Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som tåler slike filmer så minnes jeg at filmen på tv2 nå med Jodie Foster er kjempebra.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• ShitDiddelyDo

6

• vanilje

3

• Mista nikket

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

De tiltalte.

Har sett så mye Grey's Anatomy i kveld, må ha en liten tv-pause. :)

Endelig ferdig med sesong 2!

Skrevet

Jeg ser og doler samtidig :o) Jeg har sett på gray's anatomy og house i dag.

Skrevet

Jeg får helt vondt av den filmen. Spesielt han ene som blir tiltalt i filmen spiller så gjennomført ekkel at jeg blir dårlig av å se han i andre filmer/serier også..

Det er Turner & Hooch på svensk tv4 :)

Skrevet

Jeg får helt vondt av den filmen. Spesielt han ene som blir tiltalt i filmen spiller så gjennomført ekkel at jeg blir dårlig av å se han i andre filmer/serier også..

Det er Turner & Hooch på svensk tv4 :)

Jeg doler samtidig, jeg tror ikke jeg orker å bare se den filmen. Men jeg klarer ikke å la være å se den heller.

Skrevet

Jeg doler samtidig, jeg tror ikke jeg orker å bare se den filmen. Men jeg klarer ikke å la være å se den heller.

Nei, jeg har sett den flere ganger selv, til tross for at en gang egentlig var (mer enn) nok. Sterk og bra film, men fy så jævlig.

Men Turner & Hooch er kos! Heller ikke noe som man trenger å følge så nøye med på, men fin bakgrunnsstøy :)

Skrevet

Nei, jeg har sett den flere ganger selv, til tross for at en gang egentlig var (mer enn) nok. Sterk og bra film, men fy så jævlig.

Men Turner & Hooch er kos! Heller ikke noe som man trenger å følge så nøye med på, men fin bakgrunnsstøy :)

Jeg bare må se, må se... Jeg har faktisk ikke sett den mer enn en gang før og det var da den kom ut.

Skrevet

Jeg fikk sett reprisen i kveld. Det går da bare ikke an å slutte sånn..Må vente helt til høsten for å se mer. Det blir til at jeg blir frustrert frue av det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg fikk sett reprisen i kveld. Det går da bare ikke an å slutte sånn..Må vente helt til høsten for å se mer. Det blir til at jeg blir frustrert frue av det.

Psst, jeg har sett episode 1 i neste sesong også, og har resten på dvd. :)

Skrevet

Psst, jeg har sett episode 1 i neste sesong også, og har resten på dvd. :)

Ikke si no...Jeg må vente og se. Da har jeg noe å se fram til på mørke kvelder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke si no...Jeg må vente og se. Da har jeg noe å se fram til på mørke kvelder.

Nope, skal ikke røpe noe. :)

Skrevet

Jeg bare må se, må se... Jeg har faktisk ikke sett den mer enn en gang før og det var da den kom ut.

Det er jo faktisk nesten 20 år siden, da var jeg bare snørrvalpen. Men den har gått mye på tv de siste årene.

Skrevet

Det er jo faktisk nesten 20 år siden, da var jeg bare snørrvalpen. Men den har gått mye på tv de siste årene.

Jeg var voksen jeg og har glatt hoppet over den før i dag :o)

Skrevet

Jeg var voksen jeg og har glatt hoppet over den før i dag :o)

Hun er så flink til å spille sårbar i den filmen.. Og så ser hun ut som en liten dukke noen har prøvd å knuse. Jeg måtte jo inn og titte. Sukk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Filmen er veldig bra, men jeg tåler den ikke.

En film det holder lenge å se en gang.

Skrevet

Hun er så flink til å spille sårbar i den filmen.. Og så ser hun ut som en liten dukke noen har prøvd å knuse. Jeg måtte jo inn og titte. Sukk.

Jeg skjønner i hvert fall hvem du mener som er ekkel.

Og hun er helt rå til å spille.

Skrevet

Filmen er veldig bra, men jeg tåler den ikke.

En film det holder lenge å se en gang.

Den er fæl, men har som sagt ikke sett den på mange år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er fæl, men har som sagt ikke sett den på mange år.

Ikke jeg heller, men da jeg sjekket programmet for å se hvilken film det var tidligere i kveld, så jeg umiddelbart hvilken film det var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...