Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er en viktig film og en enorm prestasjon av Jodie Foster. Men ja, grusom, helt klart.

Håper nå ikke den ødelegger all nattesøvnen for dere, da. :)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• ShitDiddelyDo

6

• vanilje

3

• Mista nikket

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håper nå ikke den ødelegger all nattesøvnen for dere, da. :)

Som sagt, så har vi sånne fine små pillere i forskjellige farger ;-) vi gærne har det godt ;-P

Skrevet

Hørtes ut som en fæl/bra film, hvis du skjønner hva jeg mener. Jodie Foster er utrolig god.

Ja, det var egentlig en god beskrivelse av den. For den er motbydelig, men den er bra og sterk. Noen reagerer jo sterkere på den enn andre, selvfølgelig.. Men den gjør inntrykk på hvem som helst.

Jeg tror det er den beste rollen jeg har sett henne gjøre.

Skrevet

Da har vi vært flinke piker. De kommer jo i så mange fine farger disse pillene :P

På en psykiatrisk avdeling satt pasientene og spilte kort. På spøk var det ei som sa at de skulle spille om hvem som skulle få velge dosett for kvelden først.. hehe. Alle ville ha "Tine" sin, for hun hadde størst dosett.. hehe

LOL :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Som sagt, så har vi sånne fine små pillere i forskjellige farger ;-) vi gærne har det godt ;-P

Hehe, jeg skulle jo bli helten til blame hvis jeg begynte å ta vicodin og gå med stokk, så. Piller kan være bra for så mangt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det var egentlig en god beskrivelse av den. For den er motbydelig, men den er bra og sterk. Noen reagerer jo sterkere på den enn andre, selvfølgelig.. Men den gjør inntrykk på hvem som helst.

Jeg tror det er den beste rollen jeg har sett henne gjøre.

Jeg digger henne i Nattsvermeren. Jodie vil alltid være Clarice for meg. :)

Skrevet

Hæ, hvorfor ser dere på en film som er så fæl at dere må ta piller etterpå?

Jeg spiser ikke noe annet enn det jeg spiser hver kveld, men filmen er råbra men forferdelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal du se den nye filmen?

Den blir slakta.

Skrevet

Hørtes ut som en fæl/bra film, hvis du skjønner hva jeg mener. Jodie Foster er utrolig god.

Du burde se den, den er gammel men verdt å se uansett.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal du se den nye filmen?

Den blir slakta.

Ja, jeg er redd for det, men jeg må nok se den uansett. :)

Det har egentlig gått downhill etter Nattsvermeren, de burde holdt seg til en. Den er en klassiker, mens de andre bare er fluff.

Skrevet

Har endel sånne filmer jeg ikke har turt å se ennå. Nattsvermeren, Ondskapens hotell osv. Jeg tror jeg må få flyttet inn et mannfolk som kan sitte i sofaen min mens jeg ser film.. hehe

Hvor ligger nattsvermeren på guffen-skalaen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du burde se den, den er gammel men verdt å se uansett.

Ja, høres ut som jeg bør få med meg den. Vet du hva originaltittelen er?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg er redd for det, men jeg må nok se den uansett. :)

Det har egentlig gått downhill etter Nattsvermeren, de burde holdt seg til en. Den er en klassiker, mens de andre bare er fluff.

Kunne ikke vært mer enig.

Fatter ikke hvorfor Hopkins ble med på oppfølgerne. En fornuftig fyr som ikke spiller i hva som helst.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har endel sånne filmer jeg ikke har turt å se ennå. Nattsvermeren, Ondskapens hotell osv. Jeg tror jeg må få flyttet inn et mannfolk som kan sitte i sofaen min mens jeg ser film.. hehe

Hvor ligger nattsvermeren på guffen-skalaen?

Hmmm, Nattsvermeren er middels guffen for meg, vil jeg si. Men det kommer jo an på hvor herdet man er. :)

Hvis du har sett Seven, så er den kanskje på samme nivå.

Det er scener med lik og kroppsdeler, og en seriemorder som har fanget en kvinne i huset sitt, ganske makabert egentlig. Men det er ingen skremmescener der noe plutselig hopper ut fra døra. Det skumle er mer på det psykiske planet.

Du bør se den, absolutt på min topp 10 liste ever, om ikke også på topp 5. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig.

Fatter ikke hvorfor Hopkins ble med på oppfølgerne. En fornuftig fyr som ikke spiller i hva som helst.

Nei, men jeg så en sånn bakomfilm om Nattsvermeren, og de ble ganske overrasket den gangen over hvor stor suksess filmen gjorde. Så da ville de sikkert prøve å tyne mer penger ut av gamle Hannibal. Dessverre. :/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, men jeg så en sånn bakomfilm om Nattsvermeren, og de ble ganske overrasket den gangen over hvor stor suksess filmen gjorde. Så da ville de sikkert prøve å tyne mer penger ut av gamle Hannibal. Dessverre. :/

I know.

Men at Hopkins ble med forstår jeg ikke. Han er vanligvis veldig nøye på rollene han velger seg.

Det så muligens bedre ut på papiret ...

Skrevet

Takk, skal prøve å få med meg den. :)

Er scrubs bra? Du som liker sykehusserier :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er scrubs bra? Du som liker sykehusserier :o)

Ja, den er morsom den. Kanskje mer en komiserie enn en sykehusserie. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...