Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Det er en viktig film og en enorm prestasjon av Jodie Foster. Men ja, grusom, helt klart. Håper nå ikke den ødelegger all nattesøvnen for dere, da. 0 Siter
vanilje Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Håper nå ikke den ødelegger all nattesøvnen for dere, da. Som sagt, så har vi sånne fine små pillere i forskjellige farger ;-) vi gærne har det godt ;-P 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hørtes ut som en fæl/bra film, hvis du skjønner hva jeg mener. Jodie Foster er utrolig god. Ja, det var egentlig en god beskrivelse av den. For den er motbydelig, men den er bra og sterk. Noen reagerer jo sterkere på den enn andre, selvfølgelig.. Men den gjør inntrykk på hvem som helst. Jeg tror det er den beste rollen jeg har sett henne gjøre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Da har vi vært flinke piker. De kommer jo i så mange fine farger disse pillene På en psykiatrisk avdeling satt pasientene og spilte kort. På spøk var det ei som sa at de skulle spille om hvem som skulle få velge dosett for kvelden først.. hehe. Alle ville ha "Tine" sin, for hun hadde størst dosett.. hehe LOL ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Som sagt, så har vi sånne fine små pillere i forskjellige farger ;-) vi gærne har det godt ;-P Hehe, jeg skulle jo bli helten til blame hvis jeg begynte å ta vicodin og gå med stokk, så. Piller kan være bra for så mangt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ja, det var egentlig en god beskrivelse av den. For den er motbydelig, men den er bra og sterk. Noen reagerer jo sterkere på den enn andre, selvfølgelig.. Men den gjør inntrykk på hvem som helst. Jeg tror det er den beste rollen jeg har sett henne gjøre. Jeg digger henne i Nattsvermeren. Jodie vil alltid være Clarice for meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Hæ, hvorfor ser dere på en film som er så fæl at dere må ta piller etterpå? Jeg spiser ikke noe annet enn det jeg spiser hver kveld, men filmen er råbra men forferdelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg digger henne i Nattsvermeren. Jodie vil alltid være Clarice for meg. Skal du se den nye filmen? Den blir slakta. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Hørtes ut som en fæl/bra film, hvis du skjønner hva jeg mener. Jodie Foster er utrolig god. Du burde se den, den er gammel men verdt å se uansett. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Skal du se den nye filmen? Den blir slakta. Ja, jeg er redd for det, men jeg må nok se den uansett. Det har egentlig gått downhill etter Nattsvermeren, de burde holdt seg til en. Den er en klassiker, mens de andre bare er fluff. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg digger henne i Nattsvermeren. Jodie vil alltid være Clarice for meg. Har endel sånne filmer jeg ikke har turt å se ennå. Nattsvermeren, Ondskapens hotell osv. Jeg tror jeg må få flyttet inn et mannfolk som kan sitte i sofaen min mens jeg ser film.. hehe Hvor ligger nattsvermeren på guffen-skalaen? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Du burde se den, den er gammel men verdt å se uansett. Ja, høres ut som jeg bør få med meg den. Vet du hva originaltittelen er? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ja, jeg er redd for det, men jeg må nok se den uansett. Det har egentlig gått downhill etter Nattsvermeren, de burde holdt seg til en. Den er en klassiker, mens de andre bare er fluff. Kunne ikke vært mer enig. Fatter ikke hvorfor Hopkins ble med på oppfølgerne. En fornuftig fyr som ikke spiller i hva som helst. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har endel sånne filmer jeg ikke har turt å se ennå. Nattsvermeren, Ondskapens hotell osv. Jeg tror jeg må få flyttet inn et mannfolk som kan sitte i sofaen min mens jeg ser film.. hehe Hvor ligger nattsvermeren på guffen-skalaen? Hmmm, Nattsvermeren er middels guffen for meg, vil jeg si. Men det kommer jo an på hvor herdet man er. Hvis du har sett Seven, så er den kanskje på samme nivå. Det er scener med lik og kroppsdeler, og en seriemorder som har fanget en kvinne i huset sitt, ganske makabert egentlig. Men det er ingen skremmescener der noe plutselig hopper ut fra døra. Det skumle er mer på det psykiske planet. Du bør se den, absolutt på min topp 10 liste ever, om ikke også på topp 5. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Ja, høres ut som jeg bør få med meg den. Vet du hva originaltittelen er? The Accused http://www.imdb.com/title/tt0094608/ 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Kunne ikke vært mer enig. Fatter ikke hvorfor Hopkins ble med på oppfølgerne. En fornuftig fyr som ikke spiller i hva som helst. Nei, men jeg så en sånn bakomfilm om Nattsvermeren, og de ble ganske overrasket den gangen over hvor stor suksess filmen gjorde. Så da ville de sikkert prøve å tyne mer penger ut av gamle Hannibal. Dessverre. :/ 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 The Accused http://www.imdb.com/title/tt0094608/ Takk, skal prøve å få med meg den. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nei, men jeg så en sånn bakomfilm om Nattsvermeren, og de ble ganske overrasket den gangen over hvor stor suksess filmen gjorde. Så da ville de sikkert prøve å tyne mer penger ut av gamle Hannibal. Dessverre. :/ I know. Men at Hopkins ble med forstår jeg ikke. Han er vanligvis veldig nøye på rollene han velger seg. Det så muligens bedre ut på papiret ... 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Takk, skal prøve å få med meg den. Er scrubs bra? Du som liker sykehusserier ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Er scrubs bra? Du som liker sykehusserier ) Ja, den er morsom den. Kanskje mer en komiserie enn en sykehusserie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.