Gå til innhold

Blir koko snart.

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

Uansett hvor humoristisk en prøver å være på det der forumet, så er det et spesielt kvinnfolk som ødelegger for alle.Hun er kristen og selvutnevner seg til både "prest" og annet, nick hun skriver under.

Jeg kjenner at hun trekker meg opp noe inni hampen altså.

Og i kveld var det jo jeg som var "satan" ifølge henne.

Sjukt.

Gjest nicole40
Skrevet

Ut i fra trådnavn så ser det ut til å være verre der enn på dol, stemmer det? Kan du fatte at noen absolutt skal være så ødeleggende. Men religion er et sårt tema, der er jeg aldri delaktig i diskusjoner.

Men så skjønner jeg da heller ikke hvorfor mennesker/folk ikke kan respektere hverandre??Jeg skriver egentlig bare humoristisk der inne,men så kommer drittsvarene på løpende bånd.

Og på "kristendom" er det verre enn verst,der har en kvinne selvutnevnt seg til å være alles dommer.Og nåde den som ikke "taler med henne".

Her på DOL er det ordentlig og ryddig,har alltid vært det.Aktiv moderator.

Skrevet

Men så skjønner jeg da heller ikke hvorfor mennesker/folk ikke kan respektere hverandre??Jeg skriver egentlig bare humoristisk der inne,men så kommer drittsvarene på løpende bånd.

Og på "kristendom" er det verre enn verst,der har en kvinne selvutnevnt seg til å være alles dommer.Og nåde den som ikke "taler med henne".

Her på DOL er det ordentlig og ryddig,har alltid vært det.Aktiv moderator.

Kjedelig når folk ødelegger ja.

Gjest nicole40
Skrevet

Kjedelig når folk ødelegger ja.

Det må jo bli ødeleggelser når noen mangler respekt og vanlig folkeskikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...