Zombiebob Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Walt Disney? Kåre Willock? Kelly Osborne? Det er litt vanskelig å si før vi vet hvem som kan være kandidater. 0 Siter
Lurer på det meste og de fleste... Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Haha... Ozzy for President!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hvilke kandidater er det? Jeg mener jeg har hørt at det er en hvit dame og en mørkhudet mann? Eller? Nå avslører jeg antagelig at jeg ikke har fulgt godt nok med i timen ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Fullstendig uten tvil, demokratene! Jeg synes både Obama og Clinton er gode kandidater. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hvilke kandidater er det? Jeg mener jeg har hørt at det er en hvit dame og en mørkhudet mann? Eller? Nå avslører jeg antagelig at jeg ikke har fulgt godt nok med i timen ;-) For demokratene kommer det nok til å stå om Barac Obama og Hillary Clinton. For republikanerene vil det stå om bla. Guiliani og Brownback og noen til. Det finnes også noen få andre bittesmå partier, men de har i praksis ingen sjans til å få presidenten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 For demokratene kommer det nok til å stå om Barac Obama og Hillary Clinton. For republikanerene vil det stå om bla. Guiliani og Brownback og noen til. Det finnes også noen få andre bittesmå partier, men de har i praksis ingen sjans til å få presidenten. Ok. Jeg tenker USA hadde hatt godt av en kvinnelig president som f.eks. Hillary Clinton. Forhåpentligvis vil de, med en kvinnelig president, forsøke å løse verdens konflikter på en fredeligere måte enn ved krig... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Ok. Jeg tenker USA hadde hatt godt av en kvinnelig president som f.eks. Hillary Clinton. Forhåpentligvis vil de, med en kvinnelig president, forsøke å løse verdens konflikter på en fredeligere måte enn ved krig... Jeg tror også at USA hadde hatt veldig godt av en kvinnelig president - og særlig en som er demokrat. Jeg tror også at USA hadde hatt godt av en mørkhudet president, som Obama. Og siden han også er demokrat så er også det helt perfekt! Det blir spennende å se hvem som blir presidentkandidaten for demorkatene nå!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg tror også at USA hadde hatt veldig godt av en kvinnelig president - og særlig en som er demokrat. Jeg tror også at USA hadde hatt godt av en mørkhudet president, som Obama. Og siden han også er demokrat så er også det helt perfekt! Det blir spennende å se hvem som blir presidentkandidaten for demorkatene nå!!! Ja, det var Obama jeg hadde i tankene når jeg snakka om en mørk presidentkandidat. Da heier jeg på Hillary Clinton og Obama!!!!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Ja, det var Obama jeg hadde i tankene når jeg snakka om en mørk presidentkandidat. Da heier jeg på Hillary Clinton og Obama!!!!!! You and me both!!! 0 Siter
Piraye Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Definitivt demokratene. Vet for lite om synspunktene til Obama og Clinton til å ta et standpunkt. Sånn med rent "førsteintrykk" så er begge veldig spennende kandidater, der Clinton blir første kvinnelige president og Obama blir første svarte og muslimske. Veldig spennende og sprekt av den demokratiske siden. 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Fullstendig uten tvil, demokratene! Jeg synes både Obama og Clinton er gode kandidater. Ditto! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.