Gå til innhold

Hvis du skulle stemme ved valget i USA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Walt Disney? Kåre Willock? Kelly Osborne?

Det er litt vanskelig å si før vi vet hvem som kan være kandidater.

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Haha... Ozzy for President!!!

Skrevet

Hvilke kandidater er det? Jeg mener jeg har hørt at det er en hvit dame og en mørkhudet mann? Eller?

Nå avslører jeg antagelig at jeg ikke har fulgt godt nok med i timen ;-)

Skrevet

Fullstendig uten tvil, demokratene!

Jeg synes både Obama og Clinton er gode kandidater.

Skrevet

Hvilke kandidater er det? Jeg mener jeg har hørt at det er en hvit dame og en mørkhudet mann? Eller?

Nå avslører jeg antagelig at jeg ikke har fulgt godt nok med i timen ;-)

For demokratene kommer det nok til å stå om Barac Obama og Hillary Clinton. For republikanerene vil det stå om bla. Guiliani og Brownback og noen til.

Det finnes også noen få andre bittesmå partier, men de har i praksis ingen sjans til å få presidenten.

Skrevet

For demokratene kommer det nok til å stå om Barac Obama og Hillary Clinton. For republikanerene vil det stå om bla. Guiliani og Brownback og noen til.

Det finnes også noen få andre bittesmå partier, men de har i praksis ingen sjans til å få presidenten.

Ok. Jeg tenker USA hadde hatt godt av en kvinnelig president som f.eks. Hillary Clinton. Forhåpentligvis vil de, med en kvinnelig president, forsøke å løse verdens konflikter på en fredeligere måte enn ved krig...

Skrevet

Ok. Jeg tenker USA hadde hatt godt av en kvinnelig president som f.eks. Hillary Clinton. Forhåpentligvis vil de, med en kvinnelig president, forsøke å løse verdens konflikter på en fredeligere måte enn ved krig...

Jeg tror også at USA hadde hatt veldig godt av en kvinnelig president - og særlig en som er demokrat. Jeg tror også at USA hadde hatt godt av en mørkhudet president, som Obama. Og siden han også er demokrat så er også det helt perfekt!

Det blir spennende å se hvem som blir presidentkandidaten for demorkatene nå!!!

Skrevet

Jeg tror også at USA hadde hatt veldig godt av en kvinnelig president - og særlig en som er demokrat. Jeg tror også at USA hadde hatt godt av en mørkhudet president, som Obama. Og siden han også er demokrat så er også det helt perfekt!

Det blir spennende å se hvem som blir presidentkandidaten for demorkatene nå!!!

Ja, det var Obama jeg hadde i tankene når jeg snakka om en mørk presidentkandidat. Da heier jeg på Hillary Clinton og Obama!!!!!!

Skrevet

Ja, det var Obama jeg hadde i tankene når jeg snakka om en mørk presidentkandidat. Da heier jeg på Hillary Clinton og Obama!!!!!!

You and me both!!!

Skrevet

Definitivt demokratene.

Vet for lite om synspunktene til Obama og Clinton til å ta et standpunkt. Sånn med rent "førsteintrykk" så er begge veldig spennende kandidater, der Clinton blir første kvinnelige president og Obama blir første svarte og muslimske. Veldig spennende og sprekt av den demokratiske siden.

Skrevet

Fullstendig uten tvil, demokratene!

Jeg synes både Obama og Clinton er gode kandidater.

Ditto!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...