Gå til innhold

Belønning til meg selv?

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg trenger en belønning/gulrot til meg selv, og skulle gjerne hatt noen forslag fra kloke DOL-hoder. Det skal ikke innebære mat eller snop, da det ikke passer inn i dietten min.

På forhånd tusen takk for alle forslag!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Klesplagg, sko, dvd, dataspill, kinotur, konsert, hotellweekend.

Skrevet

sett av en kveld der du tar et langt varmt bad, kjøper din favoritt ukeblad og lag en god smoothie.

Skrevet

Jeg synes jeg har blitt så flink til å trene at jeg akkurat nå bestilte 2 nye treningsbukser og en topp fra Sparkjøp. :o)

Meg1365380063
Skrevet

Klesplagg, sko, dvd, dataspill, kinotur, konsert, hotellweekend.

Tusen takk for forslag! Jeg er blakk student, og skal bare ha litt kos en kveld - men kino er et godt forslag! Går det noen bra filmer nå?

*tusler til filmweb.no

Meg1365380063
Skrevet

Timer på internett. ;)

:P

Hehe, da får jeg daglig belønning! :-)

Meg1365380063
Skrevet

sett av en kveld der du tar et langt varmt bad, kjøper din favoritt ukeblad og lag en god smoothie.

Jeg har verken badekar eller mikser, men kanskje jeg kan klare å mekke en velværedag likevel? Fotbat, gode kremer, en god te og et bra blad? Mmmm, kan like det forslaget - tusen takk!

Meg1365380063
Skrevet

Frisørtime

Ansiktsmassasje

Fotpleie

Jeg skulle selvfølgelig skrevet at jeg er studentblakk, ellers takk for forslag! Jeg skal unne meg fotpleie når jeg har gått ned i vekt til et tosifret tall, så det er et forslag som virkelig er belønningsfaktor i!

Meg1365380063
Skrevet

En film.

Kino eller en DVD - kan fungere. Bare jeg klarer å se på uten å bli godtesyk... ;-)

Meg1365380063
Skrevet

Jeg synes jeg har blitt så flink til å trene at jeg akkurat nå bestilte 2 nye treningsbukser og en topp fra Sparkjøp. :o)

Jeg er i en vektnedgangsprosess, så jeg kjøper minst mulig klær... Men gleder meg til jeg når et tosifret tall, for da skal garderoben fornyes!

Gjest girasol