jeia1365380317 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei på dere Jeg sitter her med en nabo som har skadet finger sin Det er en uke siden og da var det ikke så ille at han trengte lege, trodde han! Men nå. en uke etterpå, er lille fingeren dobbelt så stor og gjør veldig vondt! han kan bøye det første leddet, men så er det stopp ! Etter et besøk på legevakta her i oslo nå i dag(5 timer venteliste,og beskjed om å komme tilbake i morgen)tenkte jeg at noen har inne kansje vet hva de evt. vil gjøre, for er det ikke slik at mann ikke gipser fingre? noen kjerring råd der ute i den store doktor online verden kos og klem fra 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Man gipset da fingre før i hvert fall. 0 Siter
jeia1365380317 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Man gipset da fingre før i hvert fall. ok? åssen blir det sånn helt praktisk da? 2 fingre sammen ? takk for svar ;)klem 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har brukket tre fingre. To ganger ble fingeren teipet sammen med en annen, og en gang, da det var tommelen, fikk jeg en slags "plastseng" til fingren som det ble teipet rundt. Litt avhengig av hvordan den individuelle hånden er, så er vel lillefingeren også en litt sånn loonerfinger som tommelen, slik at det vil være mest praktisk å teipe en ispinne eller noe sånt fast til den. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 ok? åssen blir det sånn helt praktisk da? 2 fingre sammen ? takk for svar ;)klem Hånda og to fingre sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.