Gå til innhold

Hvilken mat liker du ikke?

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Lillemus

3

• tzatziki1365380058

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

Vannkastanjer er jo så gode! Elsker konsistensen på de :)

Jeg også! Den sprøheten er bare nyyyydelig....!!

Hvordan går det egentlig an å ikke like vannkastanjer??

tzatziki1365380058
Skrevet

Så lenge jeg slipper spekesild, blåmuggost og lever av alle slag, så er jeg i grunn glad!

streker paa veggen..!
Skrevet

Aødro likt otmater!! nwoatta!!!!!!!!!!!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Aødro likt otmater!! nwoatta!!!!!!!!!!!!

Hehehe... :)

Skrevet

Jeg også! Den sprøheten er bare nyyyydelig....!!

Hvordan går det egentlig an å ikke like vannkastanjer??

Nei, si det.. De må være rare, rare mennesker ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, si det.. De må være rare, rare mennesker ;)

Hey!

Skrevet

Ganske mye, egentlig. Jeg spiser ikke kjøtt, så det begrenser jo en del. Meget skeptisk til oster som lukter død og fordervelse. Dessuten klarer jeg ikke makrell (hadde en traumatisk makrellopplevelse i barndommen:P) Potetgull med ost og løk. Fydda! :D

Skrevet

Lever (utenom fiskelever), hvalkjøtt, muggost (utenom på pizza), tran, rå østers, hest.

Har aldri smakt smalahoved men tror det kan bli problematisk om jeg blir tilbydt det.

Har smakt uendelig mye forskjellig sjømat, det meste er enten godt eller spiselig - men generelt sett synes jeg det er kjedelige greier.

Gjest girasol
Skrevet

knakkpølser, hvalkjøtt, salatblader, usøtet havregrøt... for å nevne noe...

tzatziki1365380058
Skrevet

Hey!

Hey sjøl!

Vi kan vel ikke noe for at du er litt rar på vannkastanje-område...

:)

Skrevet

Jeg er altetende, men to ting klarer jeg ikke i det hele tatt. Kaviar og rødbeter!!

Skrevet

Å, blodpudding glemte jeg!!

Men jeg får si som The Yorkshire men:

Blodpudding med sukker? You were lucky!! Jeg fikk blodpudding kokt i _melk_!!

Det er faktisk godt! Blodpudding kokt i melk og servert med flesk og sirup! NAM!

Skrevet

Mannen min lager slik mat. Han elsker kjøtt. Elg og indrefilet og vet ikke hva det er. Jeg blir kvalm bare jeg ser disse blodige og feite kjøttsykkene.

Jeg tror ikke det er bra heller jeg. Tror det legger seg som en klump i magen. Han har hatt mye problemer med magen i det siste. Sikkert fordi han dro i hus en elg som en slekning hadde skutt.Det er min teori:)

Jeg spiser røkte sommerkotteletter om sommeren. Det glemte jeg å si.Ellers spiser jeg jo kjøttdeig og skinke og det beste jeg vet vet er pinnekjøtt.

Men jeg er nok et fiskemenneske. Elsker fisk og sjømat.

Jeg lagde en elggryte i går av et stykke helt rent elgkjøtt. Skar det i små biter og brunet dem i panna, salt og pepper, hadde i noen gulrøtter i skiver og 1/2 finhakket løk og lot det surre en stund. Hadde så på viltsauspulver (jada, Toro..), vann og melk og noen skjeer creme fraiche og lot det koke rundt 45 min. Det ble det møreste kjøttet jeg noen gang har spist! Det smelter på tunga!

Skal ha resten i kveld - gleder meg! :o)

Skrevet

Hey!

Dette tror jeg ikke jeg har armmuskler til å ro meg ut av, så jeg får gå på Shell og skaffe bensin til påhengsen...

O:-)

Skrevet

Enkelt. Tre ting:

rå østers

brunost (alle typer, inkl prim)

sild (i alle varianter)

Ellers går det meste ned. Dessverre ;-)

Skrevet

Sild, blodmat, rogn, lever, blåskjell, snegler og sitronpai.

Skrevet

Jeg lagde en elggryte i går av et stykke helt rent elgkjøtt. Skar det i små biter og brunet dem i panna, salt og pepper, hadde i noen gulrøtter i skiver og 1/2 finhakket løk og lot det surre en stund. Hadde så på viltsauspulver (jada, Toro..), vann og melk og noen skjeer creme fraiche og lot det koke rundt 45 min. Det ble det møreste kjøttet jeg noen gang har spist! Det smelter på tunga!

Skal ha resten i kveld - gleder meg! :o)

Mannnen min pleier også å lage elggryte og det liker jeg.

Det er store kjøttstykker jeg ikke liker. Liker heller ikke biff på pizza. Har smakt det på Peppes og det er seigt og hardt.

Skrevet

Jeg klarer ikke spise makrell i tomat, ikke smakt det siden jeg var 12 da jeg ble tvunget av skolekjøkkenlæreren. Klarer heller ikke spise sånn kinesisk sopp, kyllingkjøtt/skinke med sånn gele på eller fett som er på koteletter o.l.

Skrevet

Innmat.

Allt fisk og sjømat utenom torsk, ørret, laks og sei.

Ananas.

Sellerei.

Vannkastanjer.

Syltetøy.

Grøt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...