Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

I know.

Men at Hopkins ble med forstår jeg ikke. Han er vanligvis veldig nøye på rollene han velger seg.

Det så muligens bedre ut på papiret ...

Ja... Lecter er ikke halvparten så skremmende i de andre filmene som i Nattsvermeren. Han burde holdt seg for god. :)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• ShitDiddelyDo

6

• vanilje

3

• Mista nikket

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmmm, Nattsvermeren er middels guffen for meg, vil jeg si. Men det kommer jo an på hvor herdet man er. :)

Hvis du har sett Seven, så er den kanskje på samme nivå.

Det er scener med lik og kroppsdeler, og en seriemorder som har fanget en kvinne i huset sitt, ganske makabert egentlig. Men det er ingen skremmescener der noe plutselig hopper ut fra døra. Det skumle er mer på det psykiske planet.

Du bør se den, absolutt på min topp 10 liste ever, om ikke også på topp 5. :)

Seven har jeg jo sett og likt! Så da skal jeg nok overleve nattsvermeren også :) takk!

Skrevet

Jeg har ikke sett på TV i kveld. Men jeg har sett filmen en gang før, for mange år siden.

Jeg holder med SDD i at det holder lenge å se den en gang. Den har brent seg fast i hukommelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...