Gå til innhold

Lene Alexandra Øien på God kveld Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud ja, vi så det også. Og sangen var jo like dum som henne, "My boobs are okay". Hun sa den handlet om at en skulle være glad for de puppene en hadde, enten det var med eller uten silikon, enten de var små eller store.

Så ser man at alle jentene i videoen har like store silikonpupper som de rister med.

Herregud for ei blåst dame, og sangen er noe av det tåpeligste jeg har hørt.

Samboeren syns ikke det hang på greit han heller, så jeg var ikke alene om å synes det var dust.

Du glemte gåseøyne på "sangen"! ;-)

Skrevet

MÅÅ bare fortelle noe jeg kom på da du skriver om det berømte "kruttet" :o)

Min eksmann ikke av den beste sorten, kan man si. Fullstendig blottet for empati, ekstremt selvopptatt, slem og patetisk. En dag vi kranglet (ingen sjeldenhet..), sa jeg oppgitt; Du har no faen meg ikke funnet opp kruttet, ihvertfall. Og han svarer: - Hvilket krutt....??

Ho-ho :o)

Dakar mannen din... det må jo ha vært litt "søtt" da når han stod der og ressonerte over hva slags "krutt" dette kunne dreie seg om.

Regner med at raseriet ditt gikk over til latter ;-)

Skrevet

Hørte du at hun sa at Baywatch var inspirasjpnen "første gang" hun oprererte seg? ;-)

Bra Baywatch er tatt av, da, så hun ikke ender opp som denne dama her: ;-)

http://photos5.flickr.com/5080189_7e533598e9.jpg

Fytti katta, denne dama må ha like mye silikon i huet som det hun har i "ballongene" sine ;-)

Skrevet

Dakar mannen din... det må jo ha vært litt "søtt" da når han stod der og ressonerte over hva slags "krutt" dette kunne dreie seg om.

Regner med at raseriet ditt gikk over til latter ;-)

Det gjorde det ja :o) Men han skjønte fremdeles ingenting... Nei, det var definitivt ikke ham som fant opp kruttet :)

Skrevet

Du glemte gåseøyne på "sangen"! ;-)

hehehehe det har du jaggu meg rett i. ,-P

Gullfine!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...