Gå til innhold

Lene Alexandra Øien på God kveld Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så reprisen på God kveld Norge fra igår, og holdt på å le meg ihjel når innslaget med Lene Alexandra Øien kom. Hele dama virka jo helt blåst i huet. Greit nok at hun er glamourmodell osv. men ærlig talt, trodde ikke det var mulig å være så latterlig dum. For det første heter låta "My boobs are ok." Bare det i seg selv er jo ganske vittig. Det morsomste var når hun fortalte at når hun så Cola-reklamer fikk hun Cola helt på hjernen. På samme måte var det med silikon. Hun hadde sett så mye Baywatch og silikon at hun også bare måtte ha silikon. Trodde det var en spøk, men neida, det er faktisk mulig å være sånn. Dette var jo prototypen på en dum bimbo.

Skrevet

Så det samme og konkluderer med at hun ikke befant seg blant dem som fant opp kruttet, men stod antakeligvis fryktelig nært når det smalt.

"Dere kan ikke bli med meg inn når jeg skifter" fikk hun også sagt til reporteren ...joa, virker ut til å være "sylskarp" denne barbiedukka ;-)

Skrevet

Ah! Det var vel hun jeg så snurten av på tv forleden ja. Det var jo en fin sang må vite for den sa jo at alle pupper var like flotte og at vi skulle være stolte over det vi hadde!

Sa hun og viftet med digre silikonpupper...

Virka ikke helt som den skarpeste kniven i skuffen nei.

Skrevet

Lurer på om den derre silikonen har lekket ut til huet... Er man glad for di puppene man har, så gjør man da f... meg ikke om på dem?

Skrevet

Herregud ja, vi så det også. Og sangen var jo like dum som henne, "My boobs are okay". Hun sa den handlet om at en skulle være glad for de puppene en hadde, enten det var med eller uten silikon, enten de var små eller store.

Så ser man at alle jentene i videoen har like store silikonpupper som de rister med.

Herregud for ei blåst dame, og sangen er noe av det tåpeligste jeg har hørt.

Samboeren syns ikke det hang på greit han heller, så jeg var ikke alene om å synes det var dust.

Skrevet

Lurer på om den derre silikonen har lekket ut til huet... Er man glad for di puppene man har, så gjør man da f... meg ikke om på dem?

Det er jo akkurat som Michael Jackson, som synger "don't matter if you're black or white"...

Skrevet

Det er jo akkurat som Michael Jackson, som synger "don't matter if you're black or white"...

Hmm.. har ikke han en hudsykdom som gjør ham hvit da?

Skrevet

Derom strides de lærde... Ble håret hans annerledes av den sykdommen også da? Nah.

Skrevet

Derom strides de lærde... Ble håret hans annerledes av den sykdommen også da? Nah.

Håret er vel kanskje ikke så vanskelig å gjøre noe med, utrolig hva man får til, selv på sitt eget bad;o)

Skrevet

Hudsykdom? Neppe.

Da hadde han jo bare blitt hvit, eller hva? Ikke fått smalere/deformert nese, smalere lepper osv.

Skrevet

Hudsykdom? Neppe.

Da hadde han jo bare blitt hvit, eller hva? Ikke fått smalere/deformert nese, smalere lepper osv.

Ikke vet jeg...

Gjest kanelpepper
Skrevet

Nå er vel de fleste glamour modeller ganske blåst da, er vel en grunn til at de ikke har noen annen jobb.

Skrevet

Så det samme og konkluderer med at hun ikke befant seg blant dem som fant opp kruttet, men stod antakeligvis fryktelig nært når det smalt.

"Dere kan ikke bli med meg inn når jeg skifter" fikk hun også sagt til reporteren ...joa, virker ut til å være "sylskarp" denne barbiedukka ;-)

MÅÅ bare fortelle noe jeg kom på da du skriver om det berømte "kruttet" :o)

Min eksmann ikke av den beste sorten, kan man si. Fullstendig blottet for empati, ekstremt selvopptatt, slem og patetisk. En dag vi kranglet (ingen sjeldenhet..), sa jeg oppgitt; Du har no faen meg ikke funnet opp kruttet, ihvertfall. Og han svarer: - Hvilket krutt....??

Ho-ho :o)

Skrevet

Er vel ingen som har beskyldt denne damen for å være intelligent. Hun er jo ikke akkurat den beste brødboksen på -den- hylla....

Gjest bekjent av meg
Skrevet

Nå er vel de fleste glamour modeller ganske blåst da, er vel en grunn til at de ikke har noen annen jobb.

Noen av de har en annen jobb. Jeg vet om ei som fører regnskap for en stor bedrift.

Gjest milliee
Skrevet

Hudsykdom? Neppe.

jo, vitiligo heter sykdommen.

men at han har operert nesen og slik er det ingen tvil om.

Men at han har blitt hvit skyldes vitiligo

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...