Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg klarer ikke å spise retter med fisk, altså fisk som ikke er behandlet til fiskekaker e.l. Heller ikke lever klarer jeg å spise, både smaken og konsistensen får det til å vokse i munnen på meg. Hva slags mat er det du ikke klarer å få i deg? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hå hå, du lurer ikke meg du katt..... du skal ikke få registrere mine matvaner! Hihi, bare tuller med deg peach. 0 Siter
mamajo Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Sneiler, blåskjell, kamskjell, lungemos, okselever, blodpudding, smalahoved.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hå hå, du lurer ikke meg du katt..... du skal ikke få registrere mine matvaner! Hihi, bare tuller med deg peach. Mjaaau! Hehe, ånei, avslørt allerede! *bite negler* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Mjaaau! Hehe, ånei, avslørt allerede! *bite negler* Vi er vel enige om at vi ikke lager kattemat... Tog du an? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vi er vel enige om at vi ikke lager kattemat... Tog du an? Eg tog an ja! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker all slags fisk og sjømat, bortsett fra blekksprut. Jeg liker ikke biff og annet tygg-meg-ihjel- kjøtt. 0 Siter
fresja Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Fisk (utenom ørret, laks og sild), lever, rogn, jummer, krabbe, kalkun, kylling, snegler, skjell, oliven, tomat, majones. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Blodmat, nyrer, testikler og lungemos. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Blodmat, nyrer, testikler og lungemos. Unnskyld meg, men hvor ofte får du servert testikler? 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Unnskyld meg, men hvor ofte får du servert testikler? I Hellas ) Grilla sauetestikler, grøss og gru. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har aldri hatt gleden av å smake lungemos etc, ser at mange ikke liker det. Det jeg har funnet ut at jeg definitivt IKKE liker, er den soppen som er i sånn Asiatisk Wok Mix. Konsistens som snørr på en slimete dag. Yuk! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Spekesild, veldig salt sei(rødsei) og ertesuppe. Også kjøtt fra dyr som kanin, hare og rein. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har aldri hatt gleden av å smake lungemos etc, ser at mange ikke liker det. Det jeg har funnet ut at jeg definitivt IKKE liker, er den soppen som er i sånn Asiatisk Wok Mix. Konsistens som snørr på en slimete dag. Yuk! Urk! Nei, det er mye her som jeg ikke har smakt som jeg sikkert ikke liker, men jeg går ut fra det jeg har smakt. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har aldri hatt gleden av å smake lungemos etc, ser at mange ikke liker det. Det jeg har funnet ut at jeg definitivt IKKE liker, er den soppen som er i sånn Asiatisk Wok Mix. Konsistens som snørr på en slimete dag. Yuk! Spiste lungemos da jeg var barn. Til jeg endelig tenkte over hvor det kom fra ) Men godt er det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 I Hellas ) Grilla sauetestikler, grøss og gru. Uuuusj! Hørtes skikkelig grusomt ut. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har aldri hatt gleden av å smake lungemos etc, ser at mange ikke liker det. Det jeg har funnet ut at jeg definitivt IKKE liker, er den soppen som er i sånn Asiatisk Wok Mix. Konsistens som snørr på en slimete dag. Yuk! Jeg synes ikke det er så ille. 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg liker all slags fisk og sjømat, bortsett fra blekksprut. Jeg liker ikke biff og annet tygg-meg-ihjel- kjøtt. Noe sier meg at vi har snakket om tygg-meg-ihjel-kjøtt før?? Men uansett så er mitt svar at for å si at biff er tygg-meg-ihjel så må du enten 1) ha bare spist flatbiff eller annet seigt kjøtt eller 2) ha dårlig tanngard;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har aldri hatt gleden av å smake lungemos etc, ser at mange ikke liker det. Det jeg har funnet ut at jeg definitivt IKKE liker, er den soppen som er i sånn Asiatisk Wok Mix. Konsistens som snørr på en slimete dag. Yuk! Kom på en ting til da du sa wok. Vannkastanjer får jeg bare ikke til, de er skikkelig ekle å få i munnen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.