Gå til innhold

Hvor var du da Brå brakk staven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke. Var det lørdag eller søndag, sat jeg nok foran TVen. Var det en annen dag var jeg på jobb; mulig jeg tok det opp på video og så det om kvelden.

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Jeg husker faktisk ikke. Var det lørdag eller søndag, sat jeg nok foran TVen. Var det en annen dag var jeg på jobb; mulig jeg tok det opp på video og så det om kvelden.

Var ikke dette i gamledager da?

Skrevet

Var ikke dette i gamledager da?

Jo, det var i gamle dager, men sikkert etter at videoen var oppfunnet!

Skrevet

Jo, det var i gamle dager, men sikkert etter at videoen var oppfunnet!

Vi fikk ikke video (VHS) før independence day kom på kino, litt etter det.

Det var på nittitallet i alle fall.

Man hadde jo seff mulighet til opptak lenge lenge før dette, men jeg trodde ikke videopptakeren var kommersialisert før på nittitallet.

Altså slik at folk hadde råd til det, og man kunne oppdrive spillere i butikken.

Men grunnen til at jeg svarte slik, var at jeg syns huske jeg har sett dette opptaket av herr Brå i sort-hvitt. Altså før farge-tv kom. Og DET, DET var i gamle dager :)

Skrevet

Vi fikk ikke video (VHS) før independence day kom på kino, litt etter det.

Det var på nittitallet i alle fall.

Man hadde jo seff mulighet til opptak lenge lenge før dette, men jeg trodde ikke videopptakeren var kommersialisert før på nittitallet.

Altså slik at folk hadde råd til det, og man kunne oppdrive spillere i butikken.

Men grunnen til at jeg svarte slik, var at jeg syns huske jeg har sett dette opptaket av herr Brå i sort-hvitt. Altså før farge-tv kom. Og DET, DET var i gamle dager :)

Det var under VM i Holmenkollen i 1982 at Brå brakk staven.

Skrevet

Da satt jeg gravid i stua til mora og faren min og så på :o)

Skrevet

Han var nok for "brå" med staven, da ja...

HAHA.

Caloni Makaroni
Skrevet

Da tror jeg at jeg så smått begynte å bli påtenkt ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hva man kan finne på nett! :)

Etter ca. 1 min og 20 sekunder her: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/78753

Skrevet

Jeg satt i formingsrommet på barneskolen og heiet. Var 11 år den gangen, men husker det godt. :)

Gjest Bjørn D
Skrevet

Satt hjemme, eller stod hjemme er mer riktig. Prøvde å gi Oddvar en stav gjennom skjermen uten å lykkes! Kjøpte ny tv dagen etter.

Skrevet

Har faktisk ikke den minste peiling hvor jeg var. Fant vel ikke sporten så interessant den gangen. Opptatt av hus, hjem og barn da

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da tror jeg at jeg så smått begynte å bli påtenkt ;)

*LOL*

Foreldrene dine så at Brå brakk staven, og tenkte "Nå skal vi jaggu lage en Caloni, gitt!" :D

Skrevet

Jeg var faktisk to steder på samme tid. Et umodent egg i en 16 år gammel jente, og en ikke engang utviklet spermklatt i en 20 år gammel gutts pung. Og disse to var nyforelsket, da Oddvar Brå brakk staven.

Caloni Makaroni
Skrevet

*LOL*

Foreldrene dine så at Brå brakk staven, og tenkte "Nå skal vi jaggu lage en Caloni, gitt!" :D

*fnise*

Jeg ble vel omtrent unnfanget mars-83, så jeg tror ikke de var så kjappe, gitt!

Skrevet

Jeg satt foran TV-en :o) Har det for meg at det var sammen med klassen min, læreren likte å få med seg sånt, så vi hadde endel "undervisning" i form av skisport..

Skrevet

Jeg lå og koste meg i mors mage, mens hun satt og så på skirenn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...