Gå til innhold

Flekketips NÅ!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

F*** altså, hørte nettopp en voldsom ulyd bak meg, og der går katta rundt og rundt og spyr gul matgugge på det hvite designersnobbeteppet til svigers!!

Hjelp meg fort, hvordan i all verden får jeg dette bort? Tror ikke det finens mye flekkfjerningsprodukter i huset.

Skrevet

BioTex. Løs opp i lunkent vann. Myk kost eller svamp. Så rent vann.

Skrevet

Bakepulver/natron? etter at du har tatt bort det verste sølet..

Håper du får det bort:)

Skrevet

Zalovann. I alle fall på et hvitt teppe. Universalmiddel!

Lykke til :)

Skrevet

BioTex. Løs opp i lunkent vann. Myk kost eller svamp. Så rent vann.

Har ikke BioTex eller noe sånt =/

Skrevet

Zalovann. I alle fall på et hvitt teppe. Universalmiddel!

Lykke til :)

Jo, det ser ut som jeg fikk bort det meste nå! Med mindre jeg bare har gnidd det lenger inn i teppet da =p

Kommer teppet til å se normalt ut når det tørket (sånn tykt med tette hår som står rett opp) tro? =/

Skrevet

Bakepulver/natron? etter at du har tatt bort det verste sølet..

Håper du får det bort:)

Turte ikke begynne med noe pulver.. tok zalovann, så får vi krysse fingrene =/

Men takk for tips ;)

Skrevet

Turte ikke begynne med noe pulver.. tok zalovann, så får vi krysse fingrene =/

Men takk for tips ;)

Bakepulver eller natron løfter det meste av det som har trukket ned i teppet opp:) men nå ser jeg du fikk fjernet det med zalo så får håpe det var nok...

Er det et dyrt designerteppe så tåler de faktisk stort sett mer enn de billigere teppene:)

Skrevet

Bakepulver eller natron løfter det meste av det som har trukket ned i teppet opp:) men nå ser jeg du fikk fjernet det med zalo så får håpe det var nok...

Er det et dyrt designerteppe så tåler de faktisk stort sett mer enn de billigere teppene:)

Hm.. bra det da.

Sist de var her klynket hun en halvtime fordi hun hadde mistet en lutefisk nedpå det teppet, og den var det jo bare å plukke opp igjen...

Skrevet

Jo, det ser ut som jeg fikk bort det meste nå! Med mindre jeg bare har gnidd det lenger inn i teppet da =p

Kommer teppet til å se normalt ut når det tørket (sånn tykt med tette hår som står rett opp) tro? =/

Stedet vil nok bli rufset og få endrede egenskaper av å få fjernet impregneringen de som regel er innsatt med.

Bortsett fra dat.

Jeg har alltid satt inn nye tepper og stoffmøbler med ScotcGuard. Havner det noe guffe på det, så sitter det ikke fast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...