Gå til innhold

Årets DOL-bombe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo se hvem av disse du ligner mest på og så kopiere sveisen.

:-)

http://foto.nieuwsblad.be/7000475252

Når det gjelder langt hår synes jeg sjelden det er fint med mer lengde enn Orlando har her. Assosierer det og hestehale med NTNU-allværsjakke-irc-programmerer-folk som ikke klipper seg rett og slett fordi de ikke setter av tid til det. Fullt klar over at dette ikke gjelder deg. :-)

• Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• musikeren

47

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

5

• Frøken Pryd

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når det gjelder langt hår synes jeg sjelden det er fint med mer lengde enn Orlando har her. Assosierer det og hestehale med NTNU-allværsjakke-irc-programmerer-folk som ikke klipper seg rett og slett fordi de ikke setter av tid til det. Fullt klar over at dette ikke gjelder deg. :-)

Clive Owen og Orlando er jo kulest på håret....

Skrevet

Clive Owen og Orlando er jo kulest på håret....

Enig. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er sikkert lettest for de som har møtt deg å uttale seg om hva som kan kle deg.

Men det begynner å bli noen år siden at jeg syntes det var flott med langt hår på menn.

Skrevet

Her var det mye snasent.

Skrevet

Har du bestemt deg nå eller?

Njaei.... Tunge beslutninger må vurderes lenge og nøye;-)

Hvor langt hår har DU?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Musikere med hestehale er helt ut! skaff deg en litt kortere frisyre som er litt rufsete. Kan godt beholde litt av lengden, men kvitt deg med hestehalen!! Hvilken musikk driver du med?

Skrevet

Njaei.... Tunge beslutninger må vurderes lenge og nøye;-)

Hvor langt hår har DU?

JA, det er klart de må vurderes nøye, det skjønner jeg jo. Men håret vokser jo ut igjen, selvom det kan ta litt tid.

Jeg har halvlangt, sånn skulderlengde ca, kanskje litt lenger for tiden :)

Skrevet

Det er sikkert lettest for de som har møtt deg å uttale seg om hva som kan kle deg.

Men det begynner å bli noen år siden at jeg syntes det var flott med langt hår på menn.

De glimrer med sitt fravær. Bare Alana og SDD trur jeg, i tråden her, som har møtt meg. Og SDD kan en uansett ikke ta seriøst.

Men jeg veit forresten at du gjerne ville ha møtt meg:-)

Skrevet

JA, det er klart de må vurderes nøye, det skjønner jeg jo. Men håret vokser jo ut igjen, selvom det kan ta litt tid.

Jeg har halvlangt, sånn skulderlengde ca, kanskje litt lenger for tiden :)

Som meg, med andre ord:-)

Skrevet

Som meg, med andre ord:-)

Hehe - det kan hende, mitt er litt oppklipt da, så det blir uansett ikke noe til hestehale her :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De glimrer med sitt fravær. Bare Alana og SDD trur jeg, i tråden her, som har møtt meg. Og SDD kan en uansett ikke ta seriøst.

Men jeg veit forresten at du gjerne ville ha møtt meg:-)

"Men jeg veit forresten at du gjerne ville ha møtt meg:-)"

He he, det kunne vært interessant!

Skrevet

"Men jeg veit forresten at du gjerne ville ha møtt meg:-)"

He he, det kunne vært interessant!

Det ville blitt sterkt;-)

Skrevet

Unge menn, dvs her under ca 25 år, er ok med hale hvis den er stelt. Altså klippet fint uten fliser oppover til toppen.

_Er_ man musiker og musikk stilen passer lang hale, så hvorfor ikke ha?

Vil du ha oppmerksomhet, så får du det ved å ta halen, men i kort tid tror jeg?

Har du måne så bør du beholde den. (jeg aner ikke hvor gammel du er)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det ville blitt sterkt;-)

Ja, ikke sant?

Men det spørs om Alana hadde tilgitt meg om jeg møtte deg først, det er hun som står for tur nå.

Skrevet

Ligner fint lite på noen av dem. Hehe.

Bra, for i såfall burde du absolutt ha klippet deg...

Skrevet

Ja, ikke sant?

Men det spørs om Alana hadde tilgitt meg om jeg møtte deg først, det er hun som står for tur nå.

Jeg synes du skal følge ditt hjerte.

Skrevet

Unge menn, dvs her under ca 25 år, er ok med hale hvis den er stelt. Altså klippet fint uten fliser oppover til toppen.

_Er_ man musiker og musikk stilen passer lang hale, så hvorfor ikke ha?

Vil du ha oppmerksomhet, så får du det ved å ta halen, men i kort tid tror jeg?

Har du måne så bør du beholde den. (jeg aner ikke hvor gammel du er)

Bare litt lei av hale... Samtidig har jeg jo hatt den i ti år, så det føles litt drastisk å la den falle:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes du skal følge ditt hjerte.

Den ble litt kinkig. Men om du lover å stille med saks, slik at jeg kan få klippet meg en suvenir, så kommer du øverst på lista over dolere jeg bare MÅ møte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...