Gå til innhold

Bestefars sang til bestemor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestefar sang yndlingssangen til bestemor; 'Den gang vi forlovet ble' når hun døde nå på fredag.

Det er tungt å være Lurveline nå. Bestemor har vært som en mor for meg, jeg tilbringte nesten alle mine ferier hos bestemor og bestefar da jeg var liten. Husker så godt da jeg spurte bestemor om hvorfor hun sang sånn hele tiden 'det er fordi jeg er så glad for at du har kommet det' svarte hun. Det glemmer jeg aldri! Jeg har mange gode minner å ta med meg videre.

Nå får jeg ikke høre bestemor synge mer. Hvil i fred kjære bestemor.

Skrevet

Det er tungt å miste en av sine aller nærmeste, som om en del av grunnmuren faller bort. Hun har jo alltid vært der i livet ditt.

Lev videre med de gode minnene du har, alt hun har lært deg, alt dere har opplevd sammen.

Klem

Skrevet

Kondolerer...

Nå fikk du fram en tåre i øyekroken min.. Sånn følte også jeg det da min mormor døde, i disse dager, for fem år siden (og da morfar og farmor døde for 10 år siden).

*klem*

Skrevet

Så trist. Føler med deg, Lurveline.

Sikkert godt å tenke på at Bestefar var der for henne da.

Skrevet

Nå ble jeg rørt. Så heldig du er som har hatt en sånn bestemor!

Kondolerer.

Skrevet

*Snufs* Sender deg en varm klem i kveld, Lurveline.

Skrevet

Kjære Lurveline. Så trist at din kjære bestmor døde. Men så godt at du har slike gode minner.

Kondolerer.

Skrevet

Huff stakkars du. Kondolerer. Godt at du har mange gode minner da.....

Skrevet

Åååå, kondolerer. Trist når kjære besteforeldre blir borte

Jeg mistet min ene bestemor for 5 år siden, og jeg kan fremdeles ta meg i å tenke at jeg skal stikke innom, men så kommer jeg på at det er jo ingen i leiligheten hennes lenger...

-men jeg har en bestemor igjen, og det er på en måte også litt vemodig, for hun er blitt så gammel og puslete og orker ikke å engasjere seg i oss og ungene våre så mye som før. Hun visner liksom bort rett foran øynene på oss :-(

Skrevet

Kondolerer, det er vondt når nære besteforeldre dør.

Min bestefar døde for noen år siden og jeg valgte musikken i begravelsen. Hans yndligssang var alltid Enstonig ringer den lille klokke.

Når jeg hører den sangen så strømmer minnene på, men det er bare gode minner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...