Gå til innhold

Sånn kan det gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har lest mine tidligere innlegg, vet at jeg har hatt ett meget frem-og-tilbake "forhold" med en kar, MrX. Vi holdt vel på i ca 3 mnd, og jeg var vel egentlig klar over at det ikke var noen fremtid i dette, men vi havna sammen igjen gang på gang.

Vel, nå er det en mnd siden sist vi møttes, og jeg tenkte at å treffe litt nye menn, date litt ville gjøre susen for å få han ut av tankene. Jeg har flørta litt på nettet, og har møtt tre stk de siste to uken. Jeg har selvfølgelig møtt dem uten forventninger, men har syns de har vært hyggelige, og vi har funnet ut vi skulle møtes.

På den første daten dukka MrX opp på samme sted, med date. Det hele var ganske komisk, men jeg innrømmer at jeg ble litt satt ut av det.

Og i går var jeg på en annen date, og jaggu møtte jeg MrX i går også på vei til daten. Vi gikk bare forbi hverandre, han var sammen med sin nye flamme regner jeg med, men jeg må innrømme at det påvirket tankene mine.

Jeg har altså møtt 3 veldig hyggelige karer, helt ulike fra MrX, men ingen av dem får frem det han gjorde. Så - jeg må vel bare innse at jeg ikke er helt over han endå, og kanskje jeg bør vente litt med flere dater. For det som er saken nå er at jeg har 3 hyggelige menn som gjerne vil treffe meg igjen, noen har antydet mer enn som så, og jeg har absolutt ingen slike interesser for dem - fordi jeg ikke får MrX ut av tankene.

Skal jeg gi dem en sjans, bli med på en date eller to til med dem, eller ikke - det lurer jeg litt på. Noen mener jo at de må få en sjans til, for å gjøre ett forsøk på å sjarmere meg - selv er jeg veldig usikker - tenker at jeg kanskje bør vente litt...

Hmm - det skal ikke være enkelt nei.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Frøken Pryd

21

• ShitDiddelyDo

15

• musikeren

3

• mrxx

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja, ikke godt å si. Den tiden jeg drev og datet slo det meg alltid mens jeg var på daten eller etterpå (før vi snakket sammen etter daten) at "hva om det dukker om en som er kjekkere og greiere i neste uke?" Helt til jeg traff ham som ble kjæresten min. :o) Da var slike tanker helt borte gitt.

Synes du bør gi deg selv litt mer tid før du hopper inn i et nytt forhold jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror du trenger litt tid.

Du bør ikke "ta noen" bare for å ta dem, eller komme over MrX.

Ok: Det er greit å pule seg over noen, men sørg for å gjøre det ærlig og redelig, så disse gutta ikke havner i samme situasjon overfor deg som du er i overfor MrX.

Men som sagt: Jeg tror du trenger tid. Ikke ta noen for å ha noen.

Den rette vil helt sikkert dukke opp en eller annen gang.

Skrevet

Jeg tror du trenger litt tid.

Du bør ikke "ta noen" bare for å ta dem, eller komme over MrX.

Ok: Det er greit å pule seg over noen, men sørg for å gjøre det ærlig og redelig, så disse gutta ikke havner i samme situasjon overfor deg som du er i overfor MrX.

Men som sagt: Jeg tror du trenger tid. Ikke ta noen for å ha noen.

Den rette vil helt sikkert dukke opp en eller annen gang.

Hehe, nei, jeg er ikke tenkt å ta noen bare for å ta dem. Jeg har vært ærlig overfor dem, så de vet hvor jeg står. De vet at det kun er vennskapelige følelser fra min side, og ikke noe mer enn det.

Men de vil likevel at jeg skal gi dem en sjans til å sjarmere meg, ved å bli med på en date til. Jeg har også sagt at jeg ikke vil såre dem, og ikke gi falske forhåpninger.

Jeg har heller ikke gått ut med dem fordi jeg har tenkt det kan være den rette, mer for å treffe nye, og så ser man hva som skjer. Og dette vet de.

Jeg trenger nok mer tid, derfor er jeg usikker på om jeg skal gi dem en date til kun for å være hyggelig, eller om jeg skal si neitakk til det. De kommer nok ikke noe lenger på neste date uansett.

Skrevet

Tja, ikke godt å si. Den tiden jeg drev og datet slo det meg alltid mens jeg var på daten eller etterpå (før vi snakket sammen etter daten) at "hva om det dukker om en som er kjekkere og greiere i neste uke?" Helt til jeg traff ham som ble kjæresten min. :o) Da var slike tanker helt borte gitt.

Synes du bør gi deg selv litt mer tid før du hopper inn i et nytt forhold jeg.

Nå kommer jeg nok ikke til å hoppe inn i noe nytt med det første nei, jeg må nok kjenne at det føles riktig før jeg kommer dit hen.

Det har vært hyggelige dater og alt sånn, men det har ikke føles riktig - og dette vet de aktuelle mennene. Men noen tror at de kan sjarmere meg ved en ny date, selv har jeg vel ikke helt tro på det - siden det allerede nå ikke kjennes riktig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, nei, jeg er ikke tenkt å ta noen bare for å ta dem. Jeg har vært ærlig overfor dem, så de vet hvor jeg står. De vet at det kun er vennskapelige følelser fra min side, og ikke noe mer enn det.

Men de vil likevel at jeg skal gi dem en sjans til å sjarmere meg, ved å bli med på en date til. Jeg har også sagt at jeg ikke vil såre dem, og ikke gi falske forhåpninger.

Jeg har heller ikke gått ut med dem fordi jeg har tenkt det kan være den rette, mer for å treffe nye, og så ser man hva som skjer. Og dette vet de.

Jeg trenger nok mer tid, derfor er jeg usikker på om jeg skal gi dem en date til kun for å være hyggelig, eller om jeg skal si neitakk til det. De kommer nok ikke noe lenger på neste date uansett.

Det hele er ganske enkelt:

Har du lyst til å gå på date med dem? I så fall går du på date med dem.

Du går ikke på date for å være hyggelig mot menn. Du går på date for å være hyggelig mot deg selv, og med det oppnå trivsel.

Skrevet

Det hele er ganske enkelt:

Har du lyst til å gå på date med dem? I så fall går du på date med dem.

Du går ikke på date for å være hyggelig mot menn. Du går på date for å være hyggelig mot deg selv, og med det oppnå trivsel.

Ja, det var det da - hva vil jeg... he he

Jeg har ingenting i mot å treffe dem igjen, på ett vennskapelig plan - men vet jo ikke hvordan det vil fungere hvis de er intr. i noe mer. For all del, det var hyggelige menn, men jeg er jo litt redd for å gi dem falske forhåpninger.

Skrevet

Slik er det med alle sånne mrx,..særlig hvis de har to x'er etter mr. Da blir jentene totalt lost og må i knærne. Sånn er det bare....dessverre:-)

Skrevet

Slik er det med alle sånne mrx,..særlig hvis de har to x'er etter mr. Da blir jentene totalt lost og må i knærne. Sånn er det bare....dessverre:-)

Ja, jeg er glad jeg ikke har møtt en med to xx'er - da hadde jeg hatt enda større problemer gitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det var det da - hva vil jeg... he he

Jeg har ingenting i mot å treffe dem igjen, på ett vennskapelig plan - men vet jo ikke hvordan det vil fungere hvis de er intr. i noe mer. For all del, det var hyggelige menn, men jeg er jo litt redd for å gi dem falske forhåpninger.

Hvis du har fortalt dem hvor landet ligger er det ikke din skyld hvis de får falske forhåpninger.

Med mindre du er grusomt på barnerov er de nok voksne nok til å passe på seg selv. :)

Skrevet

Ja, jeg er glad jeg ikke har møtt en med to xx'er - da hadde jeg hatt enda større problemer gitt.

Det skal jeg love deg, det hadde vart livet ut. Så du var tross alt heldig at det var en med kun en x.

Skrevet

Hvis du har fortalt dem hvor landet ligger er det ikke din skyld hvis de får falske forhåpninger.

Med mindre du er grusomt på barnerov er de nok voksne nok til å passe på seg selv. :)

Du har så rett, så rett.

Har du landa etter ferieturen nå, eller er du fortsatt i skyene?

Skrevet

Det skal jeg love deg, det hadde vart livet ut. Så du var tross alt heldig at det var en med kun en x.

Ja, jeg skjønner jo det - jeg mener - det hadde vært ille om det skulle vare livet ut - hvis det ikke er gjensidig.

Agata1365381002
Skrevet

Well, been there - done that.

Etter 2 år skygger fortsatt MIN Mr X noe for utsikten til andre menn...

Det jeg bestemte meg for i fjor vår/ sommer, var å begynne å se meg litt rundt - og date andre hvis det dukket opp noen koselige. Jeg var fortsatt på ingen måte ferdig med min Mr X, men innså at jeg rett og slett måtte "tvinge" meg litt ut på "markedet" hvis jeg skulle ha noen som helst mulighet til å glemme ham.

Resultatet har vært ganske bra, jeg har hatt dater med noen kjempekoselige menn. En av dem ble faktisk kjæresten min også ei god stund. Mr X fader mer og mer, men blir nok aldri helt borte...

Imidlertid har jeg bestemt meg for at han ikke skal få lov til å skygge for andre menn. Så jeg holder andre muligheter åpne:-) Mr X kommer nok til å være der - lenge - men, han hindrer meg ikke lengre slik som han gjorde før.

Kanskje det kan være lurt av deg til å hive deg litt utpå? Og det er ikke slik at alle gode kjærester nødvendigvis føles helt 100% riktig ut etter første date...

*Prøver å overbevise seg selv*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har så rett, så rett.

Har du landa etter ferieturen nå, eller er du fortsatt i skyene?

Jeg lider av Asia-blues.

Men fysisk er jeg til stede her i Norge. :)

Skrevet

Jeg lider av Asia-blues.

Fysisk tilstede ja, men ikke mentalt. Ja, sånn kan det gå når man har det fantastisk på ferie. Du er vel allerede i gang med sparingen til neste feire tenker jeg - det trenger jo ikke bli alt for lenge til :)

Skrevet

Jeg lider av Asia-blues.

En kompis av meg hadde sin første tur til Thailand i oktober i fjor. Han kom hjem etter to uker, var hjemme en uke og pakket sekken igjen. Han ble gift i november:-)

Skrevet

Well, been there - done that.

Etter 2 år skygger fortsatt MIN Mr X noe for utsikten til andre menn...

Det jeg bestemte meg for i fjor vår/ sommer, var å begynne å se meg litt rundt - og date andre hvis det dukket opp noen koselige. Jeg var fortsatt på ingen måte ferdig med min Mr X, men innså at jeg rett og slett måtte "tvinge" meg litt ut på "markedet" hvis jeg skulle ha noen som helst mulighet til å glemme ham.

Resultatet har vært ganske bra, jeg har hatt dater med noen kjempekoselige menn. En av dem ble faktisk kjæresten min også ei god stund. Mr X fader mer og mer, men blir nok aldri helt borte...

Imidlertid har jeg bestemt meg for at han ikke skal få lov til å skygge for andre menn. Så jeg holder andre muligheter åpne:-) Mr X kommer nok til å være der - lenge - men, han hindrer meg ikke lengre slik som han gjorde før.

Kanskje det kan være lurt av deg til å hive deg litt utpå? Og det er ikke slik at alle gode kjærester nødvendigvis føles helt 100% riktig ut etter første date...

*Prøver å overbevise seg selv*

Ja, jeg har jo på en måte hivd meg litt utpå, 3 dater på under to uker er ikke akkurat hverdagskost vel.

Nei, jeg vet ikke om det kan føles riktig etter 2,3,4 dater, om det ikke gjør det på første. HAr vel ikke vært borti den problemstillingen tidligere.

Men, man må vel bare leve og se hva som skjer.

Lykke til videre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fysisk tilstede ja, men ikke mentalt. Ja, sånn kan det gå når man har det fantastisk på ferie. Du er vel allerede i gang med sparingen til neste feire tenker jeg - det trenger jo ikke bli alt for lenge til :)

Det er sant. Jeg kan alltids dra tilbake, og jeg skal spare for å kunne gjøre nettopp det.

Noen kompiser har tatt turen et par uker de siste årene, og lander på Phuket om et par uker. Kommer til å dra med dem neste år hvis det blir noe av. Hvis ikke satser jeg på en tur i november/desember (var råbillige flybilletter sent i november i fjor), eller rundt denne tida til neste år.

Det er i hvert fall mine nåværende planer. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

En kompis av meg hadde sin første tur til Thailand i oktober i fjor. Han kom hjem etter to uker, var hjemme en uke og pakket sekken igjen. Han ble gift i november:-)

Jeg hørte om disse asiafrelste som kom tilbake til Norge med tårer i øynene før jeg dro nedover, men trodde de overdrev. Det gjør jeg ikke nå lenger. Det er nesten flaut å føle denne lengselen etter å dra tilbake. Jeg pleier ikke å være så lett påvirkelig.

Men alt var så til de grader fantastisk der.

Vennligere folk skal man lete lenge etter.

Men hvis kompisen din ble gift på sin andre tur, hadde han vel andre grunner til å dra tilbake enn kun landet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...