Gå til innhold

Dobbelthake

Anbefalte innlegg

Gjest Tynn men fet
Skrevet

Jeg er en voksen mann på noenogtretti som er veier 79 kg fordelt over 185 cm. Jeg har med andre ord en normal kropp, men er dritt lei av å se feit ut på alle bilder(misforstå meg rett) pga min dobbelthake. Jeg trener ikke, og spiser det meste jeg kommer over(spesielt godterier) og lurer på om denne ekstra haken kan bli borte dersom jeg endrer kostholdet, samt begynner å trene regelmessig.

Noen som vet om den kan forsvinne, eller om jeg må leve med den!?

Skrevet

Veldig mange får sånn dobbelthake på bilder, selv om de er tynne.

Et tips, fått fra en fotograf, er å strekke haka litt frem når det blir tatt bilder. Kanskje ikke noe godt tips når man sitter rundt leirbålet med gitaren, men det funker visst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis dobbelthaka er et resultat av fett kan den også bli borte hvis du spiser sunt og trener.

Gjest Tynn men fet
Skrevet

Løysinga er sjølvsagt skjegg!

Ha ha! Takk for tips, men jeg tror jeg heller trimmer fremfor å anlegge skjeggvekst gitt :)

Gjest Tynn men fet
Skrevet

Hvis dobbelthaka er et resultat av fett kan den også bli borte hvis du spiser sunt og trener.

Takk ShitDiddelyDo. Du har som alltid svar på det meste :)

Skrevet

Liz Taylor hang ut av senga og tygget tyggegummi.

Spørs om det hjalp på mer enn å bli kvitt ektemennene;-)

Skrevet

Man kan fettsuge haka, faktisk, hvis du ønsker det.

Skrevet

Spørs om det hjalp på mer enn å bli kvitt ektemennene;-)

Joda. Jeg beskrev det kanskje litt slurvete.

Du ligger på ryggen i senga på tvers, slik at deler av overkroppen blir hengende utenfor. Så tygger du. Det strammer opp dobbelthakemusklene, i følge Liz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...