Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner i hvert fall hvem du mener som er ekkel.

Og hun er helt rå til å spille.

Hun er utrolig bra i den filmen ja. Mange andre også, for den saks skyld. Hun har et sånt sart utseende.

Ja, vi snakker nok om samme fyren. Jeg har sett han i absolutt mer sympatiske roller etterpå, men det ekle trynet han har stort sett gjennom hele denne filmen ødelegger. Da spiller han iallfall godt.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• ShitDiddelyDo

6

• vanilje

3

• Mista nikket

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke jeg heller, men da jeg sjekket programmet for å se hvilken film det var tidligere i kveld, så jeg umiddelbart hvilken film det var.

Den er jammen verre enn jeg husker. Utrolig hvordan noen kan ta av i fylla og miste all intelligens.

Skrevet

Hun er utrolig bra i den filmen ja. Mange andre også, for den saks skyld. Hun har et sånt sart utseende.

Ja, vi snakker nok om samme fyren. Jeg har sett han i absolutt mer sympatiske roller etterpå, men det ekle trynet han har stort sett gjennom hele denne filmen ødelegger. Da spiller han iallfall godt.

Han passer jammen meg best til å spille ekle fyrer. Ufordragelig type.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er jammen verre enn jeg husker. Utrolig hvordan noen kan ta av i fylla og miste all intelligens.

Jeg orker ikke voldtekter på film.

I Once upon a time in America blir nesten hele filmopplevelen fucka opp for meg på grunn av DeNiros voldtekt.

Skrevet

Han passer jammen meg best til å spille ekle fyrer. Ufordragelig type.

Jeg endte jo opp med å se den filmen. Nå er det verste over, så nå kan jeg puste med magen igjen.

Var den sånn som du husket?

Skrevet

Jeg orker ikke voldtekter på film.

I Once upon a time in America blir nesten hele filmopplevelen fucka opp for meg på grunn av DeNiros voldtekt.

Jeg ble helt dårlig nå på slutten.

Skrevet

Jeg endte jo opp med å se den filmen. Nå er det verste over, så nå kan jeg puste med magen igjen.

Var den sånn som du husket?

Den var faktisk verre. Nå har jeg vondt i magen.

Skrevet

Klarte ikke la være se jeg heller...så nå blir det våkenatt, eller heavy dose sobril...

Skrevet

Ja, den er grusom. Jeg blir så opprørt av den filmen, kjenner jeg har høy puls ennå.

Skrevet

Klarte ikke la være se jeg heller...så nå blir det våkenatt, eller heavy dose sobril...

Jeg sovner nok ikke med det første jeg heller. Noe så jævli.

Skrevet

Ja, den er grusom. Jeg blir så opprørt av den filmen, kjenner jeg har høy puls ennå.

Jeg er helt svett i hendene og i panna.

Skrevet

Jeg er helt svett i hendene og i panna.

Jeg har en Truxal her et sted, jeg tror jeg går for en sånn en, jeg.

Skrevet

Jeg har vært å tatt dagens dose av mine piller nå også :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hæ, hvorfor ser dere på en film som er så fæl at dere må ta piller etterpå?

Skrevet

Jeg har vært å tatt dagens dose av mine piller nå også :o)

Da har vi vært flinke piker. De kommer jo i så mange fine farger disse pillene :P

På en psykiatrisk avdeling satt pasientene og spilte kort. På spøk var det ei som sa at de skulle spille om hvem som skulle få velge dosett for kvelden først.. hehe. Alle ville ha "Tine" sin, for hun hadde størst dosett.. hehe

Skrevet

Hæ, hvorfor ser dere på en film som er så fæl at dere må ta piller etterpå?

Pillene mine må jeg ta uansett ;)

Den filmen er grusom, men den er utrolig bra. Jeg skulle egentlig se på noe langt mer koselig, Turner & Hooch (det blir aldri for mye Tom Hanks), men så ender man på mystisk vis innom den filmen likevel..

Har du sett den?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Pillene mine må jeg ta uansett ;)

Den filmen er grusom, men den er utrolig bra. Jeg skulle egentlig se på noe langt mer koselig, Turner & Hooch (det blir aldri for mye Tom Hanks), men så ender man på mystisk vis innom den filmen likevel..

Har du sett den?

Nei, jeg vet ikke engang hva den handler om, men skjønner nå at det må være noe grusomt.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke engang hva den handler om, men skjønner nå at det må være noe grusomt.

Den handler kort sagt om ei ung jente som blir voldtatt av ca 4 menn i en bar, mens de har henne liggende på en sånn pinballmaskin. Rundt om kring står det en forsamling og jubler og heier og oppmuntrer flere til å "ta" henne. Og så handler det om rettsaken etterpå, hvordan hun får skylda for å ha lagt opp til det selv, og så handler det om å få dømt også de som sto og var heiagjeng.

Jodie Foster spiller i den filmen, og hun gjør en suveren rolle der som en tøff, men skjør dame. Filmen er grusom, men veldig bra.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den handler kort sagt om ei ung jente som blir voldtatt av ca 4 menn i en bar, mens de har henne liggende på en sånn pinballmaskin. Rundt om kring står det en forsamling og jubler og heier og oppmuntrer flere til å "ta" henne. Og så handler det om rettsaken etterpå, hvordan hun får skylda for å ha lagt opp til det selv, og så handler det om å få dømt også de som sto og var heiagjeng.

Jodie Foster spiller i den filmen, og hun gjør en suveren rolle der som en tøff, men skjør dame. Filmen er grusom, men veldig bra.

Hørtes ut som en fæl/bra film, hvis du skjønner hva jeg mener. Jodie Foster er utrolig god.

Skrevet

Det er en viktig film og en enorm prestasjon av Jodie Foster. Men ja, grusom, helt klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...