Gå til innhold

Unni Wikan, skal vi pisse på grava hennes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet vi som ser det med egne øyne og har sett utviklingen i mange år. Empirien er ikke "korrekt". Selv om 1000 stiller opp og sier det samme, så er det løgn likevel. Slike erfaringer passer ikke med det politisk korrekte. At fakta kan bli temmelig ubehagelige og likevel skyves unna, sier ganske mye om staheten de har.

Når de korrekte ikke vil stille opp og se selv, og bare sier "vi lar oss ikke styre", så forstår vi etterhvert at de er redde for sannheten.

De vi kritiserer nekter ikke for at det vi sier er riktig en gang!

Empiriske representanter for miljøene sier rett ut at de har faschistiske holdninger til både kvinner, homofile, vantro og alt mulig annet. Men de kommer ikke til og får sagt noe.

De får ikke lov å snakke seg til å bli usympatiske, for det passer ikke inn i bildet politkerne har malt av miljøene.

Islam er kjærlighetens og toleransens religion, og dermed basta. Ingen kvinner lider overlast i disse kulturene, basta. Fakta uønsket, basta.

Er det noen her som har påstått at ingen kvinner lider overlast?

Enda en løgnaktig fremstilling fra deg, på linje med da du ble tatt i løgn før.

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

98

• keinstein

48

• Dorthe

42

• citygirl

17

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og voksne norske menn mener at kvinner ikke bør få ta abort. Alle sammen?

Når ble muslimer kollektivt ansvarlige for det andre muslimer mener?

Det er aldri noe som helst problem i å finne eksempler på idioter - enten de er nordmenn, svensker, irakere, kristne, muslimer, osv. De representerer SEG SELV, og ikke "alle muslimer" eller "alle tyskere".

Med vennlig hilsen

Ingen muslimer står kollektivt ansvarlig for hva andre muslimer gjør men fler og fler muslimer blir eksteme og har ekstreme meninger. Derfor ender nordmenn med å mislike de fleste muslimer som ikke følger norske regler.

Skrevet

Ingen muslimer står kollektivt ansvarlig for hva andre muslimer gjør men fler og fler muslimer blir eksteme og har ekstreme meninger. Derfor ender nordmenn med å mislike de fleste muslimer som ikke følger norske regler.

Man misliker muslim A for det muslim B mener?

Er det noe intelligent da?

Skrevet

Det vet vi som ser det med egne øyne og har sett utviklingen i mange år. Empirien er ikke "korrekt". Selv om 1000 stiller opp og sier det samme, så er det løgn likevel. Slike erfaringer passer ikke med det politisk korrekte. At fakta kan bli temmelig ubehagelige og likevel skyves unna, sier ganske mye om staheten de har.

Når de korrekte ikke vil stille opp og se selv, og bare sier "vi lar oss ikke styre", så forstår vi etterhvert at de er redde for sannheten.

De vi kritiserer nekter ikke for at det vi sier er riktig en gang!

Empiriske representanter for miljøene sier rett ut at de har faschistiske holdninger til både kvinner, homofile, vantro og alt mulig annet. Men de kommer ikke til og får sagt noe.

De får ikke lov å snakke seg til å bli usympatiske, for det passer ikke inn i bildet politkerne har malt av miljøene.

Islam er kjærlighetens og toleransens religion, og dermed basta. Ingen kvinner lider overlast i disse kulturene, basta. Fakta uønsket, basta.

I bakgården her er det ingen muslimer som er PK lenger. De driter i det og sier det de mener og noen er for og noen er mot og det går mest utover dem som ikke dekker seg til og ungene står og skriker hore etter dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

For noe piss. Unni Wikan har aldri sagt det der.

Skrevet

Man misliker muslim A for det muslim B mener?

Er det noe intelligent da?

Men det finnes snart bare muslim B og derfor skjer det.

Men kan ikke snakke for hvordan muslimer utenfor Oslo oppfører seg, kun for hvordan de oppfører seg i Oslo Sentrum.

Skrevet

I bakgården her er det ingen muslimer som er PK lenger. De driter i det og sier det de mener og noen er for og noen er mot og det går mest utover dem som ikke dekker seg til og ungene står og skriker hore etter dem.

Med andre ord, de oppfører seg mot andre akkurat slik keinstein oppfører seg mot dem?

De har lært av keinstein, med andre ord?

Skrevet

Men det finnes snart bare muslim B og derfor skjer det.

Men kan ikke snakke for hvordan muslimer utenfor Oslo oppfører seg, kun for hvordan de oppfører seg i Oslo Sentrum.

Vel, Oslo sentrum rummer et veldig veldig lite mindretall av muslimer.

Det som imidlertid er interessant er HVORFOR mange muslimer i Oslo BEGYNNER å gjøre slik, når de ikke gjorde det før...

Kan det være en motreaksjon mot keinstein, tror du?

Skrevet

De som selv står fram og er primitive drittsekker behøver ikke stå til ansvar for det de selv sier.

En her påstår t o m at Unni Wikan er feilsitert. På TV er hun striglet og pen i meningene, men i henvendelser fra utenlandske media tar hun fram faschismen. Det er fullt mulig å stille med to og tre ansikter. Hun får ikke komme på TV hvis hun titter ut av skapet.

En annen professor sa til amerikanske media at FrP er et nynazistisk parti og står for jødeforfølgelse og fremmedfrykt i Norge. Fyren er statsviter og vet at det er løgn. FrP er liberalt. Det er det jeg mener med landsforrædere. Nordmenn skiter i eget reir og raserer alt vi har kjempet for i 100 år.

Skrevet

Med andre ord, de oppfører seg mot andre akkurat slik keinstein oppfører seg mot dem?

De har lært av keinstein, med andre ord?

Jeg synes de fleste nordmenn oppfører seg skikkelig mot muslimene. Først når muslimene går over streken så blir de forbannet.

Når vi har dugnad her stiller ingen muslimer opp men maten etterpå vil de ha med seg og derfor må borettslaget ha halalmat.

Jeg orker egentlig ikke å diskutere dette for jeg ser så mye rart der jeg bor og minstemann og jeg blir så dårlig behandlet av muslimer at folk som ikke bor i Oslo tror ikke på det.

Skrevet

Det som imidlertid er interessant er HVORFOR mange muslimer i Oslo BEGYNNER å gjøre slik, når de ikke gjorde det før...

Nei, det tror jeg ikke. De fleste nordmenn tør ikke irettesette de muslimene som er oppfører seg dårlig for de har kniv og nøler ikke med å bruke den.

Og jeg tør i hvert fall ikke si noe, for jeg blir regnet som dritt uansett og det er minstemann det går utover.

Skrevet

Javel.

Hva skal vi møte sånt med?

Hva skal vi møte intoleranse med?

Skal vi tolerere intoleranse? Kapitulere og la oss trakassere uten å reagere. Tro at vi hører og ser feil, fordi noen har sagt at det ikke er slik?

Flere svenske kommuner har knela fullstendig og ordførere trukket seg fra verv. Politikere legger ned arbeidet. Svenskene raser mot utenlandske media som omtaler krisa deres. Danmark får pepper for at de ikke tar inn flere irakiske "flyktinger", men "sender dem til Sverige". Kampen står ikke om løsninger, men om å hindre at sannheten kommer ut. Svenskene bøyer nakken og har adoptert det danske slagordet fra 70-åra: "det går åt helvete, men det går med toleranse og menneskerettigheter først"

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. De fleste nordmenn tør ikke irettesette de muslimene som er oppfører seg dårlig for de har kniv og nøler ikke med å bruke den.

Og jeg tør i hvert fall ikke si noe, for jeg blir regnet som dritt uansett og det er minstemann det går utover.

...eh... det samme kan du si om nordmenn med kniv, franskmenn med kniv, osv.

Og å skylde på muslimer (generelt) på dette viset er selvsagt ikke noe bedre enn å skylde på homofile, kvinner, funksjonshemmede, samer, osv.

Det er bare nok en repetisjon i historien av "det er XXX som er dumme."

Skrevet

For noe piss. Unni Wikan har aldri sagt det der.

jo.

Det er satt på spissen. Men det hun sa var norske jenter måtte tilpasse seg at vi levde i et flerkulturelt samfunn og forstå at de stakkars nye landsmennene ble fra seg når de så en pen dame i kort skjørt , eller feks ga de et smil eller noe sånt.Hun sa aldri at norske jenter skulle ta på seg hijab direkte.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/09/06/279676.html

Skrevet

Javel.

Hva skal vi møte sånt med?

Hva skal vi møte intoleranse med?

Skal vi tolerere intoleranse? Kapitulere og la oss trakassere uten å reagere. Tro at vi hører og ser feil, fordi noen har sagt at det ikke er slik?

Flere svenske kommuner har knela fullstendig og ordførere trukket seg fra verv. Politikere legger ned arbeidet. Svenskene raser mot utenlandske media som omtaler krisa deres. Danmark får pepper for at de ikke tar inn flere irakiske "flyktinger", men "sender dem til Sverige". Kampen står ikke om løsninger, men om å hindre at sannheten kommer ut. Svenskene bøyer nakken og har adoptert det danske slagordet fra 70-åra: "det går åt helvete, men det går med toleranse og menneskerettigheter først"

Vi skal møte DIN intoleranse mot mennesker med informasjon, humor og latterliggjøring av deg.

For det er du. Latterlig.

Og du er langt den mest intolerante her.

Skrevet

Jeg synes de fleste nordmenn oppfører seg skikkelig mot muslimene. Først når muslimene går over streken så blir de forbannet.

Når vi har dugnad her stiller ingen muslimer opp men maten etterpå vil de ha med seg og derfor må borettslaget ha halalmat.

Jeg orker egentlig ikke å diskutere dette for jeg ser så mye rart der jeg bor og minstemann og jeg blir så dårlig behandlet av muslimer at folk som ikke bor i Oslo tror ikke på det.

Jeg omgås muslimer både her og der, og de oppfører seg helt OK.

Selvsagt er det drittsekker, som alle andre folkeslag og grupper.

Men når man selv er med på å diskriminere disse gruppene, så er man faretruende nær drittsekk-gruppen selv. Hvorfor er man da noen bedre, når man gjør det samme som dem?

Skrevet

så det er det vi skriver på debattforumer og blogger etc som gjør at innvandrere er overrepresentert på volds kriminalitet og også voldtekt?

så det skal ikke mere til altså? Man kan jo forstå det tatt i betraktning at ambassadene ble tent på å en uskyldig nonne ble drept på grunn av karikaturtegningene.

Skrevet

De som selv står fram og er primitive drittsekker behøver ikke stå til ansvar for det de selv sier.

En her påstår t o m at Unni Wikan er feilsitert. På TV er hun striglet og pen i meningene, men i henvendelser fra utenlandske media tar hun fram faschismen. Det er fullt mulig å stille med to og tre ansikter. Hun får ikke komme på TV hvis hun titter ut av skapet.

En annen professor sa til amerikanske media at FrP er et nynazistisk parti og står for jødeforfølgelse og fremmedfrykt i Norge. Fyren er statsviter og vet at det er løgn. FrP er liberalt. Det er det jeg mener med landsforrædere. Nordmenn skiter i eget reir og raserer alt vi har kjempet for i 100 år.

Det er INGEN av de du siterer som ødelegger så mye for "norske verdier" (f. eks. Grunnloven, ytringsfrihet, religionsfrihet, likeverd) som DEG.

Skrevet

Det er lurest å holde kjeft. Det er verre enn folk vil tro, derfor virker du usympatisk og intolerant.

Det samme gjør tusenvis av andre i Oslo, men de pakker snippesken og lister seg stille avgårde til et fredeligere sted. Som jeg. Og tilbake blir.... og inn flytter.... og ut flytter... osv. Som det har skjedd i hele verden tusenvis av steder i mange hundre år.

Skrevet

så det er det vi skriver på debattforumer og blogger etc som gjør at innvandrere er overrepresentert på volds kriminalitet og også voldtekt?

så det skal ikke mere til altså? Man kan jo forstå det tatt i betraktning at ambassadene ble tent på å en uskyldig nonne ble drept på grunn av karikaturtegningene.

Nei, det er det som skjer i media, i arbeidslivet, i hverdagen, osv.

En venninnes 9 år gamle sønn (som er litt mørk i huden) ble spyttet på, og filleristet, av folk som keinstein.

Hva tror du han mener nå?

Han var 9 år gammel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...