pekkaline Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Og da regna du meg som en "ikke-fast" bruker? (jeg tella) Nei vennen min, jeg finner deg ikke som trådstarter på de 17trådene *eller hadde du engangsnick?* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Er dette forumet kun for faste brukere, eller er det åpent for alle? Sorry at jeg ikke har vært her før, men trodde virkelig at det var greit at jeg skrev et innlegg eller to;) Hei arnebjarne, det er et åpent forum for alle. 0 Siter
April Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nei vennen min, jeg finner deg ikke som trådstarter på de 17trådene *eller hadde du engangsnick?* Jeg telte på 100-nyeste jeg..;o) 0 Siter
April Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nei vennen min, jeg finner deg ikke som trådstarter på de 17trådene *eller hadde du engangsnick?* Men nå var det vel god natt ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Er dette forumet kun for faste brukere, eller er det åpent for alle? Sorry at jeg ikke har vært her før, men trodde virkelig at det var greit at jeg skrev et innlegg eller to;) Hei, kom til å se innlegget ditt. Jo alle har lov til å være her å legge inn de spørsmål man måtte ønske. Beklager mitt innlegg hvis du er en seriøs trådstarter-svarer, vi har hatt endel problemer med tulling her. Fint om du beriker forumet her! 0 Siter
keinstein Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg tror vi skal vente noen uker med det ;o) Raaaap. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg veit hvem du er da Tsjekkisk Urquell øl skulle ikke vært lovlig. Og absolutt ikke i slike mengder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Tsjekkisk Urquell øl skulle ikke vært lovlig. Og absolutt ikke i slike mengder. Hehe, du får ta noen knebøy ) Du får se The Last King of Scotland og se hva legen gjorde med Idi Amin da han hadde luft i magen ) 0 Siter
keinstein Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hehe, du får ta noen knebøy ) Du får se The Last King of Scotland og se hva legen gjorde med Idi Amin da han hadde luft i magen ) De sovner vel i sofaene etter hvert og krangler videre i morra. Jeg får gurgle dem i farris ved "daggry" og lufte likene som best jeg kan. Noen spark og overtalelser skal nok få dem ut. Som regel er det tomt søndags aften. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.