Gjest Rusle Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har Nero brenneprogram versjon6. Nå skulle jeg brenne noen dvd-er som både var divx, avi og mpge. Når jeg trykket på "Burn", kom det opp en rute hvor det står "video compliance failed". Har brent flere dvd før uten problemer med Nero. Dvs. jeg kan brenne og se den på pc, men dvdspilleren vil ikke avspille. 0 Siter
sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 jeg kuttet ut nero og lasta ned CDBurnerXP pro 3.. mye raskere og enklere enn nero:) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 jeg kuttet ut nero og lasta ned CDBurnerXP pro 3.. mye raskere og enklere enn nero:) Ja vel, kanskje jeg skulle prøve det;-) Takk. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 jeg kuttet ut nero og lasta ned CDBurnerXP pro 3.. mye raskere og enklere enn nero:) Jeg prøvde Nero uten og trykke dvd video, men bare dvd rom og da gikk det greit. Lastet ned CD Burner og det virket bra :-) 0 Siter
sheba Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg prøvde Nero uten og trykke dvd video, men bare dvd rom og da gikk det greit. Lastet ned CD Burner og det virket bra :-) ja, jeg bruker bare den, superrask og pålitelig:) 0 Siter
Gjest kraftig Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 jeg kuttet ut nero og lasta ned CDBurnerXP pro 3.. mye raskere og enklere enn nero:) Gosh, er CDBurner gratis også? http://www.cdburnerxp.se/ - KULT! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.