Gå til innhold

Unni Wikan, skal vi pisse på grava hennes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har sagt at det er OK at noen tvinges til å dekke seg til? Ikke det?

For øvrig er religionsfrihet EN DEL AV Menneskerettighetene.

Og vi har også frihet til å føle et visst ubehag ved at folk bærer symboler på terrorens og undertrykkingens ideologi.

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

98

• keinstein

48

• Dorthe

42

• citygirl

17

Mest aktive i denne tråden

Gjest LOTUS78
Skrevet

Men undersøkelser viser jo at innvandrere jobber langt flere timer enn gjennomsnittet...

Med vennlig hilsen

Det er mulig at det stemmer. Jeg jobbet i noen år i Oslo på en "avdeling" der det kun var menn fra andre kulturer. De fleste som jobbet på kveldstid og helger, hadde gjerne full stilling på dagtid. Det er mange som jobber omtrent dobbelt, mens kona er hjemme å steller barn og hjem.

Skrevet

Har aldri tålt det kvinnfoldet.

Hun har janusansikt. Det spørs hvilket du ikke liker. Hun er likt av moskeene, men fordi hun snakker et annet språk til dem enn til de vantro og til media.

Skrevet

Vi har ikke lov til å kreve noe fra EU-borgere. Det utgjør de fleste.

Og jeg vil tippe at de fleste som "lager bråk" sikkert også snakker norsk.

Med vennlig hilsen

Jeg er også sikker på at de som skaper trøbbel snakker norsk. Men det endrer ikke mitt standpunkt :)

Skrevet

Skremmende. Man kan jo lure på hvorfor de egentlig kommer hit...

De tiltrekkes av vårt store utstillingsvindu av goder og muligheter som vi har bygget opp over de siste 4-5 generasjoner. Et av verdens mest generøse tilbud.

Skrevet

Ja der sier du noe... men jeg tror egentlig kvinnene føler seg tvungen til å ta det på også, selv om det heter at "det er frivillig"... tror du ikke?

Frivillighet betinger alternativer.

Skrevet

Det er mulig at det stemmer. Jeg jobbet i noen år i Oslo på en "avdeling" der det kun var menn fra andre kulturer. De fleste som jobbet på kveldstid og helger, hadde gjerne full stilling på dagtid. Det er mange som jobber omtrent dobbelt, mens kona er hjemme å steller barn og hjem.

Ja, og da får de heller ingen penger fra sosialkontoret, så hvordan skal man tvinge dem til å lære norsk?

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...