Gå til innhold

Kvifor ikkje lage litt faenskap på DOL att?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før i tida slost vi så blod, sveitte og tårer fløymde her på saiten. Men nå ser det ut til at

populasen har gått i frø, sovna eller iallfall lagt seg i stabilt sideleie. Det er då vel jaggusten framleis nok å ergre seg over her i steinrøysa. Det siste er vel SV-slengets konsekvente billegsal av alle ideal. Fyttegrisen! og kva med Buskefaenskapets nyaste Look to Norway. Det er faen hente meg ei stor skam å vera norsk under slike tilhøve.

Skrevet

Hey hey!!

Jaggu... hvordan står det til med den karen? Jeg ser deg fremdeles for meg nede ved tømmeret i Fetsund av en eller annen grunn, sammen en hund. Tror jeg må ha drømt jeg altså, for jeg mener bestemt at jeg aldri har sett deg på ordentlig. Hehe...

Håper alt står bra til! Vælkømmin tebaks' att!

Skrevet

Hey hey!!

Jaggu... hvordan står det til med den karen? Jeg ser deg fremdeles for meg nede ved tømmeret i Fetsund av en eller annen grunn, sammen en hund. Tror jeg må ha drømt jeg altså, for jeg mener bestemt at jeg aldri har sett deg på ordentlig. Hehe...

Håper alt står bra til! Vælkømmin tebaks' att!

Hei Line,

Om du går tilbake til 1999 eller 2000 er det ikkje utenkeleg at du kan ha sett meg ved Fetsund lense saman med eksbikkja [Cairn Terrier, nå diverre død:-( ] og ekskjerringa [framleis diverre livande:-( ]. Sidan har eg ikkje vore på dei kantar av verda. Elles står vel verda til påske i år også, skulle eg tru.

Skrevet

Det holder ikke å sutre over at det mangler fanskap på saiten. Man må bidra også.

Et godt forsøk å trekke frem SVs billigsalg av det som måtte finnes av idealer der i gården. Det er som kjent en del sv'ere her, men de er knapt skriveføre så du kan ikke regne med mye fanskap fra den kanten.

Det som bekymrer meg mere, er at vi har et regjeringsparti som ikke har skjønt at vi er nato-medlemmer, og i alle fall ikke hva et slikt medlemskap innebærer.

Nå har de fått det for seg at våre 150 elitesoldater skal sitte i Kabul og spise kanapeer, mens våre allierte driver ryddearbeid blant hissige muhammedanere sør i landet. Idealer, my ass.

Skrevet

Her er det nok altfor mye systue for tiden. De løper til webbis for å slette innlegg så fort det er litt personangrep.

Ingen tåler å få passet sitt påskrevet og det ønskes at alle skal dille og stryke hverandre på ryggen og ha det koselig, som en storfamilie. Det er med andre ord blitt kjedelig her i det siste og vi nærmer oss de tilstander det var her i 97 -98, hvor det stort sett satt husmødre og dillet med hverandre.

Webbis er ute med sletteknappen raskere enn noensinne og av grunner vi ikke klarer å gjette en gang.

Webbis er uproffe, tar rare avgjørelser, kjefter fordi brukere bruker mange nick i samme tråd, det er jo forståelig og som er en uting, men de er ikke snauere enn at de brukes webbis og sitt eget private nick i samme tråd. Selvsagt en påstand fra meg, men det er jeg likevel 100 % sikker på.

De er med andre ord ikke så langt nær så proffe som før.

Men alt dette bryr jeg meg katta om, så mye betyr ikke dette fora.

Skrevet

Deg husker jeg :o) Fra hine hårde dager da jeg var en ubesudlet ungmø (under et annet nick) som med store øyne sugde til meg alskens uhumskheter fra blant annet forum for seksualitet.

Glemmer aldri da Rosanna fikk stående applaus etter å ha fått orgasme uten å røre en finger *hehe*

Rart hva som fester seg!

Velkommen tilbake :o)

Skrevet

Hei og hopp, gamle ørn:-)

Jeg har en liten gjesteopptreden her selv. Men jeg regner ikke med å bli værende.

Hva har du brukt livet på siden sist?

Gjest dolerine
Skrevet

Hei og hopp, gamle ørn:-)

Jeg har en liten gjesteopptreden her selv. Men jeg regner ikke med å bli værende.

Hva har du brukt livet på siden sist?

Hvorfor blir dere ikke værende? :-)

Skrevet

Hvorfor blir dere ikke værende? :-)

De har sikkert et liv :D

Skrevet

Hei Line,

Om du går tilbake til 1999 eller 2000 er det ikkje utenkeleg at du kan ha sett meg ved Fetsund lense saman med eksbikkja [Cairn Terrier, nå diverre død:-( ] og ekskjerringa [framleis diverre livande:-( ]. Sidan har eg ikkje vore på dei kantar av verda. Elles står vel verda til påske i år også, skulle eg tru.

Det må ha vært på den tida ja, men jeg tror egentlig jeg bare har et bilde av deg i hodet etter at du fortalte at du pleide å være der nede ved lensene... hadde jeg sett deg der, hadde jeg selvsagt sagt hei :)

Så du er skilt altså? Har du flyttet til en annen kant av landet? Håper nå virkelig at verden står til påske! ;)

Ungene og jeg flyr avgårde til Praha på onsdag, skal dit på vinterferie i ei uke. Skal bli godt, selv om jeg er litt spent på om min pretenåring klarer å la være å tøye grensene så til de grader denne gangen. Hehe...

Skrevet

Oj - et nick jeg nesten hadde glemt, helt til jeg så nynorsken igjen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...