morsan Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=7wMHcpMmV9g 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nå trodde jeg du skulle si god natt.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Du morsan... Jeg har alltid lurt litt på deg. 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Nå trodde jeg du skulle si god natt.. Jeg sa bare godnatt til pekkaline, jeg; -) *blunker med uskyldsblå lyne* 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Du morsan... Jeg har alltid lurt litt på deg. *S* Har du lest Kjell Aukrusts "Slipp han inn"? 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Åh, nå ble jeg i godt humør! I aim to please:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 *S* Har du lest Kjell Aukrusts "Slipp han inn"? Ja? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 I aim to please:-) Det var egentlig akkurat noe sånt jeg trengte etter en bedriten dag Takk! 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Ja? Svaret ditt minte meg bare om åpningshistorien i den boka! :-) It goes like ziz (etter hukommelsen): Kjell som liten gutt dilter med faren sin på inspeksjon på landbruksskola der faren var betsyrer el noe slikt. Kjell: Du far? Er det fali å skjære ta seg huet? Faren: Ja, du kan da skjønne det, gutt. Kjell: Men, far, åffer er'e fali å skjæra ta seg huet da? Da så far mi på meg, og så sa han: A mor og je har lurt litt på deg vi, Kjell. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Svaret ditt minte meg bare om åpningshistorien i den boka! :-) It goes like ziz (etter hukommelsen): Kjell som liten gutt dilter med faren sin på inspeksjon på landbruksskola der faren var betsyrer el noe slikt. Kjell: Du far? Er det fali å skjære ta seg huet? Faren: Ja, du kan da skjønne det, gutt. Kjell: Men, far, åffer er'e fali å skjæra ta seg huet da? Da så far mi på meg, og så sa han: A mor og je har lurt litt på deg vi, Kjell. Hihi. Kjell Aukrust er så bra. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Nei, nei, nei! Jeg rakk å lukke vinduet før videoen begynte å spille, men sannelig har jeg ikke fått den på hjernen likevel. Fy, morsan! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Åhh, nei, nå sittern der igjen 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Nei, nei, nei! Jeg rakk å lukke vinduet før videoen begynte å spille, men sannelig har jeg ikke fått den på hjernen likevel. Fy, morsan! *hi hi* 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Åhh, nei, nå sittern der igjen Her skal du få noe annet på hjernen istedte, som kanskje passer deg bedre;-) "Uuuuuut mot ha-a-vet.... Maria Mariaaaa Maria, Mari-i-hi-aaaa Ja, jeg eeelsker deg og du er alt for meg! ... solen i ditt hår og jeg vet hvor veien går... uuuuut mot ha-a-vet..." *LOL* 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Her skal du få noe annet på hjernen istedte, som kanskje passer deg bedre;-) "Uuuuuut mot ha-a-vet.... Maria Mariaaaa Maria, Mari-i-hi-aaaa Ja, jeg eeelsker deg og du er alt for meg! ... solen i ditt hår og jeg vet hvor veien går... uuuuut mot ha-a-vet..." *LOL* Fyyy deg;-)Det er sånne hjerneklemmere. Kommer de så blir de der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.