Gjest kanuttpappa Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg satt klistra foran tv`n. 0 Siter
fresja Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg husker faktisk ikke. Var det lørdag eller søndag, sat jeg nok foran TVen. Var det en annen dag var jeg på jobb; mulig jeg tok det opp på video og så det om kvelden. 0 Siter
Lurer på det meste og de fleste... Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg husker faktisk ikke. Var det lørdag eller søndag, sat jeg nok foran TVen. Var det en annen dag var jeg på jobb; mulig jeg tok det opp på video og så det om kvelden. Var ikke dette i gamledager da? 0 Siter
fresja Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Var ikke dette i gamledager da? Jo, det var i gamle dager, men sikkert etter at videoen var oppfunnet! 0 Siter
Lurer på det meste og de fleste... Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jo, det var i gamle dager, men sikkert etter at videoen var oppfunnet! Vi fikk ikke video (VHS) før independence day kom på kino, litt etter det. Det var på nittitallet i alle fall. Man hadde jo seff mulighet til opptak lenge lenge før dette, men jeg trodde ikke videopptakeren var kommersialisert før på nittitallet. Altså slik at folk hadde råd til det, og man kunne oppdrive spillere i butikken. Men grunnen til at jeg svarte slik, var at jeg syns huske jeg har sett dette opptaket av herr Brå i sort-hvitt. Altså før farge-tv kom. Og DET, DET var i gamle dager 0 Siter
fresja Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Vi fikk ikke video (VHS) før independence day kom på kino, litt etter det. Det var på nittitallet i alle fall. Man hadde jo seff mulighet til opptak lenge lenge før dette, men jeg trodde ikke videopptakeren var kommersialisert før på nittitallet. Altså slik at folk hadde råd til det, og man kunne oppdrive spillere i butikken. Men grunnen til at jeg svarte slik, var at jeg syns huske jeg har sett dette opptaket av herr Brå i sort-hvitt. Altså før farge-tv kom. Og DET, DET var i gamle dager Det var under VM i Holmenkollen i 1982 at Brå brakk staven. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Det var under VM i Holmenkollen i 1982 at Brå brakk staven. Da satt jeg gravid i stua til mora og faren min og så på ) 0 Siter
Lurer på det meste og de fleste... Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Det var under VM i Holmenkollen i 1982 at Brå brakk staven. Han var nok for "brå" med staven, da ja... HAHA. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Da tror jeg at jeg så smått begynte å bli påtenkt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg husker faktisk ikke. Var det lørdag eller søndag, sat jeg nok foran TVen. Var det en annen dag var jeg på jobb; mulig jeg tok det opp på video og så det om kvelden. Hva man kan finne på nett! Etter ca. 1 min og 20 sekunder her: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/78753 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/78753 (etter 1 min. og 20 sek. på filmen) 0 Siter
Nellie Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg satt i formingsrommet på barneskolen og heiet. Var 11 år den gangen, men husker det godt. 0 Siter
Gjest Bjørn D Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Satt hjemme, eller stod hjemme er mer riktig. Prøvde å gi Oddvar en stav gjennom skjermen uten å lykkes! Kjøpte ny tv dagen etter. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har faktisk ikke den minste peiling hvor jeg var. Fant vel ikke sporten så interessant den gangen. Opptatt av hus, hjem og barn da 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Da tror jeg at jeg så smått begynte å bli påtenkt *LOL* Foreldrene dine så at Brå brakk staven, og tenkte "Nå skal vi jaggu lage en Caloni, gitt!" 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg var faktisk to steder på samme tid. Et umodent egg i en 16 år gammel jente, og en ikke engang utviklet spermklatt i en 20 år gammel gutts pung. Og disse to var nyforelsket, da Oddvar Brå brakk staven. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 *LOL* Foreldrene dine så at Brå brakk staven, og tenkte "Nå skal vi jaggu lage en Caloni, gitt!" *fnise* Jeg ble vel omtrent unnfanget mars-83, så jeg tror ikke de var så kjappe, gitt! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg satt foran TV-en ) Har det for meg at det var sammen med klassen min, læreren likte å få med seg sånt, så vi hadde endel "undervisning" i form av skisport.. 0 Siter
Jeannie Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg lå og koste meg i mors mage, mens hun satt og så på skirenn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.