Angelica :o) Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Åja meldingene ja...jeg sjekket Send-listen idag, og det var noen underlige nye ord der ja. ;-P hehe Men det sto virkelig Inneholder sulfitter på vinkartongen, bare sjekk Liebfraumilch-kartongen neste gang du er på polet. *lol* *LOL* Jeg viste meldingen til en som var på vorspielt og han bare flirte. Vin med fitte! hahahah 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1171830111' post='3536511] *LOL* Jeg viste meldingen til en som var på vorspielt og han bare flirte. Vin med fitte! hahahah hahaha gjorde du? Vi lo godt av det vi og, vin med fitter er ikke noe vanlig fenomen. ,-P 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 hahaha gjorde du? Vi lo godt av det vi og, vin med fitter er ikke noe vanlig fenomen. ,-P He he..ja Jeg digger å få sms fra deg på fylla 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.