sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 hihi ja der var det mye jeg husker:) men jøss da! se på dette ! Strekkbukser og skulderputer som ikke er sanne, hehe også så fint vi syntes det så ut;) 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 hihi ja der var det mye jeg husker:) men jøss da! se på dette ! Strekkbukser og skulderputer som ikke er sanne, hehe også så fint vi syntes det så ut;) Dette er jo forferdelig flaut men den låten er faktisk litt snerten... 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 hihi ja der var det mye jeg husker:) men jøss da! se på dette ! Strekkbukser og skulderputer som ikke er sanne, hehe også så fint vi syntes det så ut;) LOL, jeg blir neste flau når jeg ser det og husker mine egne klær. Men nå blir buksene smalere og smalere igjen så da spørs det om vi ikke havner på strekkbuksene igjen en dag ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Dette er jo forferdelig flaut men den låten er faktisk litt snerten... hihi tja, vet ikke helt, men jeg måtte le når jeg så antrekket:) sånne strekkbukser og store skulderputer husker jeg veeldig godt:) det mest irriterende med dem var at buksene stort sett ikke hadde sånne greier til belte, men belte var liksom et "must", det ble og heise sånn ca hvert 5 minutt! ler ennå her jeg;) 0 Siter
sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 LOL, jeg blir neste flau når jeg ser det og husker mine egne klær. Men nå blir buksene smalere og smalere igjen så da spørs det om vi ikke havner på strekkbuksene igjen en dag ;o) ja, du skal se det:) skal tro om midjen vår tåler det? *skuler ned på magen* haha 0 Siter
Gjest bella - (tb) Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 hihi tja, vet ikke helt, men jeg måtte le når jeg så antrekket:) sånne strekkbukser og store skulderputer husker jeg veeldig godt:) det mest irriterende med dem var at buksene stort sett ikke hadde sånne greier til belte, men belte var liksom et "must", det ble og heise sånn ca hvert 5 minutt! ler ennå her jeg;) hehe, hadde selvlysende rosa buskeseler og tupert hår selv, jeg var lekker! 0 Siter
sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 hehe, hadde selvlysende rosa buskeseler og tupert hår selv, jeg var lekker! gøy og mimre litt;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 ja, du skal se det:) skal tro om midjen vår tåler det? *skuler ned på magen* haha Var ikke overdelene veldig vide da ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Var ikke overdelene veldig vide da ;o) *pling*! jaggu gikk der et lys opp for meg.. hihi 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 *pling*! jaggu gikk der et lys opp for meg.. hihi tightene er jo her så vi kan jo bare vente litt til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.