Gå til innhold

Forsikre dyrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere forsikret dyrene deres?

Har nettopp hatt den ene pusen min inne hos dyrelegen for å operere ut en snor i tarmen, og to dagers besøk hos dyrelegen kostet altså 11.000 kr.

Steike dyrt.

Så vurderer å forsikre mine to puser, men lurte på hva slags forsikrings selskap jeg skal bruke?

Noen erfaringer/tips?

Skrevet

Jeg har forsikret i Gjensidige, men tror kanskje at Agria har bedre betingelser.

Skrevet

Agria har den beste forsikringen har jeg hørt.

Den bruker jeg til hunden min. :-)

Skrevet

Agria bruker vi til våre to hunder :-)

Agria er et rent dyreforsikringsselskap (så vidt jeg vet).

Skrevet

Jeg har forsikret hunden min i Gjensidige.

og det er jeg svært glad jeg gjorde. Han har en kronisk sykdom, som krever mye vetrinærhjelp, og hvert år har jeg fått tilbakebetalt rundt 10 000,-

Men siden jeg er en så kostbar kunde tror jeg neppe jeg får forsikre evnt neste hund i samme selskap.

Skrevet

Bikkja mi er forsikret i Sparebank 1.Da vi hadde den forrige hunden,fikk vi bruk for forsikring,da jeg sendte inn papirer og kvitteringer,gikk det 2 dager,så hadde jeg pengene på konto :o)

Gjest Persille
Skrevet

Vi har begge hundene forsikret i Gjensidige - koster ikke så mye, og vi betaler 500 i egenandel ved evnt. hendelser.

Tatt i betraktning at de har trukket tre tenner, blitt sydd utallige ganger etter diverse kutt i bena, har hatt mageproblemer, osv - så har vi virkelig spart på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...