Gå til innhold

Belønning til meg selv?

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg trenger en belønning/gulrot til meg selv, og skulle gjerne hatt noen forslag fra kloke DOL-hoder. Det skal ikke innebære mat eller snop, da det ikke passer inn i dietten min.

På forhånd tusen takk for alle forslag!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Klesplagg, sko, dvd, dataspill, kinotur, konsert, hotellweekend.

Skrevet

sett av en kveld der du tar et langt varmt bad, kjøper din favoritt ukeblad og lag en god smoothie.

Skrevet

Jeg synes jeg har blitt så flink til å trene at jeg akkurat nå bestilte 2 nye treningsbukser og en topp fra Sparkjøp. :o)

Meg1365380063
Skrevet

Klesplagg, sko, dvd, dataspill, kinotur, konsert, hotellweekend.

Tusen takk for forslag! Jeg er blakk student, og skal bare ha litt kos en kveld - men kino er et godt forslag! Går det noen bra filmer nå?

*tusler til filmweb.no

Meg1365380063
Skrevet

Timer på internett. ;)

:P

Hehe, da får jeg daglig belønning! :-)

Meg1365380063
Skrevet

sett av en kveld der du tar et langt varmt bad, kjøper din favoritt ukeblad og lag en god smoothie.

Jeg har verken badekar eller mikser, men kanskje jeg kan klare å mekke en velværedag likevel? Fotbat, gode kremer, en god te og et bra blad? Mmmm, kan like det forslaget - tusen takk!

Meg1365380063
Skrevet

Frisørtime

Ansiktsmassasje

Fotpleie

Jeg skulle selvfølgelig skrevet at jeg er studentblakk, ellers takk for forslag! Jeg skal unne meg fotpleie når jeg har gått ned i vekt til et tosifret tall, så det er et forslag som virkelig er belønningsfaktor i!

Meg1365380063
Skrevet

En film.

Kino eller en DVD - kan fungere. Bare jeg klarer å se på uten å bli godtesyk... ;-)

Meg1365380063
Skrevet

Jeg synes jeg har blitt så flink til å trene at jeg akkurat nå bestilte 2 nye treningsbukser og en topp fra Sparkjøp. :o)

Jeg er i en vektnedgangsprosess, så jeg kjøper minst mulig klær... Men gleder meg til jeg når et tosifret tall, for da skal garderoben fornyes!

Gjest girasol
Skrevet

En ny topp eller bukse?

En spa med ansikstsmaske og masasje?

En ny CD eller en bok?

En deilig bodylotion e.l.fra bodyshop?

Skrevet

Min egenbelønning da jeg var student var å velge ut noen skikkelige godværsdager og skulke med stil! Enten ved å pakke sekken med termos, mat og radio og sette meg i ei snøfonn og sole meg om vinteren, eller ved en lang kafedag i byen. Begge deler inkl ferske aviser og kanskje ei god bok.

Skulle gjerne vært student igjen - har ikke samvittighet til å ta meg slike dager nå mer ;)

Meg1365380063
Skrevet

Sex!Det er iallfall ikkje feitande.

Hehehe! Meget godt forslag, men kostbart - kjæresten bor i andre enden av landet... Vente til påske! :-(

Meg1365380063
Skrevet

Min egenbelønning da jeg var student var å velge ut noen skikkelige godværsdager og skulke med stil! Enten ved å pakke sekken med termos, mat og radio og sette meg i ei snøfonn og sole meg om vinteren, eller ved en lang kafedag i byen. Begge deler inkl ferske aviser og kanskje ei god bok.

Skulle gjerne vært student igjen - har ikke samvittighet til å ta meg slike dager nå mer ;)

Jeg skal bruke belønningen/gulroten på en fast dato hver måned, fordi det da er så og så mange måneder igjen til innlevering av masteren. Jeg føler at jeg bor på kontoret, og ikke har noe annet i livet enn masteroppgaven, så jeg skal unne meg noe bra når det er hele måneder igjen, som belønning for innsatsen så langt, gulrot for videre jobbing, og litt avveksling i hverdagen. Kafébesøk virker veldig fristende. Kan kombinere det med forslag under om å kjøpe et bra blad, også sitte med en kopp te og en god baguette... Tror kanskje det blir det, ja! :-) Tusen takk for hjelpen! Jeg har ikke så dårlig samvittighet for å avspasere noen timer på den ene ettermiddagen, for jeg er gjerne 10-12-14 timer på kontoret hver dag ellers.

candyqueen_83
Skrevet

Sex!Det er iallfall ikkje feitande.

Sex kan være meget fetende :o)

Om man ikke passer godt nok på prevensjonen :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...