Gå til innhold

Årets DOL-bombe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er i veien med en god hestehale å dra litt i?

Tja,man får liksom ikke den samme rufsete feelingen...

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

47

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns du skal høre på modne SV-kvinner framfor andre dolere

Hehe, godt poeng!

Men jeg må innrømme jeg irriterer meg litt for tida over idiot-sv'erne som mener SV bør gå ut av regjeringa. Kan da ikke være vanskelig å forstå at en må svelge noen små kameler i en sånn posisjon. Bedre å sette fokus på alt en faktisk får utretta.

Skrevet

Klippe deg? Kult. Men du må jo bestemme selv om du vil komme til å føle deg vel som svigersmors drøm da.

MEN det taler for å kvitte seg med halen hvis:

- det skal være en hestehale, men ligner mest på en rottehale

- du er veldig tynn i toppen ellers. Å ta igjen fylde med lengde funker dårlig.

Løkke te. Legg ut bilde når du har bestemt deg. Evt legg ut halen på qxl når den er kappet.

Skrevet

Ja, ikke sant at langt hår har sin sjarm?

Jeg ser bare for meg han ene faren i Kristine Koths "Koth i familien" som gikk på NRK i høst og han hadde en gruuuusom hestehale! Tynn og pjuskete og fæl. Nei klipp den av!

Skrevet

Jo kortere/mindre hår, desto mindre personlighet, altså? Hmmm. Stakkars Trond Viggo og kompani da..

Neida. Det er snakk om type personlighet.

Skrevet

Ser ut som om det går et politisk skille her.

:)

De til venstre for midt i Arbeiderpartiet vil ha langt hår, de andre - jo lenger ute til høyre - vil ha kort!

So, you've got a problem here, boy. (Jeg mener, vil du virkelig flagge til høyre?)

He he.

Skrevet

Hehe, godt poeng!

Men jeg må innrømme jeg irriterer meg litt for tida over idiot-sv'erne som mener SV bør gå ut av regjeringa. Kan da ikke være vanskelig å forstå at en må svelge noen små kameler i en sånn posisjon. Bedre å sette fokus på alt en faktisk får utretta.

Støttet.

Skrevet

Klippe deg? Kult. Men du må jo bestemme selv om du vil komme til å føle deg vel som svigersmors drøm da.

MEN det taler for å kvitte seg med halen hvis:

- det skal være en hestehale, men ligner mest på en rottehale

- du er veldig tynn i toppen ellers. Å ta igjen fylde med lengde funker dårlig.

Løkke te. Legg ut bilde når du har bestemt deg. Evt legg ut halen på qxl når den er kappet.

musikeren har tjukt hår. Gror godt:-)

Skrevet

De til venstre for midt i Arbeiderpartiet vil ha langt hår, de andre - jo lenger ute til høyre - vil ha kort!

So, you've got a problem here, boy. (Jeg mener, vil du virkelig flagge til høyre?)

He he.

Ja.... På den annen side har jeg jo alltid gått mot strømmen.

Skrevet

He he.

Jeg er definitivt ikke på høyre side av ap, men vil ha kort kort kort hår på menn!

Skrevet

Det passer på meg:-)

Da ser jeg ikke grunnen for å fjerne den :) Behold den!

Han jeg synes er mest sexy i hele verden, har langt hår! Det er nice ;)

Skrevet

Hehe, godt poeng!

Jeg tror vi kunne hatt en ganske interessant diskusjon om det. Jeg har vært ganske så kritisk til Afghanistansaken, men har aldri ment at SV bør gå ut av regjeringa. Om du er på msn så er min adresse [email protected]

Her finner du hva regjeringa har gjort så langt

http://www.sv.no/partiet/regjering/nyheter/rg160207.pdf

Skrevet

musikeren har tjukt hår. Gror godt:-)

Da beholder du prakten spør du meg.

På den annen side- kult med forandring og kort blir langt igjen.

Skrevet

Han har jeg ikke hørt om.

Vokalisten i Iron Maiden.

ilene1365380268
Skrevet

Når jeg leser dette innlegget, tenker jeg på Ozzie.... Han hadde selvsagt ikke vært den samme uten hestehalen...Men usj!!

Klipp deg!!

Skrevet

Hva er grunnen til at du vurderer det. Er det noen i RL som har ymtet frampå at du trenger en klipp?

Skrevet

Åh?! Skal du ta en Britney..!?!

Sikker på at du ser mer anstendig og hunk ut med kort hår. Legg ut film av seansen på YouTube. Lykke til! :D

Skrevet

Jeg liker at mefnn har litt mye hår, men helst ikke hestehale. Klipp av så mye at de kan henge fritt utenheestehale!

Skrevet

Hm. Den var kanskje ikke dum. Jeg ligner jo litt på Brad Pitt, faktisk:-)

Det var i grunnen det jeg tenkte! Har god intuisjon sånn sett;-) Da er det bare å printe ut bildet og vise frisøren, så blir du det hotteste mannfolket i mils omkrets!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...