Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg skjønner i hvert fall hvem du mener som er ekkel. Og hun er helt rå til å spille. Hun er utrolig bra i den filmen ja. Mange andre også, for den saks skyld. Hun har et sånt sart utseende. Ja, vi snakker nok om samme fyren. Jeg har sett han i absolutt mer sympatiske roller etterpå, men det ekle trynet han har stort sett gjennom hele denne filmen ødelegger. Da spiller han iallfall godt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Ikke jeg heller, men da jeg sjekket programmet for å se hvilken film det var tidligere i kveld, så jeg umiddelbart hvilken film det var. Den er jammen verre enn jeg husker. Utrolig hvordan noen kan ta av i fylla og miste all intelligens. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Hun er utrolig bra i den filmen ja. Mange andre også, for den saks skyld. Hun har et sånt sart utseende. Ja, vi snakker nok om samme fyren. Jeg har sett han i absolutt mer sympatiske roller etterpå, men det ekle trynet han har stort sett gjennom hele denne filmen ødelegger. Da spiller han iallfall godt. Han passer jammen meg best til å spille ekle fyrer. Ufordragelig type. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Den er jammen verre enn jeg husker. Utrolig hvordan noen kan ta av i fylla og miste all intelligens. Jeg orker ikke voldtekter på film. I Once upon a time in America blir nesten hele filmopplevelen fucka opp for meg på grunn av DeNiros voldtekt. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Han passer jammen meg best til å spille ekle fyrer. Ufordragelig type. Jeg endte jo opp med å se den filmen. Nå er det verste over, så nå kan jeg puste med magen igjen. Var den sånn som du husket? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Jeg orker ikke voldtekter på film. I Once upon a time in America blir nesten hele filmopplevelen fucka opp for meg på grunn av DeNiros voldtekt. Jeg ble helt dårlig nå på slutten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Jeg endte jo opp med å se den filmen. Nå er det verste over, så nå kan jeg puste med magen igjen. Var den sånn som du husket? Den var faktisk verre. Nå har jeg vondt i magen. 0 Siter
vanilje Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Den var faktisk verre. Nå har jeg vondt i magen. Klarte ikke la være se jeg heller...så nå blir det våkenatt, eller heavy dose sobril... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Den var faktisk verre. Nå har jeg vondt i magen. Ja, den er grusom. Jeg blir så opprørt av den filmen, kjenner jeg har høy puls ennå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Klarte ikke la være se jeg heller...så nå blir det våkenatt, eller heavy dose sobril... Jeg sovner nok ikke med det første jeg heller. Noe så jævli. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Ja, den er grusom. Jeg blir så opprørt av den filmen, kjenner jeg har høy puls ennå. Jeg er helt svett i hendene og i panna. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er helt svett i hendene og i panna. Jeg har en Truxal her et sted, jeg tror jeg går for en sånn en, jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Jeg har en Truxal her et sted, jeg tror jeg går for en sånn en, jeg. Jeg har vært å tatt dagens dose av mine piller nå også ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har en Truxal her et sted, jeg tror jeg går for en sånn en, jeg. Hæ, hvorfor ser dere på en film som er så fæl at dere må ta piller etterpå? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har vært å tatt dagens dose av mine piller nå også ) Da har vi vært flinke piker. De kommer jo i så mange fine farger disse pillene På en psykiatrisk avdeling satt pasientene og spilte kort. På spøk var det ei som sa at de skulle spille om hvem som skulle få velge dosett for kvelden først.. hehe. Alle ville ha "Tine" sin, for hun hadde størst dosett.. hehe 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hæ, hvorfor ser dere på en film som er så fæl at dere må ta piller etterpå? Pillene mine må jeg ta uansett Den filmen er grusom, men den er utrolig bra. Jeg skulle egentlig se på noe langt mer koselig, Turner & Hooch (det blir aldri for mye Tom Hanks), men så ender man på mystisk vis innom den filmen likevel.. Har du sett den? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Pillene mine må jeg ta uansett Den filmen er grusom, men den er utrolig bra. Jeg skulle egentlig se på noe langt mer koselig, Turner & Hooch (det blir aldri for mye Tom Hanks), men så ender man på mystisk vis innom den filmen likevel.. Har du sett den? Nei, jeg vet ikke engang hva den handler om, men skjønner nå at det må være noe grusomt. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nei, jeg vet ikke engang hva den handler om, men skjønner nå at det må være noe grusomt. Den handler kort sagt om ei ung jente som blir voldtatt av ca 4 menn i en bar, mens de har henne liggende på en sånn pinballmaskin. Rundt om kring står det en forsamling og jubler og heier og oppmuntrer flere til å "ta" henne. Og så handler det om rettsaken etterpå, hvordan hun får skylda for å ha lagt opp til det selv, og så handler det om å få dømt også de som sto og var heiagjeng. Jodie Foster spiller i den filmen, og hun gjør en suveren rolle der som en tøff, men skjør dame. Filmen er grusom, men veldig bra. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Den handler kort sagt om ei ung jente som blir voldtatt av ca 4 menn i en bar, mens de har henne liggende på en sånn pinballmaskin. Rundt om kring står det en forsamling og jubler og heier og oppmuntrer flere til å "ta" henne. Og så handler det om rettsaken etterpå, hvordan hun får skylda for å ha lagt opp til det selv, og så handler det om å få dømt også de som sto og var heiagjeng. Jodie Foster spiller i den filmen, og hun gjør en suveren rolle der som en tøff, men skjør dame. Filmen er grusom, men veldig bra. Hørtes ut som en fæl/bra film, hvis du skjønner hva jeg mener. Jodie Foster er utrolig god. 0 Siter
vanilje Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nei, jeg vet ikke engang hva den handler om, men skjønner nå at det må være noe grusomt. Det er en viktig film og en enorm prestasjon av Jodie Foster. Men ja, grusom, helt klart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.