Gjest lortanders Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hvem hadde du valgt? Emmanuel eller Johan? Regner med at Elise ender opp med Johan til slutt, men etter masse om og men.... 0 Siter
Gjest følelsesmennesket Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg ville valg kjærligheten (Johan) og ikke taknemmeligheten (emanuel) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Johan. Emmanuel er em ulv i fåreklær. Klart de får hverandre tilslutt, men det kan ta en stund. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg leser. Leser Ingeborg olavsdatter også. Fin måte å lære litt historie på. Hvem hun burde ha valgt er vel ikke vanskelig.Hun burde ha valgt Johan selvfølgelig. Men det er for tidlig i serien enda. Hun har nok planer og mange bøker til og da kan hun ikke få Johan enda, vet du:) Sikkert mange bøker til hun får Johan og i mellomtiden tipper jeg at Elise, Emmanuell og hele ungeflokken flytter til gården. 0 Siter
Gjest lortanders Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg leser. Leser Ingeborg olavsdatter også. Fin måte å lære litt historie på. Hvem hun burde ha valgt er vel ikke vanskelig.Hun burde ha valgt Johan selvfølgelig. Men det er for tidlig i serien enda. Hun har nok planer og mange bøker til og da kan hun ikke få Johan enda, vet du:) Sikkert mange bøker til hun får Johan og i mellomtiden tipper jeg at Elise, Emmanuell og hele ungeflokken flytter til gården. Tror at Emmanuel kommer til å dø av en grusom og langvarig sykdom. Når han eldelig dør, kommer nok Johan og tar seg av henne og alle barna. Emmanuel virker på meg som om han er shizofren. Han har jo minst 2 personligheter...Av og til virker han som om han er oppriktig glad i Elise. Andre ganger driter han i både henne og hele gjengen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 jeg hadde valgt johan. Emanuel virker dust syns jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.