Gå til innhold

Jeg må uut, trenger trimforslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme alene, en lang søndag. Kjenner at jeg ikke kan sitte her inne i leiligheten hele dagen, må ut og røre meg. Gidder ikke sats, det tar så lang tid, ikke motivert til å jogge. Turgåing kan kanskje bli litt kjedelig. HVA skal jeg finne på?

Skrevet

Har du skøyter? Skøytehall i nærheten?

En skitur om det fins snø?

Sykle en tur?

Skrevet

Har du skøyter? Skøytehall i nærheten?

En skitur om det fins snø?

Sykle en tur?

Er ikke snø, veiene ser bare ut, men er kanskje litt glatt.. Har ikke skøyter. SÅ stusselig vinteren er når det ikke er snø!!!! Blir gal! Får ta på meg joggesko og og gå ut og se hva det blir til. Her kan jeg ihværtfall ikke sitte lenger.

Skrevet

Sykkeltur! Da kommer du litt lenger, det er friskt og godt, og du får trent. :-)

Skrevet

Legg inn Rocky Theme på iPoden din og ta deg en joggetur med litt småboksing i ny og ne :)

Skrevet

Jeg har tenkt å ta med meg lommeradioen og gå en lang tur med raskt tempo i ettermiddag iallefall.

Skrevet

Sykkeltur! Da kommer du litt lenger, det er friskt og godt, og du får trent. :-)

Sykkeltur?! Med mindre man har piggdekk på sykkelen og lite vett så er det lite fremkommelig på sykkel i Trondheim om dagen i alle fall.

Men trimsykkelen min - den får stadig kjørt seg! :o) Uansett vær og føre!

Skrevet

Sykkeltur?! Med mindre man har piggdekk på sykkelen og lite vett så er det lite fremkommelig på sykkel i Trondheim om dagen i alle fall.

Men trimsykkelen min - den får stadig kjørt seg! :o) Uansett vær og føre!

Aner ikke hvor spørsmålsstiller bor jeg.

Men her er det mildt og finfint for en sykkeltur. :-)

Skrevet

Aner ikke hvor spørsmålsstiller bor jeg.

Men her er det mildt og finfint for en sykkeltur. :-)

"Aner ikke hvor spørsmålsstiller bor jeg."

Jeg har begynt å gå ut fra at de som ikke presiserer hvor de bor når de spør om hvor de får kjøpt ditt og datt og sånt, bor i Oslo. Mange derfra her inne ser ut til å tro at det ikke finnes noe utenfor Oslos grenser. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...