Gjest Tynn men fet Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er en voksen mann på noenogtretti som er veier 79 kg fordelt over 185 cm. Jeg har med andre ord en normal kropp, men er dritt lei av å se feit ut på alle bilder(misforstå meg rett) pga min dobbelthake. Jeg trener ikke, og spiser det meste jeg kommer over(spesielt godterier) og lurer på om denne ekstra haken kan bli borte dersom jeg endrer kostholdet, samt begynner å trene regelmessig. Noen som vet om den kan forsvinne, eller om jeg må leve med den!? 0 Siter
vanilje Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Veldig mange får sånn dobbelthake på bilder, selv om de er tynne. Et tips, fått fra en fotograf, er å strekke haka litt frem når det blir tatt bilder. Kanskje ikke noe godt tips når man sitter rundt leirbålet med gitaren, men det funker visst. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Hvis dobbelthaka er et resultat av fett kan den også bli borte hvis du spiser sunt og trener. 0 Siter
Gjest Tynn men fet Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Løysinga er sjølvsagt skjegg! Ha ha! Takk for tips, men jeg tror jeg heller trimmer fremfor å anlegge skjeggvekst gitt 0 Siter
Gjest Tynn men fet Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Hvis dobbelthaka er et resultat av fett kan den også bli borte hvis du spiser sunt og trener. Takk ShitDiddelyDo. Du har som alltid svar på det meste 0 Siter
Babette Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Liz Taylor hang ut av senga og tygget tyggegummi. 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Liz Taylor hang ut av senga og tygget tyggegummi. Spørs om det hjalp på mer enn å bli kvitt ektemennene;-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Man kan fettsuge haka, faktisk, hvis du ønsker det. 0 Siter
Babette Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Spørs om det hjalp på mer enn å bli kvitt ektemennene;-) Joda. Jeg beskrev det kanskje litt slurvete. Du ligger på ryggen i senga på tvers, slik at deler av overkroppen blir hengende utenfor. Så tygger du. Det strammer opp dobbelthakemusklene, i følge Liz. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.