Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å slette sin skype-profil?

Har vært så lur å bruke mitt fulle navn som skype-navn og nå syns jeg ikke det er så kult lenger...

Tror ikke det er mulig å endre skype-navn, så hvordan slette?

Fått litt mere angst for fult navn etc på nettet i det siste etter noen ubehagelige erfaringer, håper noen kan hjelpe meg!

Skrevet

Du kan jo editere (vekk) det meste ved å åpne Skype gå på verktøy-innstillinger og deretter trykke på Rediger skype-profilen din.

Skrevet

Innstillinger kan gjøre at ingen kan kontakte deg uten ditt samtykke. Last ned ny versjon. Se under verktøy, innstillinger, personvern. Er du kvinne så kan du sette fødselsår til 1942 :-) Du kan også sette den opp til å vise at du er avlogget alltid. Si til de du kjenner at de kan prøve selv om du er avlogget, og det vil ringe hos deg likevel.

Skrevet

Kva er skype for noko?

IP-telefoni.

Det spesielle er at det er gratis mellom PCer med bredbånd og Skype installert. Å ringe til fasttelefoner koster 12 øre pr min i 23 land. Flatt. Fritt for moms, fastavgift og startavgift.

Skrevet

IP-telefoni.

Det spesielle er at det er gratis mellom PCer med bredbånd og Skype installert. Å ringe til fasttelefoner koster 12 øre pr min i 23 land. Flatt. Fritt for moms, fastavgift og startavgift.

Har nok skjedd en utvikling siden du, keinstein, sjekket skype. Nå er det oppstartavgift, 13,3 øre pr minutt og gratis mellom skypebrukere.

Men fremfor alt er det billig å bruke hvis man ringer mye til utlandet.

Skrevet

Har nok skjedd en utvikling siden du, keinstein, sjekket skype. Nå er det oppstartavgift, 13,3 øre pr minutt og gratis mellom skypebrukere.

Men fremfor alt er det billig å bruke hvis man ringer mye til utlandet.

33 øre i oppstart ser jeg nå.

Skrevet

Innstillinger kan gjøre at ingen kan kontakte deg uten ditt samtykke. Last ned ny versjon. Se under verktøy, innstillinger, personvern. Er du kvinne så kan du sette fødselsår til 1942 :-) Du kan også sette den opp til å vise at du er avlogget alltid. Si til de du kjenner at de kan prøve selv om du er avlogget, og det vil ringe hos deg likevel.

takk for tips :)

har hatt en "nettopprydning" siste tiden med personlig info på nett.. en pendelsving tilbake fra en tid tilbake da dagbok og alt mulig rar lå ute. isj..

liker heller ikke at når jeg googler navnet mitt så kommer det opp gamle forum/gjestebokinnlegg jeg har skrevet og lagt igjen e-mail adr på.. så klart e-mail i fullt navn. Men sånt er vel ikke så enkelt å fjerne når man ikke er administrator av disse nettsidene?

Skrevet

takk for tips :)

har hatt en "nettopprydning" siste tiden med personlig info på nett.. en pendelsving tilbake fra en tid tilbake da dagbok og alt mulig rar lå ute. isj..

liker heller ikke at når jeg googler navnet mitt så kommer det opp gamle forum/gjestebokinnlegg jeg har skrevet og lagt igjen e-mail adr på.. så klart e-mail i fullt navn. Men sånt er vel ikke så enkelt å fjerne når man ikke er administrator av disse nettsidene?

Jeg har vært uhyre forsiktig med navn og adresser, med den følge at jeg nå ikke finnes noe sted. En gang i tida lå det bilder av meg på nett. Jeg måtte true med rettssak for å få de fjernet.

Skrevet

Jeg har vært uhyre forsiktig med navn og adresser, med den følge at jeg nå ikke finnes noe sted. En gang i tida lå det bilder av meg på nett. Jeg måtte true med rettssak for å få de fjernet.

Har kontaktet en av dem som har siden, men hun sier bare at den ikke lenger er i bruk etc.. og tror ikke hun tok meg helt seriøst da jeg ba henne om å gå tilbake og slette innlegg fra gjesteboka på bestemte datoer 2-3 år tilbake i tid.

Mulig jeg er en smule merkelig, men får faktisk litt noia av det hele..

Utagerende tenåring på nett..

heh. :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...