gripp Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Er det noen her som har sagt at det er OK at noen tvinges til å dekke seg til? Ikke det? For øvrig er religionsfrihet EN DEL AV Menneskerettighetene. Og vi har også frihet til å føle et visst ubehag ved at folk bærer symboler på terrorens og undertrykkingens ideologi. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Unni_Wikan Takk. CV ser jo bra ut, men hva hun har sagt er jo på kanten om enn ikke helt over etter min mening. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Men undersøkelser viser jo at innvandrere jobber langt flere timer enn gjennomsnittet... Med vennlig hilsen Det er mulig at det stemmer. Jeg jobbet i noen år i Oslo på en "avdeling" der det kun var menn fra andre kulturer. De fleste som jobbet på kveldstid og helger, hadde gjerne full stilling på dagtid. Det er mange som jobber omtrent dobbelt, mens kona er hjemme å steller barn og hjem. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Har aldri tålt det kvinnfoldet. Hun har janusansikt. Det spørs hvilket du ikke liker. Hun er likt av moskeene, men fordi hun snakker et annet språk til dem enn til de vantro og til media. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Vi har ikke lov til å kreve noe fra EU-borgere. Det utgjør de fleste. Og jeg vil tippe at de fleste som "lager bråk" sikkert også snakker norsk. Med vennlig hilsen Jeg er også sikker på at de som skaper trøbbel snakker norsk. Men det endrer ikke mitt standpunkt 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Skremmende. Man kan jo lure på hvorfor de egentlig kommer hit... De tiltrekkes av vårt store utstillingsvindu av goder og muligheter som vi har bygget opp over de siste 4-5 generasjoner. Et av verdens mest generøse tilbud. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Ja der sier du noe... men jeg tror egentlig kvinnene føler seg tvungen til å ta det på også, selv om det heter at "det er frivillig"... tror du ikke? Frivillighet betinger alternativer. 0 Siter
Sør Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det er mulig at det stemmer. Jeg jobbet i noen år i Oslo på en "avdeling" der det kun var menn fra andre kulturer. De fleste som jobbet på kveldstid og helger, hadde gjerne full stilling på dagtid. Det er mange som jobber omtrent dobbelt, mens kona er hjemme å steller barn og hjem. Ja, og da får de heller ingen penger fra sosialkontoret, så hvordan skal man tvinge dem til å lære norsk? Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.