Gå til innhold

Oslofolk! Trenger hjelp :)

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Dere OsloDOLere.....

I morgen skal jeg møte en frue som kommer fra Kongsberg. Vi kommer fra Østfold.

Vi ønsker å møte henne på en bensinstasjon el.med muligheter for å sitte ned og ta en kaffe.

Ikke noe fint spisested eller noe bare en mulighet for et bord så vi får fylt ut noen papirer over en kaffekopp.

Er det noen av dere som kan anbefale et sted, helst langs Drammensvegen slik at vi unngår sentrum og kan komme oss tilbake enklest mulig. Og gjerne nærmest Østfoldsiden heller enn for mye mot Kongsberg.

Anyone?

Skrevet

Jeg er ingen Oslo-doler men jeg kan si at Liertoppen Kjøpesenter mellom Asker og Drammen bør passe bra. Masse parkering, lett å finne dit og finne tilbake for dere begge.

Flere kafèer inni senteret.

Skrevet

Hei!

Jeg ville nok lagt det til enten cc vest på lilleaker (men da må du ut av bommen ved bygdøy), som har mange og gratis parkeringsplasser (to timer), eller parker på maxi sjølyst, som ligger rett ved e18 og finn en kafe i nærheten (mcdonalds rett ved), tar begge av ved bygdøy-lokket og svinger inn karenslyst alle (rett inn fra "lokket", mot kontorene- vis a vis retning bygdøy) er det flere steder å møtes der, et alternativ er å møtes på av/på-stigningen ved oslo s (rett av ved trafikkmaskinen, og "gratis" om dere blir ved bilen-parkeringshus rett ved), langs e18 mosseveien er det jo en statoil eller noe (ml nordstrand og oslo s, mener det er ved ulvøya- du fra østfold må svinge av ved ulvøya og snu- er rett ved krysset), tar du av e6 ved vinterbro er jo brynsenteret et alternativ (kommer man fra kongsberg bør man kjøre inn i vålerengatunnellen og ta av opp til ryen, så ned og forbi manglerud evt kjøre hele ring 3 av fra fornebu-enklere men lengre)...

Var bare noen oppramsede tanker...

(ps- forslaget om liertoppen er ikke dumt, men er tre mil fra oslo, nære drammen...)

Dere får ha et fint møte!

Mvh

Skrevet

Eit anna alternativ er McDonalds ved avkjørselen til Rikshospitalet på Ring3.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg er ingen Oslo-doler men jeg kan si at Liertoppen Kjøpesenter mellom Asker og Drammen bør passe bra. Masse parkering, lett å finne dit og finne tilbake for dere begge.

Flere kafèer inni senteret.

Takk collins.

Gjest Pontiac
Skrevet

Hei!

Jeg ville nok lagt det til enten cc vest på lilleaker (men da må du ut av bommen ved bygdøy), som har mange og gratis parkeringsplasser (to timer), eller parker på maxi sjølyst, som ligger rett ved e18 og finn en kafe i nærheten (mcdonalds rett ved), tar begge av ved bygdøy-lokket og svinger inn karenslyst alle (rett inn fra "lokket", mot kontorene- vis a vis retning bygdøy) er det flere steder å møtes der, et alternativ er å møtes på av/på-stigningen ved oslo s (rett av ved trafikkmaskinen, og "gratis" om dere blir ved bilen-parkeringshus rett ved), langs e18 mosseveien er det jo en statoil eller noe (ml nordstrand og oslo s, mener det er ved ulvøya- du fra østfold må svinge av ved ulvøya og snu- er rett ved krysset), tar du av e6 ved vinterbro er jo brynsenteret et alternativ (kommer man fra kongsberg bør man kjøre inn i vålerengatunnellen og ta av opp til ryen, så ned og forbi manglerud evt kjøre hele ring 3 av fra fornebu-enklere men lengre)...

Var bare noen oppramsede tanker...

(ps- forslaget om liertoppen er ikke dumt, men er tre mil fra oslo, nære drammen...)

Dere får ha et fint møte!

Mvh

Mange tips, sjølyst var kanskje ikke dumt.

Trenger bare et kvarter, og litt bekvemmelighet for å skrive på papirene.

Vil også unngå å kjøre mer enn nødvendig da vi kjørte helt til henne i går pga. samme ting.

Men vi må kanskje møtes efta-kveldstid, så da er det vanskeligere med kjøpesenter ol.

Det aller beste hadde vært en slik bensinstasjon med kafe ved. Men de ligger gjerne et godt stykke utenfor Oslo begge veier etter som jeg kan erindre.

Det ordner seg nok, takker for tips :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Eit anna alternativ er McDonalds ved avkjørselen til Rikshospitalet på Ring3.

Takker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...