Nellie Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hva er i veien med en god hestehale å dra litt i? Tja,man får liksom ikke den samme rufsete feelingen... 0 Siter
musikeren Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Jeg syns du skal høre på modne SV-kvinner framfor andre dolere Hehe, godt poeng! Men jeg må innrømme jeg irriterer meg litt for tida over idiot-sv'erne som mener SV bør gå ut av regjeringa. Kan da ikke være vanskelig å forstå at en må svelge noen små kameler i en sånn posisjon. Bedre å sette fokus på alt en faktisk får utretta. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Klippe deg? Kult. Men du må jo bestemme selv om du vil komme til å føle deg vel som svigersmors drøm da. MEN det taler for å kvitte seg med halen hvis: - det skal være en hestehale, men ligner mest på en rottehale - du er veldig tynn i toppen ellers. Å ta igjen fylde med lengde funker dårlig. Løkke te. Legg ut bilde når du har bestemt deg. Evt legg ut halen på qxl når den er kappet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ja, ikke sant at langt hår har sin sjarm? Jeg ser bare for meg han ene faren i Kristine Koths "Koth i familien" som gikk på NRK i høst og han hadde en gruuuusom hestehale! Tynn og pjuskete og fæl. Nei klipp den av! 0 Siter
musikeren Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Jo kortere/mindre hår, desto mindre personlighet, altså? Hmmm. Stakkars Trond Viggo og kompani da.. Neida. Det er snakk om type personlighet. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ser ut som om det går et politisk skille her. De til venstre for midt i Arbeiderpartiet vil ha langt hår, de andre - jo lenger ute til høyre - vil ha kort! So, you've got a problem here, boy. (Jeg mener, vil du virkelig flagge til høyre?) He he. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hehe, godt poeng! Men jeg må innrømme jeg irriterer meg litt for tida over idiot-sv'erne som mener SV bør gå ut av regjeringa. Kan da ikke være vanskelig å forstå at en må svelge noen små kameler i en sånn posisjon. Bedre å sette fokus på alt en faktisk får utretta. Støttet. 0 Siter
musikeren Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Klippe deg? Kult. Men du må jo bestemme selv om du vil komme til å føle deg vel som svigersmors drøm da. MEN det taler for å kvitte seg med halen hvis: - det skal være en hestehale, men ligner mest på en rottehale - du er veldig tynn i toppen ellers. Å ta igjen fylde med lengde funker dårlig. Løkke te. Legg ut bilde når du har bestemt deg. Evt legg ut halen på qxl når den er kappet. musikeren har tjukt hår. Gror godt:-) 0 Siter
musikeren Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Ser ut som om det går et politisk skille her. De til venstre for midt i Arbeiderpartiet vil ha langt hår, de andre - jo lenger ute til høyre - vil ha kort! So, you've got a problem here, boy. (Jeg mener, vil du virkelig flagge til høyre?) He he. Ja.... På den annen side har jeg jo alltid gått mot strømmen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Ser ut som om det går et politisk skille her. De til venstre for midt i Arbeiderpartiet vil ha langt hår, de andre - jo lenger ute til høyre - vil ha kort! So, you've got a problem here, boy. (Jeg mener, vil du virkelig flagge til høyre?) He he. Jeg er definitivt ikke på høyre side av ap, men vil ha kort kort kort hår på menn! 0 Siter
Gjest blame Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Det passer på meg:-) Da ser jeg ikke grunnen for å fjerne den Behold den! Han jeg synes er mest sexy i hele verden, har langt hår! Det er nice 0 Siter
Gjest Barbereren Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Tid og sted! Flink gutt:-) 0 Siter
Osiris Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hehe, godt poeng! Men jeg må innrømme jeg irriterer meg litt for tida over idiot-sv'erne som mener SV bør gå ut av regjeringa. Kan da ikke være vanskelig å forstå at en må svelge noen små kameler i en sånn posisjon. Bedre å sette fokus på alt en faktisk får utretta. Jeg tror vi kunne hatt en ganske interessant diskusjon om det. Jeg har vært ganske så kritisk til Afghanistansaken, men har aldri ment at SV bør gå ut av regjeringa. Om du er på msn så er min adresse [email protected] Her finner du hva regjeringa har gjort så langt http://www.sv.no/partiet/regjering/nyheter/rg160207.pdf 0 Siter
Debra-irl Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 musikeren har tjukt hår. Gror godt:-) Da beholder du prakten spør du meg. På den annen side- kult med forandring og kort blir langt igjen. 0 Siter
studentmamma Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Han har jeg ikke hørt om. Vokalisten i Iron Maiden. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Når jeg leser dette innlegget, tenker jeg på Ozzie.... Han hadde selvsagt ikke vært den samme uten hestehalen...Men usj!! Klipp deg!! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hva er grunnen til at du vurderer det. Er det noen i RL som har ymtet frampå at du trenger en klipp? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Åh?! Skal du ta en Britney..!?! Sikker på at du ser mer anstendig og hunk ut med kort hår. Legg ut film av seansen på YouTube. Lykke til! 0 Siter
fresja Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg liker at mefnn har litt mye hår, men helst ikke hestehale. Klipp av så mye at de kan henge fritt utenheestehale! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hm. Den var kanskje ikke dum. Jeg ligner jo litt på Brad Pitt, faktisk:-) Det var i grunnen det jeg tenkte! Har god intuisjon sånn sett;-) Da er det bare å printe ut bildet og vise frisøren, så blir du det hotteste mannfolket i mils omkrets! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.