goss Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Er hjemme alene, en lang søndag. Kjenner at jeg ikke kan sitte her inne i leiligheten hele dagen, må ut og røre meg. Gidder ikke sats, det tar så lang tid, ikke motivert til å jogge. Turgåing kan kanskje bli litt kjedelig. HVA skal jeg finne på? 0 Siter
drizzle Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har du skøyter? Skøytehall i nærheten? En skitur om det fins snø? Sykle en tur? 0 Siter
goss Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Har du skøyter? Skøytehall i nærheten? En skitur om det fins snø? Sykle en tur? Er ikke snø, veiene ser bare ut, men er kanskje litt glatt.. Har ikke skøyter. SÅ stusselig vinteren er når det ikke er snø!!!! Blir gal! Får ta på meg joggesko og og gå ut og se hva det blir til. Her kan jeg ihværtfall ikke sitte lenger. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Sykkeltur! Da kommer du litt lenger, det er friskt og godt, og du får trent. :-) 0 Siter
MsMonroe Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Legg inn Rocky Theme på iPoden din og ta deg en joggetur med litt småboksing i ny og ne 0 Siter
pampen Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har tenkt å ta med meg lommeradioen og gå en lang tur med raskt tempo i ettermiddag iallefall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Sykkeltur! Da kommer du litt lenger, det er friskt og godt, og du får trent. :-) Sykkeltur?! Med mindre man har piggdekk på sykkelen og lite vett så er det lite fremkommelig på sykkel i Trondheim om dagen i alle fall. Men trimsykkelen min - den får stadig kjørt seg! ) Uansett vær og føre! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Sykkeltur?! Med mindre man har piggdekk på sykkelen og lite vett så er det lite fremkommelig på sykkel i Trondheim om dagen i alle fall. Men trimsykkelen min - den får stadig kjørt seg! ) Uansett vær og føre! Aner ikke hvor spørsmålsstiller bor jeg. Men her er det mildt og finfint for en sykkeltur. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Aner ikke hvor spørsmålsstiller bor jeg. Men her er det mildt og finfint for en sykkeltur. :-) "Aner ikke hvor spørsmålsstiller bor jeg." Jeg har begynt å gå ut fra at de som ikke presiserer hvor de bor når de spør om hvor de får kjøpt ditt og datt og sånt, bor i Oslo. Mange derfra her inne ser ut til å tro at det ikke finnes noe utenfor Oslos grenser. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.