Gå til innhold

Noen som leser Sønnavind?

Anbefalte innlegg

Gjest lortanders
Skrevet

Hvem hadde du valgt? Emmanuel eller Johan?

Regner med at Elise ender opp med Johan til slutt, men etter masse om og men....

Gjest følelsesmennesket
Skrevet

Jeg ville valg kjærligheten (Johan) og ikke taknemmeligheten (emanuel)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Johan. Emmanuel er em ulv i fåreklær. Klart de får hverandre tilslutt, men det kan ta en stund.

Skrevet

Jeg leser. Leser Ingeborg olavsdatter også. Fin måte å lære litt historie på.

Hvem hun burde ha valgt er vel ikke vanskelig.Hun burde ha valgt Johan selvfølgelig. Men det er for tidlig i serien enda. Hun har nok planer og mange bøker til og da kan hun ikke få Johan enda, vet du:)

Sikkert mange bøker til hun får Johan og i mellomtiden tipper jeg at Elise, Emmanuell og hele ungeflokken flytter til gården.

Gjest lortanders
Skrevet

Jeg leser. Leser Ingeborg olavsdatter også. Fin måte å lære litt historie på.

Hvem hun burde ha valgt er vel ikke vanskelig.Hun burde ha valgt Johan selvfølgelig. Men det er for tidlig i serien enda. Hun har nok planer og mange bøker til og da kan hun ikke få Johan enda, vet du:)

Sikkert mange bøker til hun får Johan og i mellomtiden tipper jeg at Elise, Emmanuell og hele ungeflokken flytter til gården.

Tror at Emmanuel kommer til å dø av en grusom og langvarig sykdom. Når han eldelig dør, kommer nok Johan og tar seg av henne og alle barna.

Emmanuel virker på meg som om han er shizofren. Han har jo minst 2 personligheter...Av og til virker han som om han er oppriktig glad i Elise. Andre ganger driter han i både henne og hele gjengen.

Skrevet

jeg hadde valgt johan. Emanuel virker dust syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...