Gå til innhold

Hvilken mat liker du ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kokt kål. Sleip, ekkel, lukter fis... *urk*. Har problemer med blomkål og kålrot, også. Rosenkål.... :(

Jeg er veldig glad i mat sånn ellers, men det er en del ting jeg aldri har spist - blodmat, fx, froskelår osv. Så rent teknisk sett kan det jo hende at jeg hadde likt det, hadde jeg våget å prøve :)

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• Lillemus

3

• tzatziki1365380058

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dette tror jeg ikke jeg har armmuskler til å ro meg ut av, så jeg får gå på Shell og skaffe bensin til påhengsen...

O:-)

Ja, den var slem... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hey sjøl!

Vi kan vel ikke noe for at du er litt rar på vannkastanje-område...

:)

Pampen liker ikke heller! *peke*

Skrevet

Ren Fisk og egentlig det meste av sjømat. Men kan spise fiskekaker, fiskepudding og fiskepinner.

Til nød laks.

Orker ikke supper pga konsistensen og er ikke særlig glad i grønnsaker.

Skrevet

Haggis (hestemøkk). Blekksprut (viskelær). Froskelår (frosken ser bedende på meg og kvekker sørgmodig).

Gjest bik bok bok bik
Skrevet

Jeg lagde en elggryte i går av et stykke helt rent elgkjøtt. Skar det i små biter og brunet dem i panna, salt og pepper, hadde i noen gulrøtter i skiver og 1/2 finhakket løk og lot det surre en stund. Hadde så på viltsauspulver (jada, Toro..), vann og melk og noen skjeer creme fraiche og lot det koke rundt 45 min. Det ble det møreste kjøttet jeg noen gang har spist! Det smelter på tunga!

Skal ha resten i kveld - gleder meg! :o)

Mørt kjøtt skal ikke koke i 45 min. da smaker det lever. ÆSJ.

Skrevet

Mørt kjøtt skal ikke koke i 45 min. da smaker det lever. ÆSJ.

Neida, det var sååå godt atte! Jeg har alltid kokt kjøttet for lite har jeg lært av kjæresten min, så det har alltid vært seigt. Nå har jeg begynt å koke det mye lengre og det blir sååå mørt og godt!

Gjest bik bok bok bik, gourmet kokk
Skrevet

Neida, det var sååå godt atte! Jeg har alltid kokt kjøttet for lite har jeg lært av kjæresten min, så det har alltid vært seigt. Nå har jeg begynt å koke det mye lengre og det blir sååå mørt og godt!

Okei da, men særlig godt synes nå jeg det ikke er med kjøtt som er kokt i timesvis. Kjøtt blir ikke mørt av å kokes lenge, det blir bare tyggbart.

Skrevet

All fisk som ikke er stekt eller kokt. Rømme, majones og remulade og de fleste dressinger. Østers og sopp.

Skrevet

Ja, den var slem... :)

Oh my god.. nå er jeg oppdatert på alle House episodene! Hvem hadde trodd det? :-O

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oh my god.. nå er jeg oppdatert på alle House episodene! Hvem hadde trodd det? :-O

I KNOW! :D

Men det blir bra hvis det stemmer da, hæ? :)

Men... Det er da ikke så utrolig? :)

Skrevet

I KNOW! :D

Men det blir bra hvis det stemmer da, hæ? :)

Men... Det er da ikke så utrolig? :)

Kanskje ikke, men likevel! hehe

Kan de ikke få ut finger'n i statene og få ut flere episoder... snarest!

Kanskje det bare var en sånn Valentines Day-blues.. For House hører jo helt klart til i favnen min (eller din, da.. det var vel avtalen) ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje ikke, men likevel! hehe

Kan de ikke få ut finger'n i statene og få ut flere episoder... snarest!

Kanskje det bare var en sånn Valentines Day-blues.. For House hører jo helt klart til i favnen min (eller din, da.. det var vel avtalen) ;)

Jo, selvsagt, men de villeder bare litt på tv så de ikke skal skjønne hvordan det ligger an mellom oss. ;)

Men seriøst, det har jo alltid vært en gnist mellom de to, så hvis det blir et forhold kan det bli ganske interessant. ;)

Skrevet

Jo, selvsagt, men de villeder bare litt på tv så de ikke skal skjønne hvordan det ligger an mellom oss. ;)

Men seriøst, det har jo alltid vært en gnist mellom de to, så hvis det blir et forhold kan det bli ganske interessant. ;)

Det er jo bein i nesa på dama, så dette kan jo bli riktig interessant.. hehe. En blanding av solskinn og blomster, og 3. verdenskrig..

Æsj, at han skal være så kjekk! Jaja, etter å ha levd singellivet en stund, så er det jo godt å se at jeg iallfall har evnen til å se det :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er jo bein i nesa på dama, så dette kan jo bli riktig interessant.. hehe. En blanding av solskinn og blomster, og 3. verdenskrig..

Æsj, at han skal være så kjekk! Jaja, etter å ha levd singellivet en stund, så er det jo godt å se at jeg iallfall har evnen til å se det :)

Blir morsomt å se hvordan han kan utnytte dette. :)

Trodde hun skulle greie å holde litt kustus på ham etter at hun reddet ham fra fengsel, men hun har visst et svakt punkt for ham. :)

Sukk, han er kjekk ja. Kunne gjerne få snurret meg rundt lillefingeren. :)

Skrevet

Blir morsomt å se hvordan han kan utnytte dette. :)

Trodde hun skulle greie å holde litt kustus på ham etter at hun reddet ham fra fengsel, men hun har visst et svakt punkt for ham. :)

Sukk, han er kjekk ja. Kunne gjerne få snurret meg rundt lillefingeren. :)

Ja, jeg trodde et øyeblikk at han var blitt et nytt og bedre menneske, men det varte jo i ca 5 minutter.. ;)

Jeg venter i spenning på fortsettelsen iallfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...