Gå til innhold

Årets DOL-bombe!

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Ja, noe så salig mye! ;-)

Da trenger du definitivt en tur til frisøren. De er psykologer gode som noen også de, vet du;)

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

47

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Syns det høres ut som du er råsexy akkurat sånn som du er jeg. La hestehalen være....

Skrevet

Nei, ikke klipp deg. Det er så få menn igjen med langt hår og hvis du trives med det så behold det. Jeg kjenner bare to med langt hår nå og begge kler det veldig godt.

Skrevet

Jeg liker langt hår, jeg. Men så syntes jeg også at det var trist at Bruce Dickinson klipte håret sitt også, da. Så jeg mangler muligens litt dømmekraft.....

Gjest Barbereren
Skrevet

Godt at du tar opp dette viktige samfunnsspørsmålet. Tror at mange DOLere stiller med nyslipte sakser og barbersaker hvis du ønsker. Bare si tid og sted!

hare1365380455
Skrevet

Det er litt drøyt å bare fjerne personligheta si sånn uten videre, altså.

Du fjerner ikke personligheten, men ville det ikke vært fint å få en ny frisyre? :) (Og angrer du så vokser det ut igjen....)

Jeg ville ikke hatt det så kort som lillemus foreslår, men litt rufsete.

Skrevet

Behold hestehalen din, du! Hvis du kler den, altså.

Synes det kan være ganske sexy og fint, jeg. På en som passer til det :)

Skrevet

Ja,hvis personligheten din ligger i hestehalen - så syns jeg du skal kappe'n :D

Skrevet

Du fjerner ikke personligheten, men ville det ikke vært fint å få en ny frisyre? :) (Og angrer du så vokser det ut igjen....)

Jeg ville ikke hatt det så kort som lillemus foreslår, men litt rufsete.

Rufsete.... Ja, men det passer jo til personligheta. Hm. Rufsete.

Skrevet

Syns det høres ut som du er råsexy akkurat sånn som du er jeg. La hestehalen være....

Aha! Se det. Nå blir jeg skikkelig forvirra her.

Gjest baremei
Skrevet

Det er litt drøyt å bare fjerne personligheta si sånn uten videre, altså.

Jo kortere/mindre hår, desto mindre personlighet, altså? Hmmm. Stakkars Trond Viggo og kompani da..

Skrevet

Aha! Se det. Nå blir jeg skikkelig forvirra her.

Jeg syns du skal høre på modne SV-kvinner framfor andre dolere

Skrevet

Ja,hvis personligheten din ligger i hestehalen - så syns jeg du skal kappe'n :D

Haha... hah.

Skrevet

Nei, ikke klipp deg. Det er så få menn igjen med langt hår og hvis du trives med det så behold det. Jeg kjenner bare to med langt hår nå og begge kler det veldig godt.

Ja, ikke sant at langt hår har sin sjarm?

Skrevet

Jeg liker langt hår, jeg. Men så syntes jeg også at det var trist at Bruce Dickinson klipte håret sitt også, da. Så jeg mangler muligens litt dømmekraft.....

Han har jeg ikke hørt om.

Skrevet

Ja, ikke sant at langt hår har sin sjarm?

Jo, det har det virkelig :o)

Skrevet

Behold hestehalen din, du! Hvis du kler den, altså.

Synes det kan være ganske sexy og fint, jeg. På en som passer til det :)

Det passer på meg:-)

Skrevet

Godt at du tar opp dette viktige samfunnsspørsmålet. Tror at mange DOLere stiller med nyslipte sakser og barbersaker hvis du ønsker. Bare si tid og sted!

Tid og sted!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...