Gjest this is a signature Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Noen som vet om dette er permanent hårfarge? Jeg trodde det var det jeg kjøpte, men jeg synes liksom fargen har gått så fort ut av håret.. http://nutrissecream.garnier.ca/en/index.asp 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker den, og tar etterveksten ca hver 6-8 uke. Syns fargen holder greit. Og jeg har fått gråe hår:-( Oppdaget noen ved ørene og noen i luggen, og så jeg som bare er 41..... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker den, og tar etterveksten ca hver 6-8 uke. Syns fargen holder greit. Og jeg har fått gråe hår:-( Oppdaget noen ved ørene og noen i luggen, og så jeg som bare er 41..... Det er permanent farge, ikke sant? Den er ikke så dyr heller; 89,-. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg bruker den, og tar etterveksten ca hver 6-8 uke. Syns fargen holder greit. Og jeg har fått gråe hår:-( Oppdaget noen ved ørene og noen i luggen, og så jeg som bare er 41..... Tar du etterveksten så ofte? Sparer du litt til ettervekstfarging og kjøper ny når du tar hele håret? 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Tar du etterveksten så ofte? Sparer du litt til ettervekstfarging og kjøper ny når du tar hele håret? Når jeg tar etterveksten, farger jeg innerst ved hårrøttene først, deretter resten av håret. Du må aldri spare farge til senere, restene må kastes. Svarte jeg greit nå, mon tro?? Har nettopp våknet etter middagshvil...... :-) 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det er permanent farge, ikke sant? Den er ikke så dyr heller; 89,-. Ja, det er permanent farge, Jeg kjøper den billig på Prix. Ja, noe sånt ja.....80 -90 kr. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Når jeg tar etterveksten, farger jeg innerst ved hårrøttene først, deretter resten av håret. Du må aldri spare farge til senere, restene må kastes. Svarte jeg greit nå, mon tro?? Har nettopp våknet etter middagshvil...... :-) Ja, du svarte greit.. Dyrt å kjøpe hårfarge bare for etterveksten.. Jeg har aldri pleid å spare på hårfarge.. Og farger alltid hele håret. 0 Siter
Gjest nicole41 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Ja, du svarte greit.. Dyrt å kjøpe hårfarge bare for etterveksten.. Jeg har aldri pleid å spare på hårfarge.. Og farger alltid hele håret. Det går ikke an å bare farge ettervekst og ikke resten, da ville det blitt forskjell. Men når en skal ta ettervekst farger man først inne ved hårroten, og deretter tar resten av fargen i hele håret, tror de siste 10 minuttene. Nå kjøpte jeg Garnier "karamell/lys kobberbrun", så nå farget jeg på hele håret. Er kjempespent på resultatet! Sitter med fargen i nuh:-) Er "kommunebrun" til vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.