Gå til innhold

Hvilken mat liker du ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noe sier meg at vi har snakket om tygg-meg-ihjel-kjøtt før??

Men uansett så er mitt svar at for å si at biff er tygg-meg-ihjel så må du enten

1) ha bare spist flatbiff eller annet seigt kjøtt

eller

2) ha dårlig tanngard;-)

*LOL*

Kanskje Wita har gebiss, var det ikke hun som snakket om at hun var så gammel i en tråd tidligere i kveld?

(Bare spøker med deg altså, Wita!) ;)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Lillemus

3

• tzatziki1365380058

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pose potetmos. En skam mot poteta. Usj og ærk.

Fiskegrateng. En skam mot alle ingrediensene. Alene smaker det godt, men ikke sammen.

Ellers slukes det meste. Må hvertfall smake på det meste.

Skrevet

*LOL*

Kanskje Wita har gebiss, var det ikke hun som snakket om at hun var så gammel i en tråd tidligere i kveld?

*knegg*

Skrevet

Noe sier meg at vi har snakket om tygg-meg-ihjel-kjøtt før??

Men uansett så er mitt svar at for å si at biff er tygg-meg-ihjel så må du enten

1) ha bare spist flatbiff eller annet seigt kjøtt

eller

2) ha dårlig tanngard;-)

Tror ikke det noe galt med tanngarden;o)

Nei, nå har jeg prøvd så mange ganger og jeg kan bare ikke greie å spise det.

Det er stor sett nesten bare sau/lam og reinsdyr jeg liker av kjøtt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pose potetmos. En skam mot poteta. Usj og ærk.

Fiskegrateng. En skam mot alle ingrediensene. Alene smaker det godt, men ikke sammen.

Ellers slukes det meste. Må hvertfall smake på det meste.

Ja, man må smake på ting før man kan si at man ikke liker det! :)

Hjemmelaget potetmos er best! Mmm, må nesten lage det i morgen. :)

Skrevet

Fisk, alle slag. De stopper i halsen på meg.... Fiskeboller er det nærmeste, men bare en til middag. Reker og kreps er godt!

Jeg liker ikke sjampinjong, paprika, lunger og nyrer vil jeg aldri smake på engang, heller ikke lever. Det er sikkert mye mye mer...

Skrevet

*LOL*

Jeg mente det samme for 20 år siden også:)

Skrevet

Jeg mente det samme for 20 år siden også:)

Og fortsatt ikke fått ut finger'n og smakt en godt mørnet indrefilét?;-)

sauen skal være kokt bra lenge for å bli mer mør enn som så.

Gjest solitia
Skrevet

Pizza Grandiosa-det er skikkelig dårlig mat!!

Eller mat fra Mac Donalds...elendige greier...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg spiste en god og mør mørbradbiff i går, så enten er kjøttet som Wita har spist av dårlig kvalitet, eller så er det stekt for hardt.

Skrevet

Ja, man må smake på ting før man kan si at man ikke liker det! :)

Hjemmelaget potetmos er best! Mmm, må nesten lage det i morgen. :)

Hjemmelaget ja, det er noe helt annet. :-)

Skrevet

Mannen min lager slik mat. Han elsker kjøtt. Elg og indrefilet og vet ikke hva det er. Jeg blir kvalm bare jeg ser disse blodige og feite kjøttsykkene.

Jeg tror ikke det er bra heller jeg. Tror det legger seg som en klump i magen. Han har hatt mye problemer med magen i det siste. Sikkert fordi han dro i hus en elg som en slekning hadde skutt.Det er min teori:)

Jeg spiser røkte sommerkotteletter om sommeren. Det glemte jeg å si.Ellers spiser jeg jo kjøttdeig og skinke og det beste jeg vet vet er pinnekjøtt.

Men jeg er nok et fiskemenneske. Elsker fisk og sjømat.

Skrevet

Jeg spiste en god og mør mørbradbiff i går, så enten er kjøttet som Wita har spist av dårlig kvalitet, eller så er det stekt for hardt.

Jeg har aldri laget biff, så da må jeg ha vært utsatt for dårlige kokker gjennom alle år:)

Skrevet

Mannen min lager slik mat. Han elsker kjøtt. Elg og indrefilet og vet ikke hva det er. Jeg blir kvalm bare jeg ser disse blodige og feite kjøttsykkene.

Jeg tror ikke det er bra heller jeg. Tror det legger seg som en klump i magen. Han har hatt mye problemer med magen i det siste. Sikkert fordi han dro i hus en elg som en slekning hadde skutt.Det er min teori:)

Jeg spiser røkte sommerkotteletter om sommeren. Det glemte jeg å si.Ellers spiser jeg jo kjøttdeig og skinke og det beste jeg vet vet er pinnekjøtt.

Det er viktig å fjerne haglet før man spiser elgen, ihvertfall! ;-)

Hvis ikke bør man passe på at man har rompa inn mot veggen når man fiser!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Indrefilet er noe av det magreste du kan spise, så at det er fett er et dårlig argument. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har aldri laget biff, så da må jeg ha vært utsatt for dårlige kokker gjennom alle år:)

Skandale. :)

Skrevet

Det er viktig å fjerne haglet før man spiser elgen, ihvertfall! ;-)

Hvis ikke bør man passe på at man har rompa inn mot veggen når man fiser!

*LOL*

Skrevet

Indrefilet er noe av det magreste du kan spise, så at det er fett er et dårlig argument. :)

Ikke sånn fett, jeg mente. Den indrefileet jeg har sett her i heimen har vært diger og tjukk om du forstår? Ser ut som hele dyret ligger der.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke sånn fett, jeg mente. Den indrefileet jeg har sett her i heimen har vært diger og tjukk om du forstår? Ser ut som hele dyret ligger der.

Å, sånn ja. Men du trenger jo ikke spise hele på en gang. :D

Skrevet

Å, sånn ja. Men du trenger jo ikke spise hele på en gang. :D

Jeg vil alltid ha små biffer. 150 gram er absolutt max!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...