Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jada jada jada.... Men disse to sangene husker jeg så godt fra jeg gikk på ungdomsskolen og det hadde vært artig å høre dem igjen! "Kjære Kristine" er Hanne Krogh og jeg har funnet teksten på nettet, men er det noen som vet om den ligger ute som mp3-fil eller noe annet jeg kan laste ned? "Vakre Jamaica" er visstnok fra et danseband som het Albatross fra rundt 1980. Noen som tilfeldigvis har teksten her? Og er det kanskje en eller annen doler som er i godlune og har en av disse eller begge på mp3 og gidder maile dem til meg? [email protected] 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Kjære Kristine, min beste venninne. Ikke gråt, ingen skylder på deg. I kveld når han kommer, si at jeg er dratt min vei, og gi ham denne ringen fra meg. Ikke gråt, ikke gråt! Vi kan fremdeles være venner, Kristine! Ikke gråt, ikke gråt! Vi kan fremdelse være venner, Kristine. Resten husker jeg ikke. Men, gurimalla altså, snakk om å huske mange merkelige ting:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Kjære Kristine, min beste venninne. Ikke gråt, ingen skylder på deg. I kveld når han kommer, si at jeg er dratt min vei, og gi ham denne ringen fra meg. Ikke gråt, ikke gråt! Vi kan fremdeles være venner, Kristine! Ikke gråt, ikke gråt! Vi kan fremdelse være venner, Kristine. Resten husker jeg ikke. Men, gurimalla altså, snakk om å huske mange merkelige ting:-) *Hihi* Den delen av sangen kan jeg utenat også, men da jeg fant teksten på nettet oppdaget jeg at jeg ikke klarer å huske melodien på versene, bare på refrenget. 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 *Hihi* Den delen av sangen kan jeg utenat også, men da jeg fant teksten på nettet oppdaget jeg at jeg ikke klarer å huske melodien på versene, bare på refrenget. Jeg kan melodien på begge deler! Men, det hjelper selvfølgelig ikke deg:) Jeg ville nå bare briefe med at jeg husket noe av teksten, he, he:) Det er tross alt en del år siden den var en landeplage, snakker vi helt slutten av 70- tallet her? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Jeg kan melodien på begge deler! Men, det hjelper selvfølgelig ikke deg:) Jeg ville nå bare briefe med at jeg husket noe av teksten, he, he:) Det er tross alt en del år siden den var en landeplage, snakker vi helt slutten av 70- tallet her? Kan godt hende, jeg husker den fra tidlig 80-tall, men den var nok ikke helt ny da. 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Kan godt hende, jeg husker den fra tidlig 80-tall, men den var nok ikke helt ny da. *Kremt* Med fare for å røpe min langt fremskredne alder her, husker jeg denne fra ungdomsskolen. Og da må det ha vært slutten av 70- tallet...Man, I'm old! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 *Kremt* Med fare for å røpe min langt fremskredne alder her, husker jeg denne fra ungdomsskolen. Og da må det ha vært slutten av 70- tallet...Man, I'm old! Har kikket på Hanne Kroghs diskografi og finner den først utgitt i 1980 på albumet Nærbilde. 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har kikket på Hanne Kroghs diskografi og finner den først utgitt i 1980 på albumet Nærbilde. Sannelig min hatt gikk jeg ikke på ungdomsskolen halve 1980 også, så da kan det stemme:-) Hanne Krogh? Det hadde jeg faktisk glemt. 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vakre Jamaica er vel oversatt fra engelsk?? Tror det er en sang som heter "Song of Jamaica" 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vakre Jamaica er vel oversatt fra engelsk?? Tror det er en sang som heter "Song of Jamaica" Tror du har rett ja. En virkelig nydelig sang. Hører den i hodet mitt nå 0 Siter
siddisen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Her kan du lytte til melodien. Den er riktignok ikke med Hanne K., men..... http://www.musikkonline.no/shop/doSearch.asp?srchType=search_track&srchTerm=kj%E6re+kristine 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.