stone Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 1 måned, ja. Han slår jo nesten SvenO og stripperen. Ta med deg kona på tur til Thailand. Dere kommer til å elske landet. Reiser heller alene:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Reiser heller alene:-) Du har en bra tolerant kone hvis hun lar deg reise alene til Thailand. 0 Siter
stone Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Du har en bra tolerant kone hvis hun lar deg reise alene til Thailand. Jeg bestemmer.....tror jeg....:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 De får jo en "headstart" i og med at de automatisk kommer inn i et norsk fellesskap. I tillegg er vel motivasjonen til å lære seg språket og normene større. 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nettopp! Her gikk det 6 måneder før guttungen snakket flytende norsk. Hvorfor? Fordi han hadde et brennende ønske om å kunne forstå sine venner, og ikke være 'anderledes'. Og derfor er mitt spørsmål: Har ikke barn fra muslimske miljøer i Oslo det samme ønske, eller....eller er det fordi de ikke leker med etnisk, norske barn? Og hvorfor blir det da opprettet barnehager etc hvor barna IKKE praktiserer norsk språk? De lever jo så tett sammen at de ikke trenger å lære norsk. 0 Siter
Gjest ....fortsatt ukjent... Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Hei Send meg gjerne noen ord til: [email protected] Takk, men nei takk. Ferdig med fortiden 0 Siter
stone Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Takk, men nei takk. Ferdig med fortiden Ferdig med fortiden er ok:-) Men ukjent? hehe 0 Siter
Gjest ikke så ofte innom mer... Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Ferdig med fortiden er ok:-) Men ukjent? hehe Kanskje ikke så ukjent, nei - ble litt feil signatur der men ferdig med fortiden, ja... Er forresten selv gift nå - og venter et lite nurk Så får du heller lure på hvem jeg er - men stikkord: Vakker i måneskinn...og vel så det...hehe. ha det godt, da! 0 Siter
stone Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Kanskje ikke så ukjent, nei - ble litt feil signatur der men ferdig med fortiden, ja... Er forresten selv gift nå - og venter et lite nurk Så får du heller lure på hvem jeg er - men stikkord: Vakker i måneskinn...og vel så det...hehe. ha det godt, da! Skjønte jo hvem du var:-) Flott at du har det godt. Vakker...ja:-) Hvis det er noe har du mailadressen min. Ta vare på deg selv!:-) (og nurket) 0 Siter
Gjest vinker farvel :)) Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Skjønte jo hvem du var:-) Flott at du har det godt. Vakker...ja:-) Hvis det er noe har du mailadressen min. Ta vare på deg selv!:-) (og nurket) Bra selvbilde skader vel ikke Takker - og ønsker deg også alt godt videre! god klem fra meg 0 Siter
Line Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Heisan:-) Har vistnok vært gift i 3,5 år, men spør ikke meg om datoen! Begynner å bli gammel og glemsk! At andor også har stukket nesen sin inn gjør jo at de fleste veteranene har gitt lyd fra seg i det siste:-) Artig å se at dere er her igjen da! Tror ikke jeg har sett deg her på minst tre og et halvt år da... hehe... Alt bra og sånt? Kommet arvinger også, eller? 0 Siter
stone Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Artig å se at dere er her igjen da! Tror ikke jeg har sett deg her på minst tre og et halvt år da... hehe... Alt bra og sånt? Kommet arvinger også, eller? Niks, ingen arvinger her i gården. Holder igjen på kruttet! *s* 0 Siter
Line Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Niks, ingen arvinger her i gården. Holder igjen på kruttet! *s* Hehe... sånn erre bare Håper du har det bra, i alle fall! ) 0 Siter
stone Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 [quote name=vinker farvel )' timestamp='1171917056' post='3538092] Bra selvbilde skader vel ikke Takker - og ønsker deg også alt godt videre! god klem fra meg Jeg sier heller....på gjensyn! :-) 0 Siter
Gjest vinker til deg Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg sier heller....på gjensyn! :-) Ok, da På gjensyn, gamle venn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.