Gå til innhold

Hvem er den kjekkeste legen?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Den har jeg ikke sett :o)

The Librarian + en til.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Dorthe

5

• Babette

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Dessverre, bare herrer denne gangen. Får ta en med kvinnelige leger litt senere hvis det er stemning for det hos gutta her inne. :)"

Så du mener jeg skal sitter her og kjøre avstemning om peneste kvinnelege helt alene? :)

Men jeg kan stemme med engang: Hun baben i House. Eh ... Alison? Hun som ville feie House.

På andreplass kommer Cuddy. Jeg liker damene litt mature. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Dessverre, bare herrer denne gangen. Får ta en med kvinnelige leger litt senere hvis det er stemning for det hos gutta her inne. :)"

Så du mener jeg skal sitter her og kjøre avstemning om peneste kvinnelege helt alene? :)

Men jeg kan stemme med engang: Hun baben i House. Eh ... Alison? Hun som ville feie House.

På andreplass kommer Cuddy. Jeg liker damene litt mature. :)

Jeg kan godt lage en liste med damer til deg, altså. :)

Jeg hadde nok valgt Cuddy framfor Cameron. Cammie ser mer og mer ut som en sursild. :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan godt lage en liste med damer til deg, altså. :)

Jeg hadde nok valgt Cuddy framfor Cameron. Cammie ser mer og mer ut som en sursild. :D

Cameron, ja.

Jeg har jo bare sett sesong 1 og sesong 2, og der er hun en babe.

Men Cuddy er råbra. Hvor gammel tror du hun er? Par og førti?

Det er en fin alder når de holder seg som Cuddy. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Cameron, ja.

Jeg har jo bare sett sesong 1 og sesong 2, og der er hun en babe.

Men Cuddy er råbra. Hvor gammel tror du hun er? Par og førti?

Det er en fin alder når de holder seg som Cuddy. :)

Lisa Edelstein er født i 66, så hun blir 41 i år. Holder seg bra, ja. :)

Skrevet

Åh, ikke si det! :D

Får helt fnatt av de blå øynene. Fjortiss jeg? Neida. :)

Intenst blå øyne er utvilsomt en grunn for å bli litt skjelven i knærne, det er sikkert..

I introen, når vi får første bildet av han helt i starten - ser det ikke ut som ca verdens tristeste øyne? Det gjør det for meg.. Selv om jeg har sett delen hvor introen er fra, og vet hva som er den riktige settingen. Jeg synes de ser så vanvittig trist ut, da får jeg lyst å krype gjennom skjermen og passe på'n.. hehe. Konklusjon: Er vi fjortiser, så er det i det minste to av oss..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lisa Edelstein er født i 66, så hun blir 41 i år. Holder seg bra, ja. :)

Det er en fin alder.

Skulle gjerne hatt en elskerinne på 41 år som så ut som henne. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er en fin alder.

Skulle gjerne hatt en elskerinne på 41 år som så ut som henne. :)

Du får skrive et brev. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Intenst blå øyne er utvilsomt en grunn for å bli litt skjelven i knærne, det er sikkert..

I introen, når vi får første bildet av han helt i starten - ser det ikke ut som ca verdens tristeste øyne? Det gjør det for meg.. Selv om jeg har sett delen hvor introen er fra, og vet hva som er den riktige settingen. Jeg synes de ser så vanvittig trist ut, da får jeg lyst å krype gjennom skjermen og passe på'n.. hehe. Konklusjon: Er vi fjortiser, så er det i det minste to av oss..

Oh yes... :)

Det er jo fordi han er "skadet", ikke bare fysisk, men også mentalt. Klart vi må passe på ham! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får skrive et brev. :)

Nja. Jeg vil nødig bli en av disse stalkerene.

Det får holde at du plager Hugh Laurie med daglige mail om ikke også jeg skal begynne å plage noen på settet. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nja. Jeg vil nødig bli en av disse stalkerene.

Det får holde at du plager Hugh Laurie med daglige mail om ikke også jeg skal begynne å plage noen på settet. :)

Yeah right!

Gjest Princess Peach
Skrevet

:)

Jeg har jo selvfølgelig mobilnummeret på speed dial. :)

Skrevet

Jeg skjønner at jeg ser for lite på Tv. Jeg vet ikke hvem noen av disse er.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har jo selvfølgelig mobilnummeret på speed dial. :)

Hvorfor tviler jeg ikke? ;)

Skrevet

Oh yes... :)

Det er jo fordi han er "skadet", ikke bare fysisk, men også mentalt. Klart vi må passe på ham! :)

Så misunnelig som jeg var i den episoden hvor han hadde seg med noen (trenger jo ikke å røpe for mye for de som bare har fulgt med på nrk)!

Jeg skal ta meg litt av Coxie jeg, så kommer jeg og ber om bytte når jeg trenger variasjon ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så misunnelig som jeg var i den episoden hvor han hadde seg med noen (trenger jo ikke å røpe for mye for de som bare har fulgt med på nrk)!

Jeg skal ta meg litt av Coxie jeg, så kommer jeg og ber om bytte når jeg trenger variasjon ;)

Jeg hvinte faktisk av fryd da de kysset for første gang. Hihi. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvorfor tviler jeg ikke? ;)

Nei, si det. :)

Skrevet

Jeg hvinte faktisk av fryd da de kysset for første gang. Hihi. :)

Hehe.. Ja.. Det var en fin tid *mimre*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...