Gå til innhold

Årets DOL-bombe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke klipp deg!

Da er du jo ikke musikeren lenger :-o

Men man kan sikkert venne seg til alt ;-)

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

47

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men nå sikter jeg til dolkvinner som har møtt ham. :)

Aha, kanskje han _er_ Stein Lillevolden?

Eller...? Da hadde vel musikeren vært mer delaktig i krangletrådene til muslimgjengen ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aha, kanskje han _er_ Stein Lillevolden?

Eller...? Da hadde vel musikeren vært mer delaktig i krangletrådene til muslimgjengen ;-)

Jeg tror det eneste han og Lillevolden har felles er håret. :)

Skrevet

Det kommer jo an på hårets kvalitet, da, ikke sant?

Gammelt, tørt "høy" i metervis er jo ikke noe å samle på, uansett. Det er bare ekkelt ;)

Du trenger jo ikke snaue av alt ett jafs, heller, ta det litt gradvis. Finn en flink frisør :)

Håret til musikeren er kvalitetsfullt. Som alt annet på mannen:-)

Skrevet

Klippe, klippe! Du kommer garantert til å bli fjorten hakk kjekkere med kort hår! Og det er mange tøffinger som har kort hår. :)

Jo, men bare ikke all farligheten går ut av meg....

Skrevet

Dårlig ide.

Du kler langt hår. Du og Stein Lillevolden.

Vent til du blir gammal og får måne!

Ifølge frisøren jeg gikk til en gang i tida var det neppe noen fare for at jeg skulle få måne. Nemlig;-)

Skrevet

Jeg synes det er flott med mannfolk med langt hår(med visse unntak). Hvis du kler det, så synes jeg ikke du skal klippe det.

Jo, jeg kler det vel.... Vil jeg si. Men litt lei:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo, men bare ikke all farligheten går ut av meg....

Tviler på at du er som Samson. Du er nok like farlig med langt eller kort hår. :)

Skrevet

Ta en Britney! For hva er det vel å kutte litt i hestehalen etter det den dama har gjort. Du kan vel ikke være dårligere. ;-)

Stakkars Britney... Der har det tippa litt over.

Skrevet

Kortklipte gutter er desidert finest - så sett i gang og klipp :)

Jeg må ha forslag til frisyre...

Skrevet

Nei, ikke klipp deg!

Da er du jo ikke musikeren lenger :-o

Men man kan sikkert venne seg til alt ;-)

Nei, ikke sant! Der sa du det! Min store redsel. Jeg kan jo ikke slutte å være musikeren! På den annen side.... Jeg er jo musikeren. Det er jeg som er han. Hm.

Skrevet

Det kommer _helt_ an på hvordan du ser ut ellers. Noen er skamsexy musikere med langt hår, og noen ser dødspatetiske ut med viker og tynne hull i manken og noen feite slintrer i en strikk bakerst.

Så, viser håret at du begynner å dra på åra, så gjør alle en tjeneste og let it go. Er manken like fyldig og fin som den alltid har vært, så er det bare kult å la den være =)

Manken er faktisk fin og fyldig. Aldri vært noe problem. Akkurat som med potensen. Problemet er at jeg er litt lei. Igrunn både av hår og potens.

Skrevet

Tja, noen menn kle langt hår, da syns jeg det kan være både pent og sexy, mens andre kler det ikke.

Men jeg liker det bedre løst nn i hestehale da :)

Jo, det kan du si.... Løst er kult. Men jævlig upraktisk.

Skrevet

Jeg liker at mefnn har litt mye hår, men helst ikke hestehale. Klipp av så mye at de kan henge fritt utenheestehale!

Den har jeg faktisk tenkt på. Litt sånn Russel Crowe.

Skrevet

Ifølge frisøren jeg gikk til en gang i tida var det neppe noen fare for at jeg skulle få måne. Nemlig;-)

Med andre ord vil du beholde hestehalen og ende opp som han gamle køntri-legenden som har begynt å synge surt?

Skrevet

Med andre ord vil du beholde hestehalen og ende opp som han gamle køntri-legenden som har begynt å synge surt?

Niks.Spørsmålet er om jeg kan gamble med personligheta og imagen min på denne måten. Kanskje jeg risikerer å bli schizo?

Har et ustabilt nok sinn som det er.

Skrevet

Jo, det kan du si.... Løst er kult. Men jævlig upraktisk.

Jada, jeg vet det er upraktisk - men det har ikke noe å si når man skal si hva man liker vet du ;)

Skrevet

Jada, jeg vet det er upraktisk - men det har ikke noe å si når man skal si hva man liker vet du ;)

Sant, sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...