Gå til innhold

Leksikon!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg skulle hatt et vanlig bra leksikon. Kun 1 bind, ikke slike med 12 bind eller hva det er for noe! Hvilke leksikon er bra og sann?

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

www.wikipedia.org :)

Gjest Tacomix
Skrevet

www.wikipedia.org :)

Jeg tenkte et som ikke var elektronisk jeg da. Jeg vil ha en bok, leksikon. Sånn at jeg kan se på litt forskjellig uten data!

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Jeg tenkte et som ikke var elektronisk jeg da. Jeg vil ha en bok, leksikon. Sånn at jeg kan se på litt forskjellig uten data!

Skulle gjerne hatt en sånt skikkelig svært leksikon jeg og, men har funnet ut at det er både mye enklere og mye billigere å bruke nettet.

Skrevet

Du får ikke et ordentlig godt 1-bindsleksikon.

Gjest Tacomix
Skrevet

Skulle gjerne hatt en sånt skikkelig svært leksikon jeg og, men har funnet ut at det er både mye enklere og mye billigere å bruke nettet.

Men takk for svaret! Da får jeg heller sjekke ut selv, men synes det er så vansklig å vite om det egentlig er bra!

Gjest Tacomix
Skrevet

Du får ikke et ordentlig godt 1-bindsleksikon.

Takk for svaret! Skulle ønske at det fantes et slik bra leksikon.

Skrevet

Tusen takk for svaret. Endelig noen som gidde et svar jeg ville ha!

Det har jeg, og jeg er veldig fornøyd. Mye bedre enn caplex sitt ettbindsleksikon.

Så det på smart-club til 499,- i høst.

:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det har jeg, og jeg er veldig fornøyd. Mye bedre enn caplex sitt ettbindsleksikon.

Så det på smart-club til 499,- i høst.

:)

Tusen takk for svaret. Jeg håper de har noe tilbud et sted på det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...