Gå til innhold

Her har du kvelden min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, så jeg har vært ute på byen, aner fred og ingen fare. Finner ut at jeg har lyst på mat.. rettere sagt pizza på 7/11... går dit.. men hva skjer? Jo folk bli helt hysteriske for jeg blør..... blør og bkør fra hånden, har visst falt på noe glass og fått glassi hånden. Jeg spør om litt tørkepapir og sier at det ordner seg. Folk sier at jeg må dra på legevakten-.... jeg ler... snakk om hysterisk. Jeg bestiller pizza og mer tørkepapir. Innen nå har jeg prestert å tørke blod på klær, i ansiktet og på den andre hånden.. og mener fortsatt at dette ikke er noe stress. Får servert maten.. prøver og spise men fortsetter og blød.. lite digg. Venninne kommer innom 7 tilfeldigvis, blir helt forskrekket og tar meg med på legevakten... må sy... ikke digg.,... bandasje.. kontroll...taxi og nå dol.

Fantastisk bra kveld, gleder meg til neste helg!

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Fylla har skylda.

Skrevet

I det minste prøvde du ikke å vinne veddemål i snusbruk? *tenke positivt*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får se positivt på det: Du stjal i hvert fall ikke spylevæske denne gangen. :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er når jeg leser historier som din at jeg er sjeleglad for at jeg er ferdig med "festing og byrangling" :)

Du får ha god bedring.

Caloni Makaroni
Skrevet

Hihi, kvelden var iallfall begivenhetsrik! Ikke noe er som bandasjer, skrubbsår og gips, som vitne for en flott kveld/natt.

Folk som bare er lett beruset blir så fort hysteriske. Jeg var så flink og poppa popcorn til alle sammen og greier jeg, og var såre fornøyd med resultatet, men da jeg kommer inn i stua med posen, så ble jeg overmannet, og posen gikk ut av vinduet. Den var visstnok litt veldig svidd ;)

Gjest anonym XNHH'er
Skrevet

Det minner meg om mine hine hårde dager på NHH. Det var "grande finale" under uka, og en bekjent av meg - sørpe dritings - presterte å snuble over en kabel på gulvet, havnet i en haug knust glass, og kuttet opp hele kneet.

Et ubeskrivelig syn. Hun vaklet videre, nei - hun var ikke skadet, nei - og ikke skulle hun gå glipp av Grande Finale, nei. Blodet fosset.

Hun endte også på legevakten, men rakk frokosten på SAS-hotellet om morgenen, likevel.

The show must go on....

Gjest baremei
Skrevet

Stakkars, så uheldig du var da! Godt venninna di kom og hjalp deg. *Blåse på hånda til MP*

hare1365380455
Skrevet

Hihi, kvelden var iallfall begivenhetsrik! Ikke noe er som bandasjer, skrubbsår og gips, som vitne for en flott kveld/natt.

Folk som bare er lett beruset blir så fort hysteriske. Jeg var så flink og poppa popcorn til alle sammen og greier jeg, og var såre fornøyd med resultatet, men da jeg kommer inn i stua med posen, så ble jeg overmannet, og posen gikk ut av vinduet. Den var visstnok litt veldig svidd ;)

LOL

Skrevet

Stakkars deg. Håper det går bra med hånda di etterhvert.

:-)

Jeg var også på fest, heldigvis uten mer skade enn en nesten-forstuet tå (men det var fordi jeg slo tåa rett mot sengestolpen da jeg skulle legge meg -etter- festen :-) )

Men - godt du likevel hadde det så morsomt at du gleder deg til neste fest. :-)

Skrevet

Det minner meg om mine hine hårde dager på NHH. Det var "grande finale" under uka, og en bekjent av meg - sørpe dritings - presterte å snuble over en kabel på gulvet, havnet i en haug knust glass, og kuttet opp hele kneet.

Et ubeskrivelig syn. Hun vaklet videre, nei - hun var ikke skadet, nei - og ikke skulle hun gå glipp av Grande Finale, nei. Blodet fosset.

Hun endte også på legevakten, men rakk frokosten på SAS-hotellet om morgenen, likevel.

The show must go on....

Det er tydelig at vi NHH'ere virkelig kan feste ;-)

Skrevet

I det minste prøvde du ikke å vinne veddemål i snusbruk? *tenke positivt*

Hehe ja det er ihverfal noe;)

Skrevet

Hvordan er det med hånden din i dag?

:)

Joda.. hånden verker litt men ellers går det bra. Men resten av kroppen er ganske så sliten...

*trenger pepsi max*

Skrevet

Stakkars deg. Håper det går bra med hånda di etterhvert.

:-)

Jeg var også på fest, heldigvis uten mer skade enn en nesten-forstuet tå (men det var fordi jeg slo tåa rett mot sengestolpen da jeg skulle legge meg -etter- festen :-) )

Men - godt du likevel hadde det så morsomt at du gleder deg til neste fest. :-)

Jada jeg hadde det kjempe morsomt! Men akkurat idag kan jeg ikke si at jeg gleder meg til å drikke igjen ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171801736' post='3535637]

*LOL*

Skulle virkelig ha festet med deg!!

Da tror jeg vi hadde fått det gøy :D

Skrevet

Du får se positivt på det: Du stjal i hvert fall ikke spylevæske denne gangen. :)

Hehe spylevæske ja.. nei jeg tror jeg fikk med meg nok sist jeg stjal med meg det ;)

Skrevet

The show must go on....

Og jeg hadde en bekjent som datt gjennom et glassbord på vorspiel på Hatleberg, men ikke pokker om han skulle gå glipp av konserten den kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...