Hatsumomo Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har dere forsikret dyrene deres? Har nettopp hatt den ene pusen min inne hos dyrelegen for å operere ut en snor i tarmen, og to dagers besøk hos dyrelegen kostet altså 11.000 kr. Steike dyrt. Så vurderer å forsikre mine to puser, men lurte på hva slags forsikrings selskap jeg skal bruke? Noen erfaringer/tips? 0 Siter
vanilje Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har forsikret i Gjensidige, men tror kanskje at Agria har bedre betingelser. 0 Siter
amber sun Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Agria har den beste forsikringen har jeg hørt. Den bruker jeg til hunden min. :-) 0 Siter
Juneau Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Agria bruker vi til våre to hunder :-) Agria er et rent dyreforsikringsselskap (så vidt jeg vet). 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har forsikret hunden min i Gjensidige. og det er jeg svært glad jeg gjorde. Han har en kronisk sykdom, som krever mye vetrinærhjelp, og hvert år har jeg fått tilbakebetalt rundt 10 000,- Men siden jeg er en så kostbar kunde tror jeg neppe jeg får forsikre evnt neste hund i samme selskap. 0 Siter
blessa Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Bikkja mi er forsikret i Sparebank 1.Da vi hadde den forrige hunden,fikk vi bruk for forsikring,da jeg sendte inn papirer og kvitteringer,gikk det 2 dager,så hadde jeg pengene på konto ) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Vi har begge hundene forsikret i Gjensidige - koster ikke så mye, og vi betaler 500 i egenandel ved evnt. hendelser. Tatt i betraktning at de har trukket tre tenner, blitt sydd utallige ganger etter diverse kutt i bena, har hatt mageproblemer, osv - så har vi virkelig spart på det. 0 Siter
andor Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Patroner kostar mindre enn forsikring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.