Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg vil alltid ha små biffer. 150 gram er absolutt max!! Men helstekte fileter kan man jo skjære opp så smått man vil. 0 Siter
mermaid Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Kan ikke komme på noe! Men har aldri blitt forsøkt servert maur eller andre insekter, øyne, testikler osv. Da ville jeg slitt... 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Men helstekte fileter kan man jo skjære opp så smått man vil. Ja, det er sant. Men egentlig ikke så ofte vi har det, for som regel lager vi biff bare når det er oss to. Men på nyttårsaften hadde vi helstekt indrefilet som hadde godtgjort seg i rødvin natta over :-) Nam nam - særlig med asparges og gratinerte pottitter. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Kan ikke komme på noe! Men har aldri blitt forsøkt servert maur eller andre insekter, øyne, testikler osv. Da ville jeg slitt... Jeg mener selvfølgelig mat du har smakt på. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ja, det er sant. Men egentlig ikke så ofte vi har det, for som regel lager vi biff bare når det er oss to. Men på nyttårsaften hadde vi helstekt indrefilet som hadde godtgjort seg i rødvin natta over :-) Nam nam - særlig med asparges og gratinerte pottitter. Slafs! Jeg er en skikkelig kjøtteter. 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Slafs! Jeg er en skikkelig kjøtteter. Me too! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Kom på en ting til da du sa wok. Vannkastanjer får jeg bare ikke til, de er skikkelig ekle å få i munnen! Vannkastanjer er jo så gode! Elsker konsistensen på de 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Vannkastanjer er jo så gode! Elsker konsistensen på de Brrr, nei, huff. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg synes ikke det er så ille. Det gikk ned før jeg begynte å legge merke til de.. Da var det brått stopp! Men resten av blandingen er jo kjempegod, så jeg vil ikke kutte den ut bare pga de. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Spiste lungemos da jeg var barn. Til jeg endelig tenkte over hvor det kom fra ) Men godt er det. Bare navnet.. er i grunnen nok til å la være å smake 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Å, sånn ja. Men du trenger jo ikke spise hele på en gang. Nå kom jeg på en ting. En gang i 1998, smakte jeg biff som var veldig god. Grunnen til at jeg husker årstallet var at vi besøkte noen venner på Svaldbard og da fikk jeg biff i tynne skiver. Det var godt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Blodmat er nok den eneste maten jeg nekter tvert å spise. Jeg minnes med skremmsel mine barneår da det ble servert blodpudding med sukker. Yukk. Jeg er ikke glad i lever heller, men får jeg det servert er jeg dannet nok til å spise. Ellers er jeg ganske altetende. 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Blodmat er nok den eneste maten jeg nekter tvert å spise. Jeg minnes med skremmsel mine barneår da det ble servert blodpudding med sukker. Yukk. Jeg er ikke glad i lever heller, men får jeg det servert er jeg dannet nok til å spise. Ellers er jeg ganske altetende. Å, blodpudding glemte jeg!! Men jeg får si som The Yorkshire men: Blodpudding med sukker? You were lucky!! Jeg fikk blodpudding kokt i _melk_!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Å, blodpudding glemte jeg!! Men jeg får si som The Yorkshire men: Blodpudding med sukker? You were lucky!! Jeg fikk blodpudding kokt i _melk_!! Hihi, the Yorkshire men. 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Vannkastanjer er jo så gode! Elsker konsistensen på de Enig! Det er skikkelig godt! herlig at de er så sprøe i en varm rett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Å, blodpudding glemte jeg!! Men jeg får si som The Yorkshire men: Blodpudding med sukker? You were lucky!! Jeg fikk blodpudding kokt i _melk_!! Ahhhhhh. Hva er Yorkshire Pudding? Det serverte de på det engelske hotellet jeg bodde på et par dager i Patong. Jeg vurderte å forsøke. Ikke si at det er blodpudding? 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hihi, the Yorkshire men. http://www.youtube.com/watch?v=u4ER73YMgmg&mode=related&search= 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ahhhhhh. Hva er Yorkshire Pudding? Det serverte de på det engelske hotellet jeg bodde på et par dager i Patong. Jeg vurderte å forsøke. Ikke si at det er blodpudding? http://en.wikipedia.org/wiki/Yorkshire_pudding 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Enig! Det er skikkelig godt! herlig at de er så sprøe i en varm rett. Bra, nå trodde jeg at jeg var sær. Lykken var stor nå jeg fant de på boks 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=u4ER73YMgmg&mode=related&search= Jepp, digger Monty Python. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.