Gå til innhold

Hvem er den kjekkeste legen?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe.. Ja.. Det var en fin tid *mimre*

Håper det blir mer romantikk snart. Det var antydninger til det i den siste episoden jeg så, så det blir spennende å se framover. :)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• Dorthe

5

• Babette

3

• hare1365380455

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håper det blir mer romantikk snart. Det var antydninger til det i den siste episoden jeg så, så det blir spennende å se framover. :)

Det er episode 12 og 13 du snakker om? Har lastet ned, men ikke sett ennå, har hatt en hektet-på-Cold-Case-uke nå. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er episode 12 og 13 du snakker om? Har lastet ned, men ikke sett ennå, har hatt en hektet-på-Cold-Case-uke nå. :)

Den siste jeg så var sesong 3, episode 14. Hvis antydningene slår til, tror jeg det blir mye moro. :)

Skrevet

Den siste jeg så var sesong 3, episode 14. Hvis antydningene slår til, tror jeg det blir mye moro. :)

Aha, da henger jeg litt på etterskudd :) Det var flere uker i tv-kalenderen hvor det sto at House ikke skulle gå.. men da har jeg noe å glede meg til i morgen! Perfekt søndagsunderholdning :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Aha, da henger jeg litt på etterskudd :) Det var flere uker i tv-kalenderen hvor det sto at House ikke skulle gå.. men da har jeg noe å glede meg til i morgen! Perfekt søndagsunderholdning :)

Jepp, gled deg til det. :)

Sukk, nå er det ikke ny episode før 6. mars. :P

Skrevet

Jepp, gled deg til det. :)

Sukk, nå er det ikke ny episode før 6. mars. :P

Det er jo til å grine av..!

Får satse på at Scrubs fortsetter å komme ut jevnt og trutt så jeg har noe å kose meg med der da :)

Og så kan man alltids bli hektet på noe annet i mellomtiden.. Mulighetene er mange.. hehe

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er jo til å grine av..!

Får satse på at Scrubs fortsetter å komme ut jevnt og trutt så jeg har noe å kose meg med der da :)

Og så kan man alltids bli hektet på noe annet i mellomtiden.. Mulighetene er mange.. hehe

Men ingen overgår House for meg. :)

Skrevet

Men ingen overgår House for meg. :)

Nei, det blir jo mest smertelindring mens man venter ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det blir jo mest smertelindring mens man venter ;)

Jeg får ta litt vicodin jeg da. ;)

Skrevet

Jeg får ta litt vicodin jeg da. ;)

Ikke bare litt.. Skal du gjøre det, kan du like gjerne følge i heltens fotspor og bøtte nedpå ;)

Skrevet

Det blir Luka kovac på meg. Han er utrolig lekker! Har dog ikke sett på scrubs,så vet ikke hvordan de mannfolka ser ut..

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke bare litt.. Skal du gjøre det, kan du like gjerne følge i heltens fotspor og bøtte nedpå ;)

Ja, og så skal jeg begynne å gå med stokk. ;)

Skrevet

Den eneste legen jeg ser av og til er den kvinnelige på TV2 lørdangs formiddag.

Skrevet

Ja, og så skal jeg begynne å gå med stokk. ;)

Hehe, ja! Da blir du helten min! ;) hehe

Skrevet

Jeg hørte her om dagen en som skrøt av at en viss turnuslege (med skøyter) hadde stikki fingern oppi rompa på han. Det hadde visst skjedd før den omtalte kandidaten hadde tatt verdensrekorder.

Egentlig syns jeg ikke det er noe å skilte med, og ikke noe å ringe Guiness rekordbok om.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, ja! Da blir du helten min! ;) hehe

Jippii! hehe

Skrevet

Husker ikke hva han het i den serien. Det var i Akutten, vel?

Doug Ross, Akutten ja. Nam! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...