Gå til innhold

Engangsnickaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da regna du meg som en "ikke-fast" bruker? (jeg tella)

Nei vennen min, jeg finner deg ikke som trådstarter på de 17trådene :) *eller hadde du engangsnick?*

hare1365380455
Skrevet

Er dette forumet kun for faste brukere, eller er det åpent for alle? Sorry at jeg ikke har vært her før, men trodde virkelig at det var greit at jeg skrev et innlegg eller to;)

Hei arnebjarne, det er et åpent forum for alle. :)

Skrevet

Nei vennen min, jeg finner deg ikke som trådstarter på de 17trådene :) *eller hadde du engangsnick?*

Jeg telte på 100-nyeste jeg..;o)

Skrevet

Men nå var det vel god natt :o)

Skrevet

Er dette forumet kun for faste brukere, eller er det åpent for alle? Sorry at jeg ikke har vært her før, men trodde virkelig at det var greit at jeg skrev et innlegg eller to;)

Hei, kom til å se innlegget ditt. Jo alle har lov til å være her å legge inn de spørsmål man måtte ønske. Beklager mitt innlegg hvis du er en seriøs trådstarter-svarer, vi har hatt endel problemer med tulling her. Fint om du beriker forumet her!

Skrevet

Jeg tror vi skal vente noen uker med det ;o)

Raaaap.

Skrevet

Jeg veit hvem du er da

Tsjekkisk Urquell øl skulle ikke vært lovlig. Og absolutt ikke i slike mengder.

Skrevet

Tsjekkisk Urquell øl skulle ikke vært lovlig. Og absolutt ikke i slike mengder.

Hehe, du får ta noen knebøy :o)

Du får se The Last King of Scotland og se hva legen gjorde med Idi Amin da han hadde luft i magen :o)

Skrevet

Hehe, du får ta noen knebøy :o)

Du får se The Last King of Scotland og se hva legen gjorde med Idi Amin da han hadde luft i magen :o)

De sovner vel i sofaene etter hvert og krangler videre i morra. Jeg får gurgle dem i farris ved "daggry" og lufte likene som best jeg kan. Noen spark og overtalelser skal nok få dem ut. Som regel er det tomt søndags aften.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...