Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Noe sier meg at vi har snakket om tygg-meg-ihjel-kjøtt før?? Men uansett så er mitt svar at for å si at biff er tygg-meg-ihjel så må du enten 1) ha bare spist flatbiff eller annet seigt kjøtt eller 2) ha dårlig tanngard;-) *LOL* Kanskje Wita har gebiss, var det ikke hun som snakket om at hun var så gammel i en tråd tidligere i kveld? (Bare spøker med deg altså, Wita!) 0 Siter
mchuldra Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Pose potetmos. En skam mot poteta. Usj og ærk. Fiskegrateng. En skam mot alle ingrediensene. Alene smaker det godt, men ikke sammen. Ellers slukes det meste. Må hvertfall smake på det meste. 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 *LOL* Kanskje Wita har gebiss, var det ikke hun som snakket om at hun var så gammel i en tråd tidligere i kveld? (Bare spøker med deg altså, Wita!) *knegg* 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Noe sier meg at vi har snakket om tygg-meg-ihjel-kjøtt før?? Men uansett så er mitt svar at for å si at biff er tygg-meg-ihjel så må du enten 1) ha bare spist flatbiff eller annet seigt kjøtt eller 2) ha dårlig tanngard;-) Tror ikke det noe galt med tanngarden;o) Nei, nå har jeg prøvd så mange ganger og jeg kan bare ikke greie å spise det. Det er stor sett nesten bare sau/lam og reinsdyr jeg liker av kjøtt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Pose potetmos. En skam mot poteta. Usj og ærk. Fiskegrateng. En skam mot alle ingrediensene. Alene smaker det godt, men ikke sammen. Ellers slukes det meste. Må hvertfall smake på det meste. Ja, man må smake på ting før man kan si at man ikke liker det! Hjemmelaget potetmos er best! Mmm, må nesten lage det i morgen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Fisk, alle slag. De stopper i halsen på meg.... Fiskeboller er det nærmeste, men bare en til middag. Reker og kreps er godt! Jeg liker ikke sjampinjong, paprika, lunger og nyrer vil jeg aldri smake på engang, heller ikke lever. Det er sikkert mye mye mer... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 *LOL* Kanskje Wita har gebiss, var det ikke hun som snakket om at hun var så gammel i en tråd tidligere i kveld? (Bare spøker med deg altså, Wita!) Jeg mente det samme for 20 år siden også 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg mente det samme for 20 år siden også Og fortsatt ikke fått ut finger'n og smakt en godt mørnet indrefilét?;-) sauen skal være kokt bra lenge for å bli mer mør enn som så. 0 Siter
Gjest solitia Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Pizza Grandiosa-det er skikkelig dårlig mat!! Eller mat fra Mac Donalds...elendige greier... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Og fortsatt ikke fått ut finger'n og smakt en godt mørnet indrefilét?;-) sauen skal være kokt bra lenge for å bli mer mør enn som så. Jeg spiste en god og mør mørbradbiff i går, så enten er kjøttet som Wita har spist av dårlig kvalitet, eller så er det stekt for hardt. 0 Siter
mchuldra Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ja, man må smake på ting før man kan si at man ikke liker det! Hjemmelaget potetmos er best! Mmm, må nesten lage det i morgen. Hjemmelaget ja, det er noe helt annet. :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Og fortsatt ikke fått ut finger'n og smakt en godt mørnet indrefilét?;-) sauen skal være kokt bra lenge for å bli mer mør enn som så. Mannen min lager slik mat. Han elsker kjøtt. Elg og indrefilet og vet ikke hva det er. Jeg blir kvalm bare jeg ser disse blodige og feite kjøttsykkene. Jeg tror ikke det er bra heller jeg. Tror det legger seg som en klump i magen. Han har hatt mye problemer med magen i det siste. Sikkert fordi han dro i hus en elg som en slekning hadde skutt.Det er min teori:) Jeg spiser røkte sommerkotteletter om sommeren. Det glemte jeg å si.Ellers spiser jeg jo kjøttdeig og skinke og det beste jeg vet vet er pinnekjøtt. Men jeg er nok et fiskemenneske. Elsker fisk og sjømat. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg spiste en god og mør mørbradbiff i går, så enten er kjøttet som Wita har spist av dårlig kvalitet, eller så er det stekt for hardt. Jeg har aldri laget biff, så da må jeg ha vært utsatt for dårlige kokker gjennom alle år:) 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Mannen min lager slik mat. Han elsker kjøtt. Elg og indrefilet og vet ikke hva det er. Jeg blir kvalm bare jeg ser disse blodige og feite kjøttsykkene. Jeg tror ikke det er bra heller jeg. Tror det legger seg som en klump i magen. Han har hatt mye problemer med magen i det siste. Sikkert fordi han dro i hus en elg som en slekning hadde skutt.Det er min teori:) Jeg spiser røkte sommerkotteletter om sommeren. Det glemte jeg å si.Ellers spiser jeg jo kjøttdeig og skinke og det beste jeg vet vet er pinnekjøtt. Men jeg er nok et fiskemenneske. Elsker fisk og sjømat. Det er viktig å fjerne haglet før man spiser elgen, ihvertfall! ;-) Hvis ikke bør man passe på at man har rompa inn mot veggen når man fiser! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Mannen min lager slik mat. Han elsker kjøtt. Elg og indrefilet og vet ikke hva det er. Jeg blir kvalm bare jeg ser disse blodige og feite kjøttsykkene. Jeg tror ikke det er bra heller jeg. Tror det legger seg som en klump i magen. Han har hatt mye problemer med magen i det siste. Sikkert fordi han dro i hus en elg som en slekning hadde skutt.Det er min teori:) Jeg spiser røkte sommerkotteletter om sommeren. Det glemte jeg å si.Ellers spiser jeg jo kjøttdeig og skinke og det beste jeg vet vet er pinnekjøtt. Men jeg er nok et fiskemenneske. Elsker fisk og sjømat. Indrefilet er noe av det magreste du kan spise, så at det er fett er et dårlig argument. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har aldri laget biff, så da må jeg ha vært utsatt for dårlige kokker gjennom alle år:) Skandale. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det er viktig å fjerne haglet før man spiser elgen, ihvertfall! ;-) Hvis ikke bør man passe på at man har rompa inn mot veggen når man fiser! *LOL* 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Indrefilet er noe av det magreste du kan spise, så at det er fett er et dårlig argument. Ikke sånn fett, jeg mente. Den indrefileet jeg har sett her i heimen har vært diger og tjukk om du forstår? Ser ut som hele dyret ligger der. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ikke sånn fett, jeg mente. Den indrefileet jeg har sett her i heimen har vært diger og tjukk om du forstår? Ser ut som hele dyret ligger der. Å, sånn ja. Men du trenger jo ikke spise hele på en gang. 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Å, sånn ja. Men du trenger jo ikke spise hele på en gang. Jeg vil alltid ha små biffer. 150 gram er absolutt max!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.