Gå til innhold

Hvem er den kjekkeste legen?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, nå har jeg sett så mye legeserier i det siste, så nå vil jeg høre hvem dere synes er den kjekkeste legen på tv!

Forslagene er:

McDreamy, altså Dr. Sheperd fra Grey's Anatomy

Greg House (House, duh!)

Preston Burke (Grey's Anatomy)

Eric Forman (House)

Alex Karev (Grey's)

Robert Chase (House)

John Carter (Akutten)

Luka Kovac (Akutten)

John J.D. Dorian (Scrubs)

Christopher Turk (Scrubs)

Perry Cox (Scrubs)

Eventuelle andre, hvis noen kommer på det!

Dessverre, bare herrer denne gangen. Får ta en med kvinnelige leger litt senere hvis det er stemning for det hos gutta her inne. :)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Dorthe

5

• Babette

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror jeg setter Luka (ER) øverst her ja..

Også dr. House på en god andreplass. Har ikke lagt noe større merke til andre leger som jeg kan komme på i farta... dr.Green fra ER var jo litt charming syntes jeg en gang i verden.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hmmm. Var ikke George Clooney lege i en eller annen serie en gang? I så fall kan det da ikke være noen som kommer opp til hans nivå?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hmmm. Var ikke George Clooney lege i en eller annen serie en gang? I så fall kan det da ikke være noen som kommer opp til hans nivå?

Husker ikke hva han het i den serien. Det var i Akutten, vel?

Skrevet

House og Carter. Men nå har jeg sett så mye Akutten at jeg er kanskje ikke rettferdig og klarer ikke å la Carter være.

Gjest Princess Peach
Skrevet

House og Carter. Men nå har jeg sett så mye Akutten at jeg er kanskje ikke rettferdig og klarer ikke å la Carter være.

Jeg vet nok hvem jeg ville valgt av de to. ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke sett så mye akutten. Er Carter Noah Wyle?

Skrevet

Oi, jeg ser ikke på noen av de seriene, så neimen om jeg vet.

Men jeg så Doktor House i en ca 15 år gammel rolle tidligere i kveld! ;-) Så en episode av Jeeves og Wooster på DVD.

Han har jammen forandret seg på de 15 årene: I tillegg til det "vanlige", dvs mer rynker og litt større kropp, så har stemmen gått fra å være lys og britisk, til mørk og amerikansk;-)

Skrevet

Jeg har ikke sett så mye akutten. Er Carter Noah Wyle?

Ja, det er han.

Skrevet

Jeg går for House og Dr Cox.. hehe.

Gjør det meg til et litt sykt menneske, som er så begeistret for den typen legetyper? ;)

Skrevet

Jeg vet nok hvem jeg ville valgt av de to. ;)

Veldig forskjellige typer da :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oi, jeg ser ikke på noen av de seriene, så neimen om jeg vet.

Men jeg så Doktor House i en ca 15 år gammel rolle tidligere i kveld! ;-) Så en episode av Jeeves og Wooster på DVD.

Han har jammen forandret seg på de 15 årene: I tillegg til det "vanlige", dvs mer rynker og litt større kropp, så har stemmen gått fra å være lys og britisk, til mørk og amerikansk;-)

Hehe, ja. Husker da jeg så den første episoden av House. Husker jo H. Laurie fra bl.a. Blackadder og Jeeves og Wooster, og forventet hele tiden at han skulle bryte ut med den britiske bablestemmen sin. :)

Han gjør seg veldig godt som amerikaner, da. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg går for House og Dr Cox.. hehe.

Gjør det meg til et litt sykt menneske, som er så begeistret for den typen legetyper? ;)

Hehe, du kan ta Cox, så tar jeg House! Så er vi like syke begge to. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Veldig forskjellige typer da :o)

Ja, det er omtrent rake motsetninger. Har sansen for Carter også, må nok innrømme det. :)

Skrevet

Hehe, ja. Husker da jeg så den første episoden av House. Husker jo H. Laurie fra bl.a. Blackadder og Jeeves og Wooster, og forventet hele tiden at han skulle bryte ut med den britiske bablestemmen sin. :)

Han gjør seg veldig godt som amerikaner, da. :)

Absolutt, fra det lille jeg har sett. Har bare ikke passet å følge med på serien, men den ser veldig bra ut.

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er han.

Jeg så en adventure-film med ham for ikke så lenge siden. Er du fan må du få med deg den! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Absolutt, fra det lille jeg har sett. Har bare ikke passet å følge med på serien, men den ser veldig bra ut.

Min favorittserie, uten tvil. :)

Skrevet

Hehe, du kan ta Cox, så tar jeg House! Så er vi like syke begge to. :)

Kan vi bytte litt innimellom? For jeg blir helt matt når House innimellom viser litt ydmykhet og en grimase som kan minne om et smil ;)

Sånn som den episoden der han drev practical jokes på Wilson, og Wilson endelig tok hevn...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan vi bytte litt innimellom? For jeg blir helt matt når House innimellom viser litt ydmykhet og en grimase som kan minne om et smil ;)

Sånn som den episoden der han drev practical jokes på Wilson, og Wilson endelig tok hevn...

Åh, ikke si det! :D

Får helt fnatt av de blå øynene. Fjortiss jeg? Neida. :)

Skrevet

Jeg så en adventure-film med ham for ikke så lenge siden. Er du fan må du få med deg den! :D

Den har jeg ikke sett :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...