Gjest Ny leilighet Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vi har et bad med fliser på gulv, og det er klart til å flislegge vegger. Men er det trygt å bruke et norsk firma som har polske ansatte? De har våtromssertifikat. 0 Siter
frosken Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 At firmaet har polske håndverkere er ikke tegn på manglende kompetanse eller lignende. 0 Siter
Gjest Ny leilighet Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 At firmaet har polske håndverkere er ikke tegn på manglende kompetanse eller lignende. Nei, det tror ikke jeg heller, det. Men er det like trygt å bruke et ukjent firma som feks Bademiljø? Jeg tenker litt på hva om jeg får en lekkasje og firmaet plutselig er oppløst...Men jeg kommer til å kontakte de for tilbud. Har ingen fordommer mot polakker altså... 0 Siter
frosken Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Nei, det tror ikke jeg heller, det. Men er det like trygt å bruke et ukjent firma som feks Bademiljø? Jeg tenker litt på hva om jeg får en lekkasje og firmaet plutselig er oppløst...Men jeg kommer til å kontakte de for tilbud. Har ingen fordommer mot polakker altså... Hvis du skal bruke et lite og for deg ukjent firma, så bør du sjekke referanser og papirer nøye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.