Gå til innhold

Betaling for sex?

Anbefalte innlegg

Gjest tøydukke anna
Skrevet

Må innrømme at jeg noen ganger har gått med på å ha sex med typen kun på grunn av at han lokker med penger? Har egentlig ikke lyst, men han sier at jeg skal få en 1000-lapp hvis vi har sex.

Er jeg unormal som lar meg lokke,eller er det relativt vanlig?

Skrevet

Ja, det er veldig vanlig

Men en tusenlapp er jo litt drøyt, da, synes du ikke?

Selv pleier jeg å selge meg for en pakke sigaretter og et Nemiblad, og det tror jeg er en grei pris.

Skrevet

Jeg ville aldri tatt imot penger. Selvfølelsen min hadde fått en knekk rett og slett. Min mann må gjerne punge ut :)

Skrevet

Jeg ville aldri tatt imot penger. Selvfølelsen min hadde fått en knekk rett og slett. Min mann må gjerne punge ut :)

Stryk svaret! årh...

Gjest tøydukke anna
Skrevet

HÆ?

Skrevet

Men en tusenlapp er jo litt drøyt, da, synes du ikke?

Selv pleier jeg å selge meg for en pakke sigaretter og et Nemiblad, og det tror jeg er en grei pris.

Jeg selger meg enda billigere: Bare jeg for lov å ta oppvasken, så er jeg hans!

Skrevet

Bruker samme metode for å spe på min ellers dårlige inntekt?

Skrevet

Jeg selger meg enda billigere: Bare jeg for lov å ta oppvasken, så er jeg hans!

Er man virkelig sporty, så gir man jo selvfølgelig tilbudet til andre utenfor husets vegger også.

Skrevet

Du gjør helt klart det som er riktig for deg.

Ellers så sier jeg "Mjau".

Skrevet

Er man virkelig sporty, så gir man jo selvfølgelig tilbudet til andre utenfor husets vegger også.

Ja klart! Man må jo være gjestmild overfor sin manns venner og famile.

Skrevet

Ja klart! Man må jo være gjestmild overfor sin manns venner og famile.

Litt får man da stille opp for omgangskretsen! Ingen vil vel bli tatt for å være gnukk!

Skrevet

Litt får man da stille opp for omgangskretsen! Ingen vil vel bli tatt for å være gnukk!

Nei, det skulle tatt seg ut!

tzatziki1365380058
Skrevet

Nei, jeg kan da ikke tenke meg at det er noe unormalt med deg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det der er vanlig.

Jeg pleier selv å ta rundt 2000 kroner for et ligg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...