Gå til innhold

Årets DOL-bombe!

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

47

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes som oftest gutter med langt hår ser harry ut. Sorry, men sånn er det.Spesielt om det er tynt og pistrete.

Jeg har riktignok sett gutter som kler halvlangt hår, men da er det tykt med bølger. Det kan være fint.

Skrevet

musikeren har tjukt hår. Gror godt:-)

Hvis du har tjukt hår, kan du ha det halvlangt.

Skrevet

Tja, noen menn kle langt hår, da syns jeg det kan være både pent og sexy, mens andre kler det ikke.

Men jeg liker det bedre løst nn i hestehale da :)

Gjest girasol
Skrevet

Det kommer _helt_ an på hvordan du ser ut ellers. Noen er skamsexy musikere med langt hår, og noen ser dødspatetiske ut med viker og tynne hull i manken og noen feite slintrer i en strikk bakerst.

Så, viser håret at du begynner å dra på åra, så gjør alle en tjeneste og let it go. Er manken like fyldig og fin som den alltid har vært, så er det bare kult å la den være =)

Skrevet

Det kommer jo an på hårets kvalitet, da, ikke sant?

Gammelt, tørt "høy" i metervis er jo ikke noe å samle på, uansett. Det er bare ekkelt ;)

Du trenger jo ikke snaue av alt ett jafs, heller, ta det litt gradvis. Finn en flink frisør :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Klippe, klippe! Du kommer garantert til å bli fjorten hakk kjekkere med kort hår! Og det er mange tøffinger som har kort hår. :)

Gjest Princess Peach
Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg synes som oftest gutter med langt hår ser harry ut. Sorry, men sånn er det.Spesielt om det er tynt og pistrete.

Jeg har riktignok sett gutter som kler halvlangt hår, men da er det tykt med bølger. Det kan være fint.

Helt enig med deg. Det verste er mannfolk/gutter med langt, pistrete, tynt hår. Jeg har ennå til gode å se et mannfolk som -jeg- synes klær langt hår. (Langt hår = ned til skuldrene eller lengre)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dårlig ide.

Du kler langt hår. Du og Stein Lillevolden.

Vent til du blir gammal og får måne!

Skrevet

Dårlig ide.

Du kler langt hår. Du og Stein Lillevolden.

Vent til du blir gammal og får måne!

Pøh! Du er bare redd for å få konkurranse her på DOL!

Gjest baremei
Skrevet

Neida. Det er snakk om type personlighet.

Ok. Eg tog´an nå:-) Jeg har visst en ganske krøllete personlighet, jeg da. Det kan stemme, det;-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pøh! Du er bare redd for å få konkurranse her på DOL!

Nja, min erfaring er faktisk at doldamene liker den Lillevolden-looken Musikeren har gående. :)

Skrevet

Jeg synes det er flott med mannfolk med langt hår(med visse unntak). Hvis du kler det, så synes jeg ikke du skal klippe det.

Skrevet

Ta en Britney! For hva er det vel å kutte litt i hestehalen etter det den dama har gjort. Du kan vel ikke være dårligere. ;-)

Skrevet

Nja, min erfaring er faktisk at doldamene liker den Lillevolden-looken Musikeren har gående. :)

Da jeg er ingen typisk dol-berte iallefall ;-)

Skrevet

Kortklipte gutter er desidert finest - så sett i gang og klipp :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da jeg er ingen typisk dol-berte iallefall ;-)

Men nå sikter jeg til dolkvinner som har møtt ham. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...