Gå til innhold

Økologiske kondomer (fra lørdagsfesten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som var på fest igår og hadde det morsomt? :-)

Økologiske kondomer hadde jeg aldri hørt om før igår kveld. Det er jaggu mye rart en får vite på fest.

Dessuten er det artig å oppleve at en under festens begynnelse sitter og spiser med stil, mens en etter noen runder med gode drikkevarer får latterkick av at noen kommer utkledd med gorilla- og monstermaske og begynner å danse. ;-P

Og det virker ettehvert helt naturlig å ta av seg finstasen for å kle seg ut, mens en røyker som en svamp fordi det er så deilig å slippe å måtte gå ut pga røykeforbud. ;-D

Jeg undrer meg også stadig over hvordan det plutselig blir så naturlig å meddele seg om alt mulig til folk en aldri før har møtt, fordi kjøkkenet alltid får en sånn betroelses-stemning. Igår var det hormonspiral versus sterilisering som var det hotte temaet på intimscenen på kjøkkenet. ;-P

Jaja. En morsom lørdagskveld var det! Selv om jeg nærmest forstuet tåen da jeg smalt den i sengestolpen da vi skulle legge oss etter festen. ;-P

hare1365380455
Skrevet

Økologiske kondomer er nok sikrere enn trojanske kondomer, i alle fall.

Nå håper jeg vi også får en fest sammen snart! :D

Skrevet

Er det kondomer som løser seg opp når de utsettes for fuktighet?

Skrevet

Økologiske kondomer er nok sikrere enn trojanske kondomer, i alle fall.

Nå håper jeg vi også får en fest sammen snart! :D

Trojanske kondomer? hehe det har jeg ikke hørt om.

Vi skal nok få til en fest en gang i løpet av våren ja. :-)

Skrevet

Er det kondomer som løser seg opp når de utsettes for fuktighet?

hehe. ;-P

hare1365380455
Skrevet

Jeg skrev om de trojanske i en tråd i gårkveld.... De slipper plutselig ut soldatene (som den trojanske hest), så det er en svært usikker prevensjon.. :D

Skrevet

Jeg skrev om de trojanske i en tråd i gårkveld.... De slipper plutselig ut soldatene (som den trojanske hest), så det er en svært usikker prevensjon.. :D

hahaha skjønner! Et slags skjebnespill med andre ord. ;_P

Skrevet

Kjedelig fakta nummer 154:

Trojan Condoms er vel det mest utbredte merket i USA.

www.trojancondoms.com

Så velkjent at når du snakker om trojans, så tenker de på kondomer først og gamle grekere etterpå.

hare1365380455
Skrevet

Kjedelig fakta nummer 154:

Trojan Condoms er vel det mest utbredte merket i USA.

www.trojancondoms.com

Så velkjent at når du snakker om trojans, så tenker de på kondomer først og gamle grekere etterpå.

Å.., jeg visste ikke at det fantes et merke som het det jeg...

:)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171801563' post='3535631]

Ha ha..

Som jeg lo av meldingene du sendte ;)

Åja meldingene ja...jeg sjekket Send-listen idag, og det var noen underlige nye ord der ja. ;-P

hehe

Men det sto virkelig Inneholder sulfitter på vinkartongen, bare sjekk Liebfraumilch-kartongen neste gang du er på polet. *lol*

Skrevet

Haha, det er så sant. Jeg skulle nesten ønske man kunen være småfulle resten av livet, tenk så deilig det hadde vært. Alle er SÅ glade i hverandre, alle kan snakke sammen om alt, og alt er morsomt og naturlig =)

Skrevet

Haha, det er så sant. Jeg skulle nesten ønske man kunen være småfulle resten av livet, tenk så deilig det hadde vært. Alle er SÅ glade i hverandre, alle kan snakke sammen om alt, og alt er morsomt og naturlig =)

"Alle er SÅ glade i hverandre, alle kan snakke sammen om alt, og alt er morsomt og naturlig =) "

hehe der sa du det! Det er akkurat sånn det er. *ler*

Skrevet

"Alle er SÅ glade i hverandre, alle kan snakke sammen om alt, og alt er morsomt og naturlig =) "

hehe der sa du det! Det er akkurat sånn det er. *ler*

Og plutselig står det noen der og hakker løs på en med golfkølle.

Akk ja sann.

Skrevet

Akk ja sann.

Golfkølle? Hva fabler du om?

Skrevet

Akk ja sann.

Eller vrir en knust ølflaske rundt i trynet på deg. Akk ja.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, høres ut som en typisk fest det der. Moro! :)

hare1365380455
Skrevet

Golfkølle? Hva fabler du om?

Sikkert det i avisen om Riise som ble slått med golfkølle.

Skrevet

Hehe, høres ut som en typisk fest det der. Moro! :)

Moro var det ja! :-D

Skrevet

Sikkert det i avisen om Riise som ble slått med golfkølle.

Å, det har jeg ikke fått med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...