Gå til innhold

brudd i lille-finger?

Anbefalte innlegg

jeia1365380317
Skrevet

Hei på dere :)

Jeg sitter her med en nabo som har skadet finger sin :(

Det er en uke siden og da var det ikke så ille at han trengte lege, trodde han!

Men nå. en uke etterpå, er lille fingeren dobbelt så stor og gjør veldig vondt!

han kan bøye det første leddet, men så er det stopp !

Etter et besøk på legevakta her i oslo nå i dag(5 timer venteliste,og beskjed om å komme tilbake i morgen)tenkte jeg at noen har inne kansje vet hva de evt. vil gjøre, for er det ikke slik at mann ikke gipser fingre? noen kjerring råd der ute i den store doktor online verden :)

kos og klem fra

jeia1365380317
Skrevet

Man gipset da fingre før i hvert fall.

ok? åssen blir det sånn helt praktisk da? 2 fingre sammen ? takk for svar ;)klem

Skrevet

Jeg har brukket tre fingre. To ganger ble fingeren teipet sammen med en annen, og en gang, da det var tommelen, fikk jeg en slags "plastseng" til fingren som det ble teipet rundt.

Litt avhengig av hvordan den individuelle hånden er, så er vel lillefingeren også en litt sånn loonerfinger som tommelen, slik at det vil være mest praktisk å teipe en ispinne eller noe sånt fast til den.

Skrevet

ok? åssen blir det sånn helt praktisk da? 2 fingre sammen ? takk for svar ;)klem

Hånda og to fingre sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...