Gå til innhold

Hvor har jeg gjort av avtaleboken min?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Hvor i all verden har jeg gjort av avtaleboka mi? Der står jo alt listet opp, det er sånn jeg husker på hvor jeg skal hen. Så nå sitter jeg her på DOL, delvis lykkelig uvitende om alle steder jeg skulle vært. Jeg vet det har vært tråder her tidligere, med mange gode forslag om hvor ting kan befinne seg. Så hvor kan den være?

Jeg har lett på jobben (for den er jo ofte i bruk der, når jeg noterer meg ekstravakter), men jeg finner den ikke. Om noen kan finne på pussige plasser på jobben som den kan være, er jo selvsagt det også greit. Det er jo slik at en avtalebok er med "overalt", så det er liksom så mange plasser den kan ha blitt mistet/glemt. Samtidig så har jeg den ofte liggende på pulten her hjemme.

Help me! :)

Skrevet

Sist jeg var på jobb "mista" jeg loggboka. Fant den igjen i en eske med spill. Jeg hadde hatt endel spillesker utover skrivebordet og når jeg rydda, fulgte den med.

Gjest Princess Peach
Skrevet

I en sekk/veske du brukte for noen dager siden?

Caloni Makaroni
Skrevet

Sist jeg var på jobb "mista" jeg loggboka. Fant den igjen i en eske med spill. Jeg hadde hatt endel spillesker utover skrivebordet og når jeg rydda, fulgte den med.

I en eske med spill? *lol* Men nei, noen slike esker finnes ikke på min jobb, nei. Og jeg har lett inni hyller og sånt som vanligvis ting som ligger og "flyter" blir lagt i.

Gjest noen steder
Skrevet

Den er nok på jobb et sted.

Ellers kanskje i en veske.

Caloni Makaroni
Skrevet

I en sekk/veske du brukte for noen dager siden?

Dobbeltsjekka nå, men den ligge rikke der, nei...

Caloni Makaroni
Skrevet

Den er nok på jobb et sted.

Ellers kanskje i en veske.

Spørsmålet er isåfall bare -hvor- på jobben min..Og den ligger ikke i noen vesker, nei. Det er stort sett bare en veske og en sekk jeg veksler mellom, og den ligger ikke i noen av dem.

Skrevet

I en annen veske enn den du bruker nå?

Prøv å kom på den siste avtalen du skrev opp.

Caloni Makaroni
Skrevet

Wuhu! Den lå i treningsbagen min! Ikke at jeg har noen anelse om hva den gjør der, da jeg sjelden har for vane å skrive opp avtaler mens jeg svetter på trening. Så akkurat det vil nok forbli et mysterium. Men nå er den iallfall i sikkerhet, og jeg kan overføre alt jeg har notert på post-it-lapper over i boka mi :D

Caloni Makaroni
Skrevet

I en annen veske enn den du bruker nå?

Prøv å kom på den siste avtalen du skrev opp.

Jeg prøvde det, men hukommelsen er det så som så med ;)

Men nå fant jeg den akkurat, i treningsbagen!

Det er rart med det; jeg har lett etter den i 2-3 dager nå, men med en gang jeg spør noen, så finner jeg den selv. Det hjelper å spørre :D

Gjest Elextra
Skrevet

Wuhu! Den lå i treningsbagen min! Ikke at jeg har noen anelse om hva den gjør der, da jeg sjelden har for vane å skrive opp avtaler mens jeg svetter på trening. Så akkurat det vil nok forbli et mysterium. Men nå er den iallfall i sikkerhet, og jeg kan overføre alt jeg har notert på post-it-lapper over i boka mi :D

Kanskje på tide å gå over til elektronisk avtalebok, som du synker mot Outlook e.l. ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Kanskje på tide å gå over til elektronisk avtalebok, som du synker mot Outlook e.l. ;)

Hihi ;) Men jeg liker å ha en sånn liten bok, jeg. Så slipper jeg å være avhengig av å gå inn på PCen hver gang jeg skal sette opp en avtale om noe. Også har jeg en whiteboardtavle på innsiden av døra mi, som jeg skriver opp alt forefallende på (og avtaler som er noen dager fram i tid), slik at jeg ikke kan la være å snuble i den på vei ut døra. Så jeg klarer å møte opp på det meste :D

Gjest Elextra
Skrevet

Hihi ;) Men jeg liker å ha en sånn liten bok, jeg. Så slipper jeg å være avhengig av å gå inn på PCen hver gang jeg skal sette opp en avtale om noe. Også har jeg en whiteboardtavle på innsiden av døra mi, som jeg skriver opp alt forefallende på (og avtaler som er noen dager fram i tid), slik at jeg ikke kan la være å snuble i den på vei ut døra. Så jeg klarer å møte opp på det meste :D

Enig i at avtalebok på papir kan gi bedre oversikt i en fart. Men jeg er blitt avhengig av min elektroniske kalender, som jeg altså har på mobilen i tillegg til PC. Har i hvertfall alltid backup :-).

Skrevet

En mindre blackout. Presenilitet og aldersbetinget demens. Det skjer med de fleste over 80 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...